Część I: Kasyno.

4 1 1
                                    


Siemianowice Śląskie - Kasyno Złota Fortuna

Lark Black (Właściciel Kasyna) staje na podium w swoim kasynie, podkreślony światłem reflektorów. Uśmiecha się szeroko, rozkładając ręce, jakby witał starych przyjaciół. Jego głos jest głęboki i pełen przekonania. „Witajcie, moi drodzy przyjaciele! Czujecie tę elektryzującą atmosferę? To magia hazardu, która płynie w waszych żyłach. Czyż nie jest cudownie? Hazard to prawdziwa esencja życia, to tu decydują się losy i fortuny! Odrzućcie strach, bo w Złotej Fortunie zawsze wygrywacie! Tak, dobrze słyszycie – zawsze! Przestańcie się obawiać przegranej, to tylko złudzenie! Wasza przyszłość jest pełna obietnic. Zrzućcie z siebie ciężar codzienności i zanurzcie się w wirze emocji. Każda gra to szansa na zdobycie wszystkiego, o czym marzyliście. Zwycięstwo jest na wyciągnięcie ręki, a wasza odwaga i zaufanie do swojego szczęścia uczynią was zwycięzcami! Spójrzcie na mnie – jestem żywym dowodem na to, że fortuna sprzyja odważnym. Kiedy rzucasz kości, kręcisz ruletką, czujesz ten dreszcz emocji, prawda? To moment, w którym przeznaczenie się uśmiecha. A tutaj, w Złotej Fortunie, przeznaczenie jest zawsze po waszej stronie. Każdy zakład to inwestycja w lepszą przyszłość, każda karta to droga do bogactwa. Nie traćcie czasu na wątpliwości. Podejdźcie do stołu, weźcie w ręce swoje szczęście i zobaczcie, jak karty układają się w waszą stronę. Wasze zwycięstwo jest nieuniknione, bo hazard to klucz do spełnienia najśmielszych pragnień!" Lark Black rozkłada ręce jeszcze szerzej, jakby obejmował wszystkich zgromadzonych, a jego uśmiech błyszczy w blasku reflektorów, magnetyzując tłum.


Nagle przychodzi tak zwany Vik. „Ty pieprzony kłamco, Lark! Nie pierdol nam tu o fortunie i zwycięstwach! To wszystko jeden wielki wałek, a ty tylko wyciągasz z ludzi ostatnie grosze! Ty i twoje przeklęte kasyno niszczycie życie! Ja straciłem tu wszystko – dom, żonę, dzieci, całe życie! A ty stoisz tu i sprzedajesz te swoje fałszywe marzenia!Nie ma żadnego szczęścia, żadnej fortuny, tylko nędza i ból! Hazard to pułapka, a ty jesteś pieprzonym pająkiem, który rozstawia sieć! Ludzie tutaj giną, spadają na samo dno, a ty się nimi bawisz! Pora, by ktoś cię zatrzymał, ty skurwielu!"Victor rzuca się na Larka Blacka, ale zanim zdąży do niego dotrzeć, ochrona kasyna wkracza do akcji. Silne ręce chwytają go, a brutalne ciosy padają na jego ciało. W zamieszaniu Vik zostaje uderzony w głowę i pada na ziemię. Z oddali słychać, jak ktoś krzyczy, a na jego usta wypełza krew.Vik, leżąc na podłodze, próbuje jeszcze coś powiedzieć, ale jego słowa zamierają na ustach. Ochroniarze wyciągają go na zewnątrz, a ludzie w kasynie odwracają wzrok.


W chwilach przed utratą świadomości, Vik jeszcze raz spogląda na Larka, a jego oczy pełne są nienawiści.Lark Black nie traci zimnej krwi ani na moment, obserwując, jak ochroniarze wyprowadzają Viktora Stone'a. Uśmiecha się szeroko, jakby właśnie usłyszał niesmaczny dowcip, i rozkłada ramiona w uspokajającym geście. Jego głos brzmi łagodnie i przekonująco.„Och, moi drodzy! Widzę, że mamy tu dziś wyjątkowo dramatyczne przedstawienie. Czyż życie nie jest pełne takich niespodzianek? Każdy ma swoją własną historię i, jak widzicie, niektórzy radzą sobie z emocjami w różny sposób. Ale nie pozwólmy, aby jeden rozgniewany głos przyćmił blask naszej wspólnej przygody! Lark robi pauzę, spoglądając z serdecznym uśmiechem na tłum, który zaczyna się nieco rozluźniać.„Czasami ludzie potrzebują ujścia dla swoich frustracji, a nasz nieszczęsny przyjaciel Viktor właśnie to uczynił. Ale pamiętajcie – każdy z nas jest tu, aby doświadczyć radości, ekscytacji i możliwości, jakie daje hazard. Oczywiście, należy pamiętać o odpowiedzialności, ale pozwólcie, że przywrócę waszą uwagę na to, co naprawdę się liczy – radość z gry! Lark uśmiecha się szerzej, gestykulując ku stołom do gry i maszynom.„Spójrzcie wokół – blask świateł, dźwięk monet spadających do kieszeni, radość z każdej wygranej! To jest to, co napędza nas wszystkich. To właśnie tu, w „Złotej Fortunie", los uśmiecha się do tych, którzy odważą się marzyć i zaryzykować. Kto z was jest gotów, by zakręcić ruletką, rzucić kostką, zagrać w karty? Każdy zakład to szansa na zmienienie życia na lepsze! Lark przenosi wzrok na uśmiechnięte twarze kilku graczy, którzy kiwają głowami, wracając do swoich gier.„Nie pozwólcie, aby złe emocje zepsuły wam wieczór. Jestem tutaj, aby zapewnić wam niesamowite doświadczenia i jestem pewien, że wszyscy wspólnie będziemy się dobrze bawić. W końcu, w kasynie liczy się zabawa, dreszczyk emocji i odrobina ryzyka, prawda? Więc zapomnijcie o tym incydencie i kontynuujcie wasze niezapomniane wieczory w naszym cudownym kasynie. Niech fortuna będzie z wami!"


Azbest.Where stories live. Discover now