Dün Çok Güzeldi

26 7 15
                                    

Tatil biter de anılar kalır geriye,
Kişi gider de gurbet gelir yerine,
Hasret gidermek yetmez de özlem başlar,
Bir gülümsemeden gözlerin dolmaya başlar ya...
Doya doya vakit geçirmediğini hissettiğin o zaman dilimi yer bitirir gözlerdeki parıltıyı.

Bir sonraki tatilin anını beklemek zor gelir ya yüreğe...
Asıl güzel olan tatil değildi oysa.
Asıl güzellik sevdiklerine kavuşmakta saklıydı.
Asıl güzellik sevdiklerinle vakit geçirmek, manzaraya zirveden birlikte bakmaktı.

Hadi baştan kaseti açıp izleyelim o anıları.
Bir daha hissedelim o yaşanmışlıkları.
Bir daha başa saralım, bir daha uçurumdan yarış yapalım.
Bir kez daha uçurumdan bağıralım, salıncaktan sallanalım boşluğa doğru.
O boşlukta doluydu, bizle doluyordu hisset.
O salıncaktaki adrenalini hisset, o boşluğa doğru sallanırken anılarımıza melodi ekliyorduk.

Hisset kalbim hisset, o uçurumda koşarak yarış yaparken esinti nasıl da sarıp sarmaladı hislerini.
Hisset yüreğim hisset, uçurumdan sesli konuştuğun an yeryüzü seni görmedi, işitmedi ama hissetti.

Gün batımını hatırla gözlerim nasıl da ruhuna dokundu o an.
Sıcaklığı işledi anılarına gün batımının.
Belki gün doğumunu da izlersin o uçurumda gözlerim.
Hatırla anılarını hislerim, iki farklı salıncakta iki farklı manzarayı...
Birinde on bir katlı bina karşındaydı, her katında farklı yaşantıya sahip bir on bir katlı bina karşındaydı.
Diğerinde ağaçlar, kuşlar...

Unutma en güzel anılar, en değerlisiydi bir yere yazılıp tekrar tekrar yaşanmalıydı.
O anılar tekrardan belki yaşanmaz, yaşansa bile birebir aynı olmayacaktı.
Lâkin yine o uçuruma çıkılınca farklı bir manzara olmayacaktı ama farklı anılar ekleyecektik belki de daha fazlası olacak.

Yine o salıncaklarda sallanılacak, yine aynı manzara olacak sadece Gökyüzünün tonu değişecek.
Ve biz o Gökyüzünün tonuna yine hasret kalacağız yeni yeni anılarla.
Anılar, geçmişte kaldıkça özlenecek zamanla.
Şuan daha anı haline oluşmadı mesela.
Güzel anılarınızı paylaşın, yeni güzel anılara tanık olacaksınız karşınızdaki kim olursa.

Hisset yüreğim dün çok güzeldi.
Yarın da bugün güzel kalacak.

 Yarın da bugün güzel kalacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gökyüzünden...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin