5- Ebrar takviyesi

199 29 15
                                    

İlk defa düz yazı yazıcam.

Ayrıca yazarınız yanlışlıkla kapıyı kırdı.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ebrar elindeki çikolata dolu poşeti taşımaya çalışırken diğer eliyle zile basıyordu. Kapıyı açan mutlu ve komik Hande değil depresif ve ağlamaktan maskarası göz altlarına bulaşan Hande'ydi. Ebrar'ı içeri buyur ettikten sonra salondaki yatak şekline getirilmiş koltuğa kendini attı. Ebrar ise yanındaki tekli koltuğa oturmuştu.

"Şimdi şey.. Hande yazışmalarınızı şey yapabilir miyim?"

Hande cevabını konuşarak dile getirmemişti ki telefonu resmen Ebrar'ın yüzüne doğru fırlatmıştı.

" öküz! Yüzüm kırılıyordu aq"

Hande'den yine cevap yoktu. Ebrar gözlerini devirdi ve telefon şifresini girip hemen yazışmalara baktı.  Arkadaşının duymaması için sessizce 'oha' demişti. Ama Baladın bunu duymuştu.

" Ebrar o kadar kötü mü? Hiç mi umut yok?"

" Yani bilmiyorum.. Bir yolu var.."

Hande kafasını gömdüğü yastıktan çıkarıp gözlerini Ebrar'ın gözlerine kilitledi.

" Yolu varsa söylesene!"

" İşte vardır ama ben bilmiyorum maalesef "

Hande kafasını tekrar gömüp ağlamaya başladı. Ebrar arkadaşını rahatlatmak için yanına gelmişti bu kez.

" Bak bebeğim dön yüzünü bana. "

" Hayır!"

" Hande salak mısın dönsene yüzünü bana!?"

Hande ağlamaktan şişmiş yüzünü Ebrar'a döndü. Ebrar sehpadan aldığı peçeteyle arkadaşının göz yaşlarını sildi.

" Her şeyin çözümü vardır bebeğim. Üzme kendini."

" Bunun yolu yok ki Ebrar! Boşuna ümitlendirme beni! Aşk acısından öleceğimi biliyorsun!"

" Hayır var-"

" Ama sen bilmiyorsun söyledin!"

" Dinle beni bak."

" Hayır var. Bana sen sevgilisinin onu aldattığını söylemiştin! Niye bunu Zehraya anlatmıyorsun?"

" Huzuru mutluluğu önemli benim için"

" Sikerim onun huzurunu mutluluğunu- Yani zaten aldatıldığını öğrenince mutsuz olacak. Bırak evlenmeden kurtar onu."

" Ebrar ne değişicek hetero kız."

" Değil ki?"

Hande Ebrar'ın getirdiği poşetten bir çikolata aldı ve ağzına götürdü. Ebrar kıkırdıyordu. Hande 'değil ki' sözcüğünden etkilenmişti. Devam etmesi için arkadaşının dizine vurdu.

" AHH LAZIM LAN O DIZ BANA!"

"devam et."

" Peki peki... Yani şey olucak evet ama.. O bir sene önce Vargas'la sevgiliydi ve her gece birliktelik..."

" SUS EBRAR DAHA FAZLA DAYANAMIYCAM BEN KULAKLARIM ACIYOR!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bilerek yarıda kestim şerefsizim çünkü yuppi

Spidermile bu hesabı takip etmeyenlerin ömrü kısalıyormuş felan filan..🤙🤙

Seninle İlk Defa.. / HanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin