Two.

17 4 2
                                    

İkince bölümde sikişmicekler dedim ama üçüncü bölümdede sikişmicekler demedim şarkıdan anladınız zaten

Yeji's pov

Uyandığımda çırılçıplak bir şekilde zincirlerle yatağa bağlıydım, birini çekiştirirsem diğeri kısalıyordu. Kimin evindeyim bilmiyorum ama zengin biri olduğu kesin.  Heryerde mum ve pahalı tablolar var, çoğu cinsellik içeriyor. En son ne olduğunu hatırlamıyorum
Galiba bayılmışım ama nasıl? Bunları düşünürken içeri tanımadığım uzun boylu iri yarı siyah takım elbiseli bir adam girdi, sadece bana bakıp geri çıktı.

Ardından tanıdık bir yüz gördüm. Yeni ayıldığım için görüşüm net değildi ama bu kişinin ryujin olduğuna eminim. Bir anda çıplak olduğumu hatırlayıp özel bölgelirimi örtmeye çalışsamda nafile.

Ryujin
Nasılsın kedicik?

Ağzımda bant vardı ve konuşmamı engelliyordu. Sadece anlamsız birkaç kelime çıkmıştı ağzımdan.

Ryujin
Merak etme bebeğim sana bir şey yapmayacağım

Dedi ve ağzımdaki bantı sertçe çekti ve anında istemsizce inledim

Ryujin
Dinle, fanım mısın bilmiyorum ama benden hoşlandığın kesin. Tabi kim benden hoşlanmaz ki? Neyse, geceliğin ne kadar?

Yeji
Ne?

Ryujin
Ne kadar istiyorsun? Birazdan sex yapacağız ya hani?

Yeji
Dur dur ben senle sex falan yapmıyorum

Ryujin
Öyle mi bebeğim? Arka bahçede çok mutluydun ama?

Yeji
Hey! O an sen ryujin değildin!

Ryujin
Ama artık öyleyim ve sende bundan mutlusun değil mi?

Utanarak başımı evet anlamında salladığımda arkasını dönüp kapıyı kilitledi. Üstündeki ceketide bir kenara atıp üstüme çıkmaya başladı

(Ynot: smut geliyo istemeyen okumasın öf çok utanıyorum sevgilim okuyo bunu😭🎀)

Boyunu boyuma hizaladığında dudaklarıma eğilmiş ama ben yüzümü yana çevirmiştim.

Ryujin
Korkma bebeğim annecik biraz senle oynicak sadece

Çenemden tutup dudaklarımı hizaladı ve bütün hayatı boyunca bu ani beklermişcesine öpmeye başladı. Karşılık vermedim ve vermicektim. Bunu fark edince daha sert öpmeye başladı inlememi tutuyordum çünkü onun tahrik olmasını istemiyordum. Zincirli olduğum için beni tutmak zorunda değildi, ellerini bedenimde gezdiriyordu. Hala tepki vermediğimi görünce dudakları boynuma indi ve bahçede yaptığı gibi öpmeye başladı. İstemsizce inlediğimde yüzündeki gülümsemeyi hissettim. Galiba burdan kurtulamayacağım. Acaba saat kaçtı? Abim beni merak etmiş miydi? Sorsam bişey olur mu?

Yeji
Ryujin

Ryujin
Söyle bebeğim

Bunu dedikten sonra daha sert ısırmaya başlamıştı

Yeji
S-saat kaç?

Dudaklarını boynumdan ayırmadan pantalonunun arka cebinden telefonunu alıp kilit ekranını açtı ve bana gösterdi. 5 saniye kadar ekranı bana tuttuktan sonra umursamazcasına telefonu sertçe yere attı. Kırıldığından emindim. Okul daha bitmemişti. Sıkıntı yoktu, galiba

Ryu tekrar dudaklarıma çıktığında karşılık vermiştim bu sefer beni gülümseyerek öpüyordu ve aynı zamanda elleri vicudumda arsız gibi geziniyordu, göğüslerime ve ya kalçama denk geldiğinde sıkıyor bazende okşuyordu. Belki karşılık verirsem durur diye düşünmüştüm ama dahada hızlandı. Vicudumda öpüp ısırmadığı yer kalmamıştı. Bense hiç bir şey yapmıyor istediğim gibi inliyordum. Dudaklarımı kanattığından eminim. Şimdiye kadar belimin üstüyle ilgilenirken haddini aşmaya karar verip bacaklarımı okşarken bir yandan vajinamı yalıyordu. Her ne kadar istemesemde ona ayak uydurmadan edemiyordum

Yeji
Shin Ryujin!

Ryujin
Hm?

Yeji
Gir içime!

Cümlemi bitirdiğim anda içimde o doluluğu hissettim, artık zevkten inlemiyor adeta çığlık atıyordum. Sesim çok yüksek çıkmış olmalı ki Ryujin dudaklarını dudaklarıma bastırmış ama alt tarafta gelgit yapıyordu. Ağzının içine inlemelerimi bırakırken ryu ellerime bağlı olcan zircirleri çözmüş ve beni serbest bırakmıştı, şuan kaçabilirdim ama istemiyordum. Serbest kalan ellerimi crobunun içine sokup sırtına tırnaklarımı batırmaya başladım. Gelgitlerinde hızlanıyor, inlemelerimi duyunca tahrik oluyordu. Parmaklarını içimden çıkarınca altından kalkıp kucağına oturdum. Bacaklarının üstünde zıplayıp ona sürtünürken oda dudaklarıyla boynumu esir almışti. Başımı arkaya atıp daha sert zıpladığımda tek eliyle belimi tutarken diğer eli vajinamla uğraşıyordu. Elimi orda hissedince içime girmesi için bekledikten sonra doluluğu hissettim ve anında çığlığı bastım.gelgit yapmıyordu, sadece içime girmiş bekliyordu. Parmağının üzerinde zıplamaya başlayınca isteğini yerine getirdiğimi anladım, hem ben zıplıyordum hemde o gelgit yapıyordu. Parmaklarını çıkarmasına rağmen ben hala üzerinde sertçe zıplıyordum, benden çıkardığı parmaklarını yalayıp dudaklarını göğüslerime indirdi. Daha fazlasını ister gibi zıplıyordum üstünde, tepki vermiyor sadece göğüslerimi emiyordu. Artık omuzlarından destek alarak zıplıyor bütün ağırlığımı bırakıyordum. Elini tekrardan vajinama götürdü aynı zamanda inlememin duyulmaması için dudaklarımızı birleştirdi ve işin içine dillerde girdi, beni boğazımdan çekip kendisinden ayırdı ve 3 parmağını bana uzatıp yalamamı söyledi dediğini yaptım ve tekrardan öpüşmeye başladık bana ıslattırdığı 3 parmağını birden içime sokunca ağzının içine büyük bir inleme bıraktım omuzlarını sıkarak kendimi ona itmeye çalışırken dudaklarımızı ayırıp boynumu Vampir gibi ısırmaya başladı. Yaptığı her harekette daha çok inlerken zıplamamı asla durduramıyordum. Yatağın gıcırdama sesleri, ıslak 2 tenin birbirine çarpma sesi ve benim inlemelerim bütün odayı doldururken zıplamayı ve sürtünmeyi bıraktım. Oda içimden çıkıp boynumu bıraktığında göz göze geldik. Ben nefes almaya çalışırken o sadece sırıtıyordu.

Abi?||RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin