da buka part ni ? tolong
tekan ⭐ untuk vote part ini ye..
thank you🙈💜
⛵💃 ⛵💃 ⛵💃
🍑🍑 21+ Hot Scene 🍑🍑
Chuu~💫
Dengan kasar Dahyun menolak jauh dada Jeonghan ketika mulutnya dicium oleh Jeonghan... Dahyun penuh kebencian menatap tajam Jeonghan.
Tidak peduli samada Dahyun marah ke tak marah... Jeonghan jalan maju mencium mulut Dahyun semula.
Chuu~💫
Setelah menolak jauh Jeonghan... Dahyun hadiahkan satu tamparan sulung pada pipi kanan Jeonghan.
Ppak !
Hilang sabar membelenggu hati Jeonghan... Jeonghan mengoyak habis baju Dahyun... Kedua-dua tangannya memeluk kuat bahu Dahyun membuat Dahyun kesusahan hendak lepaskan diri, lalu penuh nafsu Jeonghan mencium setiap inci bahu Dahyun.
Mata Dahyun berkaca-kaca cuba lepaskan pelukan Jeonghan, ❝Jangan sentuh aku... Aku tak nak badan aku kotor sebab kaulah, kampret❞
❝Cakaplah semua ape yang kau nak... Aku takkan lepaskan kau hari ni... I love you sayang❞ kata Jeonghan melepas bra dan mengulum puting payudara kiri milik Dahyun.
Dahyun meronta-ronta menolak jauh dada Jeonghan tapi gagal sebab tenaga kelelakian Jeonghan 2 kali ganda lagi kuat dari tenaga Dahyun... Dahyun menangis oleh kerana tidak rela badannya di 'nikmati' oleh Jeonghan, ❝Hikss hikss... Aku benci kau... Jeonghan ! Hikss hikss hikss❞
Tak suka dengar tangisannya... Jeonghan kembali mencium mulut Dahyun buat hentikan Dahyun yang menangis.
Pun begitu, tangan kanan Jeonghan diam-diam menjalar masuk dalam spender Dahyun... Kemudian tangan kanan Jeonghan membelai-belai miss v Dahyun... Dahyun leraikan ciuman dari bibir Jeonghan, Dahyunpun mendesah tak keruan akibat perbuatan nakal tangan kanan Jeonghan.
Jeonghan turunkan kepala... Pastu mencium lembut perut Dahyun.
Mulut Dahyun ternganga sambil kedua-dua mata terpejam rapat tak tahan geli merasai asmara yang panas itu dari Jeonghan.
Perlahan-lahan Jeonghan melutut... Lepas Jeonghan turunkan spender Dahyun ke kaki Dahyun, demi merasa 'syurga dunia' Jeonghan memasukkan lidah ke lubang bawah badan Dahyun.
Satu badan Dahyun menggigil kenikmatan... Dahyun lantas tak sengaja menjerit, ❝AAARGHHHHHHHHHHH !❞
YOU ARE READING
꒦C꒦ 21+ Mermaid Psiko Perogol Jiwaku 𐀔 𝐌𝐞𝐫𝐦𝐚𝐢𝐝 𝐒𝟏
Fantastik🔞 Horror × Fantasy 🔞 ❝Sampai hati kau rogol aku, mermaid psiko !❞ - Dahyun ❝Aku tak rogol kau sebab kau nikmati projek kita malam ni... Hehe... Btw kau adalah isteri sah aku skrg❞ - Jeonghan ❝Eh asal pulak aku jadi isteri kau ? Kita belum kahwin❞...