🧼 𝗙𝗙 𝗠𝗲𝗿𝗺𝗮𝗶𝗱 ❛ 1܀𖤣 🔞

1.1K 6 0
                                    

da buka part ni ? tolong
tekan ⭐ untuk vote part ini ye..
thank you🙈💜

 

⛵💃 ⛵💃 ⛵💃

 

🍑🍑 21+ Hot Scene 🍑🍑

🍑🍑 21+ Hot Scene 🍑🍑

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 

     ❝Hey i love you sayang❞ ucap Taehyung (bts) penuh sayang sambil melaju buat 'timun' nya keluar masuk keluar masuk dari lubang bawah badan gadis kesayangannya.

Iaitu Dahyun (twice).

Tak pernah ada perasaan cinta terhadap Taehyung... Dahyun menangis merayu-rayu padanya, ❝Dokter Taehyung... Tolonglah lepaskan aku, sakit... Hikss hikss hikss... Tolonglah berhenti rogol aku... Hikss hikss❞

Mendengar ayat sayu Dahyun... Bukan kesian, malah rintihan sakit Dahyun buat Taehyung tambah bernafsu untuk 'merasa' badan Dahyun lebih banyak... Taehyung bersuara disela-sela desahan sendiri, ❝No sayang... Ini bukan rogol... Aku cuma tunjuk ngan kau, aku cinta sangat-sangat kau... Kau adalah milik aku sepenuhnya malam ni, sayang❞

Makin lama Dahyun semakin kesakitan sebab Taehyung masukkan 'timun' nya dari lubang bawah badan Dahyun kedalam perut Dahyun... Sudahlah 'timun' Taehyung besar macam botol air badak cap kaki tiga, mana Dahyun tak tambah sengsara terima 'timun' Taehyung tu.

Selain itu, malam tu kali pertama Dahyun 'disentuh' oleh lelaki... Jadi dara Dahyun masih ada membuat Taehyung agak kesusahan jalankan misi masukkan 'timun' nya dengan lancar dalam perut Dahyun tadi... Namun setelah berjaya pecahkan dara milik Dahyun... Taehyung semudah abc boleh pacak 'timun' nya hingga tembus dalam perut Dahyun.

Btw Taehyung merupakan dokter yang merawat Dahyun dibilik wad hospital lepas Dahyun mengalami kemalangan jalan raya.

Selama 1 bulan rawat Dahyun... Taehyung terjatuh hati ke Dahyun... Oleh kerana Taehyung jugak miliki obses pada Dahyun, tulah Taehyung berani 'tiduri' Dahyun bila ada peluang berdua dalam bilik wad Dahyun... Padahal Dahyun masih dibawah umur sebab umurnya baru 17 tahun... Manakala umur Taehyung dah 29 tahun.

Pun begitu, Taehyung langsung tak anggap dirinya merogol pesakitnya itu sebab Taehyung sangat mencintai Dahyun.

Takut Taehyung pukul... Dahyun terpaksa dengar kata-kata Taehyung sepanjang pembuatan projek asmara tu... Tak tahan geram lihat payudara Dahyun yang sudah takde bra, Taehyung mengulum penuh nafsu puting payudara Dahyun... Dahyun mendesah tak keruan, ❝Dokter ahh~ umphh ahh~ ahh~... Ermm ahh~❞

Bila mabuk menguasai diri Taehyung... Taehyung melepas banyak kali air 'timun' nya dalam perut Dahyun... Badan Dahyun menggigil teruk akibat tak tahan rasa kenikmatan dari 'timun' Taehyung.

Dahyun jadi lemas gila lepas perutnya dipenuhi air 'timun' Taehyung sebab air 'timun' Taehyung buat perut Dahyun panas.

Taehyungpun pindah mencium seluruh leher Dahyun.

꒦C꒦ 21+ Mermaid Psiko Perogol Jiwaku 𐀔 𝐌𝐞𝐫𝐦𝐚𝐢𝐝 𝐒𝟏Where stories live. Discover now