beyler bayanlar gösterimiz başlıyor!!!
"Ananı sikim" bu anıldı.motorunu düşürmüştü ne hikmetse motoru kaldıramıyordu.eli bir bezle sarılmıştı büyük ihtimal elini incitmişti.ikilemde kalmıştım.bir yanım yardım et derken diğer yanım sabah ki hareketlerini hatırlatıyordu ama herhalde iyi tarafım baskındı. onun yanına gitmeye karar kıldım. gittiğimde sanki beni hatırlar gibi bakmıştı.birşey demeden kaldırmasına yardım ettim
"Teşekkürler"
"Bişey değil" diyerek arkamı dönüp,yürümeye başlayınca arkadan bileğimi tutup kendisine döndürdü " seni hatırladım,sabah ki çocuksun.Yere düsen"
Aslında hatırlamasına bile şaşırdım "evt özür dilesen iyi edersin bence" diye mırıldandım kendi söylediğimi bile duymamıştım "Şey özür dilerim sabah biraz sinirliydim" diyip gülümsedi.amk ben bile kendi dediğimi duymamışken o nasıl duyuyordu?"sen neyi bekliyosun" bu soru otobüsü hatırlamama neden olmuştu. hemen arkamı dönüp otobüslere bakıyordum ki bineceğim otobüs gidiyordu şansıma tüküreyim "eee? cevap alabilir miyim?" Hemen arkamı dönüp "otobüsü bekliyordum ama anlaşılan biraz daha beklicem neyse sana iyi günler"Dedikten sonra arkamı dönüp otobüs durağına doğru ilerledim "istersen seni bırakayım" arkamdan gelen sesle arkamı dönüp yanına gittim "aslında çok iyi olur yoksa burda kavimler göçünü başlatıcam"
Dediğime gülmüştü "evin o kadar mı uzak?"
"Yaklaşık bir buçuk saat" yüzünde bir şaşkınlık vardı "olm lan sen kaçta kalkıyon da geliyon daha yakın okula gitsene"sinirlenmiş gibiydi "olsaydı giderdim.Neyse beni bırakıcak mısın?"beni duymamıştı başka birşey düşünüyor gibiydi.
"Oraya kadar otobüs gidiyor mu ki?"
"Başka otobüse de biniyorum"
"Hee anladım neyse atla götüreyim yardımının karşılığı olarak al sen yolu tarif edersin" diyip kaskını başına taktı bana da bir tane uzattı bu adam 2 kaskla mı geziyordu? neyse önce o oturdu arkasına ben oturdum "istersen belimi tut"
"Yok iyiyim ben böyle" dedikten sonra gaza abandı ve bedenimin onun bedenine yapışmasını sağladı öyle hızlı sürüyordu ki elimi beline sıkıca bağladım kafamıda onun sırtına dayadım "korktun mu?"
"Sence?!" Diye bağırdım gülme sesleri geliyordu motorla daha hızlı gelmiştim. ona teşekkür ettikten sonra yoluna devam etmişti .bende eve doğru yol almıştım. eve girince annem mutfak kapısından başını çıkarıp "hoşgeldin yankı" diye bağırdı
"Hoşbuldum"dedikten sonra odama çıkmadan annemin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum sonra gülerek odama doğru ilerledim.odama giderken abimin odasına da uğradım fakat daha işten gelmemişti.Odama girdikten sonra çantamdaki kitapları masaya yığdım. çantamın içinden benim olmayan bir kağıt gözüme ilişti. aslında benim de olabilir hatırlamamış da olabilirim her türlü 50/50'ydi.kağıdı açıp içindekini okumaya başladım bu anıldı telefon numarasını yazmıştı yanına da
"Hızlı ulaşım:)"yazmıştı. çok klişe olucak ama ne zaman koymuştu? hiç yakınlaşmamıştık ama yine de bu notu görmek gülümsememi sağlamıştı. telefonumu alıp numarasını kaydetmiştim
"Hızlı ulaşım"olarak kaydettim
"YANKI YEMEK HAZIR" annemin sesiyle telefonu bırakıp aşağı indim. abim çoktan gelmiş, yemeğine gömülmüş durumdaydı.Babam öldükten sonra bize bakabilmek için çok çalışmıştı.hala da çalışmaktaydı.onu böyle görmek beni üzse de abim benim okumam ve iyi bir meslek sahibi olmamı istiyordu.bunları düşünürken annemin bir kez daha seslenmesiyle kendime gelip abimin yanına oturdum.
"hoşgeldin abi"
"Hoşbuldum yavrucak" dedikten sonra saçlarıma öpücük kondurdu.arkadan gelen annemin hani bana diyen sesiyle yerinden kalkıp annemin yanına gidip onunda saçına öpücük kondurmuştu.
Yanıma gelirken annemin elinde tabaklar vardı.elindekilerini masaya koydu. herkes yerini aldıktan sonra yemek yemeye başladık,tabi abim hariç o zaten yemekle meşguldü.masada abimin saçma şakalarına gülerek geçmişti yemeğimiz.yemekten sonra bulaşıklar için anneme yardım ederken abimde uzun olan bacaklarını öne doğru uzatmış televizyon izliyordu.bulaşıklar bitince abimin yanına gidip yanına oturmuştum. başımı onun kucağına yaslanıp televizyon izlemeye başlamıştım.korku filmiydi şu uyduruk kıytırık filmlerdendi. bir anda çıkan yaratıkla irkilmiştim. ardından gülme sesleri yükselmişti "yavrucuk bu kıytırık film seni korkutuyorsa iyilerini izlerken düşünemiyom seni" dedikten sonra
dudağımdan bir kıkırtı çıkmıştı .başımı ona doğru döndürüp "o zaman görelim hafta sonu beni sinemaya götür senden daha az korkacağıma kalıbımı basarım"dedikten sonra gülümsemiştim
Serçe parmağımı ona doğru uzatıp "iddaya var mısın?"dedikten sonra oda parmağını uzatmıştı.parmağıma parmağını dolamıştı "neyine?" düşünür gibi yapıp "klasik birşey olsun beni yemeğe çıkar, beni istediğim yerde istediğim bir yemek" başıyla onayladı "peki,ben kazanırsam bana tatlı ısmarlarsın ama yerini ben seçicem ne dersin"
"olur derim"dedikten sonra başımı televizyona dönüp filmi izlemeye devam ettim. böyle bir şey diyeceğini tahmin ediyordum .kendisi tatlıya düşkünüydü "yavrucuk senin ödevin falan yok mu?" "Daha sonra yaparım şimdi dinlenicem"dedikten sonra saçıma bir öpücük kondurmuştu.
Abime karşı bir ilgim vardı daha çok ilgi değil de hayranlık kaç sene boyunca bana ve anneme bakmıştı her şeye gögüs germişti bizim için onu gerçekten seviyordum onun yanında olmaktan mutluydum yani diceğim şu ki allah yolumuzu ayırmasın hatta bir ara evlenmeye kalkarsan seni vermem diye sevgilisin yanında bağırdığım dahi olmuştu. onları şimdi düşününce utanmadan edemiyordum.
Arkadan annemin boğuk sesini duyuyordum uzun uzun birşey anlatıyordu heralde abime birşey anlatıyordu sonra artık ses duymamaya başlamıştım etraf kararmıştı.
Sabah gözümü açıp saate bakmıştım saat 7'olmuştu ayağa kalkıp banyoya doğru ilerlemiştim.içeriye girip işlerimi halletmeye başlamıştım ki odamdan gelen sesle irkilmiştim. telefonun sesi çok yüksekti abimin ve annemin uyanmasını istemeyerek hızlıca telefonu alarak arayan kişiye baktım. burak arıyordu "alo?" "LAN İT HERİF HANİ ERKEN GELCEKTİN GÖTÜM DONDU" onun ne demeye çalıştığını ilk başta anlamamıştım sonradan şarteller yanmıştı "burak ben unutmuştum nerdesin?" dedikten sonra bir küfür mırıldandığını duymuştum "kahvehanedeyim şimdi,durağın yanındaki"
"Orda ne arıyon lan" dedikten sonra tövbe çekmişti. bu gülmeme neden olmuştu "kanka götüm dondu diyorum ısınmam lazım sende çık gel seni bekliyom hızlı ol donarak ölmek istemiyorum" "tamam geliyom götüne sahip çık donmasın ben 20dakikaya ordayım bekle" söylediğim cümleden sonra güldüğünü işitmiştim "tamam hızlı ol" " olurum dayan" dedikten sonra telefonu kapatıp hızlıca hazırlanmaya başlamıştım. kitaplarımı çantaya koyarken birkaç not ilişti gözlerime biri annemdendi "yankı dolapta sandiviç var alırsın" yazılıydı diğer not kitabımın üzerindeydi "yavrucak ödevini yapmicak mıydın? İyi yazmışsın o deftere ödevini kolay buldum;)Bugün iyi günüme geldin hata olabilir bak ama parasını alırım sonra" gerçekten deliydi. kendisi üniversite sona gitmesine rağmen lise konularında gayet iyi bir şekilde biliyordu.bu da aslında kolaylık sağlıyordu. anlamadığımı ona anlattırıyordum tabi belli bir ücret karşılığında. kitabın içine bakarken gülüşüme engel olamıyordum. sonra aklıma bir anda götü donmuş olan Burak gelmişti hızlı bir şekilde hazırlanıp kendimi dışarı atmıştım.
Sokağa ilk adımımı attıktan sonra yüzüme gelen soğuk havayla irkilmiştim. rüzgar çok şiddetli olduğu için saçlarımı birbirine karışıyordu. o kadar vakit ayırmıştım bu saçlara (üzüldük). en sonda çantamı sırtımdan aşağı kaydırıp içinden şapkamı taktım .sonradan telefondan gelen bildirim sesiyle duraksadım...
beyler bayanlar gösteri sona erdi!!!
evet bir bölüm daha uzun mu kısa mı bilmiyorum artık siz karar verin eğer kısaysa ona göre yazıp atarım,atarız.vaktinizi ayırdıysanız ne mutlu bize. vote atmayı unutmayın ki daha fazla kişi ulaşsın şimdiden teşekkürler canolar seviliyorsunuz!!ヾ( ̄▽ ̄) Bye~Bye~
pşştt sizce 1000 kelime kısa mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma~ BxB
Romance⚠️İlk kitabımız yani ilk denememiz o yüzden anlayış gösterin. Eleştirilere açığız ama saygı çerçevesinde.⚠️ ⚠️Bu okuyacağınız kitap iki kişinin kaleminden alınmıştır.⚠️ ⚠️Bu bir GAY kurgusudur⚠️ ⚠️İçerisinde: smut içerir⚠️ Konu: Konya'dan Yozgat'a t...