Çok utanıyorum help 🎀
Yeji's pov :
Ryujin
Halinden memnun gibisin Hwang?Ellerimi yanaklarına koyup baş parmağımla okşadım
Yeji
Ben senden memnunum ShinCümlem üzerine sırıtıp dudağıma öpücük kondurup geri çekildi. Ryu'nun bedenine baktığımda hala üstündekilerin durduğunu fark ettim ben ise çırılçıplaktım, bebek gibi surat astım, bunun üstüne beni altına alıp gıdıklamaya başladı. Gıdıklanmıyordum ama bu hareketi beni güldürmeye yetmişti. Ryujin'in kolundaki saate baktığımda abimin iş çıkışına daha 3 saat vardı.
Yeji
RyuRyujin
Efendim bebeğimYeji
Üstüme verebileceğin kıyafetin var mıRyu hiç bir şey söylemeden beni kucağından indirip dışarı çıktı, 3 dakika sonra elinde tam benim tarzımda olan kıyafetler getirdi.
Yeji
Bunları nerden buldun sen?Ryujin
Okulda sana dikkat ettim her gün bu tarz şeyler giyiyordun bende abimden ödünç aldımTeşekkürler anlamında gülümseyip elbiseleri elinden alıp yatağa geri koymak için arkamı döndüğümde, Ryu arkamdan gelip göğüslerimi sıkmış ve dudaklarını boynuma bastırmıştı
Ryujin
Şimdi giyeceksin demedim HwangYeji
Ryu yeni bir tura başlayamam~Ryujin
Tamam şuan yapmayız ama sonra en az 5 tur istiyorumYeji
Her gün En az 5 tur mu?! Benim o kadar ömrüm kalmadı ki!Ryujin
Kızma ama bebeğim nasıl olsa sende zevk aldınYeji
Evet aldım ama bir daha oturabilecek miyim bilmiyorum!Ryujin
İyi ya! ÖfOnun bu tatlı haline gülerken bana verdiği kıyafetleri giymiş ve ardından odadan çıkmıştım. Tanrım burası bir ev değil 5 yıldızlı bir otel! Hayranlıkla lobiye ve koridora bakarken Ryu'da arkamda durmuş beni izliyordu. Aklıma birden abim geldi, bugün onu ziyaret edeceğime dair söz vermiştim!
Yeji
Şey Ryu, Seul Karakolu'na gidebilir miyiz?Ryu
Tabiki güzelimTekrardan odaya girip yerde olan telefonu alıp kırılmış mı diye baktı, kırılmış olduğunu görünce aldığı gibi yere bırakıp akıllı saatine yöneldi. Biriyle saatten konuştuktan sonra elimi tutup beni otoparka indirdi. İndiğimizde siyah, kaliteli bir jip önümüzde durdu, sürücü koltuğundan bir adam inip koltuğu Ryu'ya verirken bende ön koltuğa oturdum. Otoparktan çıkıp yola koyulduğumuzda Ryu rastgele bir yerde kenara çekip bana baktı.
Yeji
Noldu, benzin mi bitti!Ryujin
Kucağa gelYeji
Ne?Ryujin
Sen kucağımda oturacaksın bende öyle süreceğim.Yeji
Ne?! Hayatta olmaz kaza yaparsın!Ryu arabanın anahtarını yerinden yavaşca çıkartırken olduğum koltuğun kapısını açtım ve sürücü koltuğunda oturanan ryunun kucağına oturdum. O kadar rahat ki! Kafamı boynuna gömüp gözlerimi kapattım. Elimde Ryu'nun ellerini hissedince direksiyona baktım ve, TESLA MI HASİKTİR ARABA KENDİ KENDİNE GİDİYOR AQ. Olayı anlayınca Ryu'nun bana baktığını fark ettim. Belki bana değilde dudaklarıma. Acaba daha ne kadar garip yerde öpüşecektik? Ellerini beline sardığında istediği şeyin dudaklarım olduğunu netleştirip sadece ufak bir öpücük verdim ona. Beni ensemden tutup kendine çektiğinde dudağıma yapışmıştı. Kendisi ışık hızında öperken benim ona yetişememem kendisinin gülümsemesine yol açıyordu. Ağzımın içine dilini gönderdiğimde küçük bir inleme bıraktım ağzına. Ellerini belimden indirip kalçalarımdan tutup kendine daha çok yaklaştırmıştı, bende yavaşça ona sürtünüyordum.