Şu Zehra'yı sarımsaklasakta- yani pişman edipte mi aşık etsek yoksa sarı- aşk acısı çektirerek mi sevdiğine kavuştursak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hande elleriyle kulaklarını kapatıp yüzünü buruşturdu. Ebrar ise arkadaşının fabrika ayarlarına geri dönmesini izlerken kafasına dank eden düşünce ile yanlışlıkla Hande'ye tokat attı.
" Napıyorsun lan elim kulak zarıma giriyordu amk!"
" Of hayır şey yani. Bu sizin binadan Ece ile fingirleşiyorsa Ece'nin evinin kapısına gidip gelen sesleri çekelim?"
" A yok olmaz canım saat daha 15.30"
" Eeee?"
" Ya Eren 18.02'de geliyor"
" Hoy maşallah.."
Hande poşetten iki tane daha çikolata çıkarıp birini arkadaşına verdi birinide ağzına soktu.
" Altıya kadar napıcaz Hande?"
" Çikolata yeriz?"
" Salak tatlı komasına girersin!"
" Banane.."
" Komaya girersen Zehra ile sevgili olamassın."
Hande elindeki çikolatayı bir anda poşete geri fırlattı ve 32 dış sırıttı.
" Evet napıyoruz?"
" Gel beraber kostüm almaya gidelim!"
" Ne kostümü lan mal mısın amk?"
" Ya madem gizli şeyler yapıyoruz ajan kostümü giyelim Handee lütfeeeen"
" Mantıklıda gelmedi değil."
Dudaklarıyla oynayarak düşünmeye başlamıştı Hande. En son dudaklarının morarcağını hissetti ve arkadaşına 'evet' demeye karar verdi. ( Hayırlı aga buna denir bee)
" Tamam gidelim. Ama-"
" Hesap benden dimi? OFF peki"
" Canım arkadaşım gel bir öpeyim."
" Yok sevgilim var."
" Nee!"
" Spidermile ismi hatta..."
" Tamam.. Hadi gidelim."
{ Spidermile'ye gönderme🤙💅🫡 }
~~~~~~~~~~~~~~~
Hande giyinme kabininde dekolteli ajan kıyafetini inceliyordu. Daha çok kedi kadına benzesede ajan kostümü olduğu küçük ayrıntılardan belli oluyordu. Birde yanındaki şapkayı kafasına takmıştı. Cidden iyi duruyordu..
Ebrar ise farklı hallerdeydi. O hırsız kostümü deniyordu. Çünkü Ebrar dekolte sevmezdi ve tüm ajan kostumlerinde dekolte vardı. Son bir kazananı vardı oda turuncu ve beyaz olanıydı. Dışarı çıkıp arkadaşını koltukta
oturarak beklemeye başladı.Hande hazır olduğunu hissettiği anda kabinden çıktı. Ebrar yalakalık yapmaya başlamıştı bile.
" Hayatımda gördüğüm en sexy ajansın kanka."
" Sende gördüğüm en salak hırsızsın."
" Ne alakası var ya!"
" Kanka kafanda polis şapkası var ama hırsız kostümü giymişsin amk?"
" Sevdim ben böyle kalsın."
" Tamam gel ödede gidelim"
'Ödeme tamamlandı'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Göndermem nasıl💅🤙🫡