Tisztelt Jeon Jeongguk!
Miután elmentél és nem találkoztunk, az öcsém valamint a nővérem is kérdezgettek rólad. Legalábbis Mike biztosan, Emma csak egyszer kérdezett rád még akkoriban, utána néha a levelekről. Tény, hogy hiányoztál mindenkinek és most is izgatottak, hiszen elújságoltam nekik hogy ezúttal én írok neked leveleket egészen addig, míg nem vagy hajlandó választ küldeni. Lehet jön egy jelenleg is, lehet még meg sem kaptad a leveleket. Nem számít, tudom hogy reagálni fogsz rájuk előbb vagy utóbb.
Anyuék mai napig mesélik, mennyire furcsa volt az elején a barátságunknak, hiszen mindenhova magunkkal hívtalak, és egy csapat amerikai között kitűntél te, a szépséges mogyoró barna vágott szemeiddel. Sok helyen azt hitték hogy te vezetsz minket mint turistákat és nem hozzánk beszéltek koreaiul, hanem hozzád. Mindig amint megszabadultunk az idegentől, kinevettük hogy mennyire elhiszi hogy turisták vagyunk. De ki hibáztatja őket? Mindannyiunknak szőke haja és kék szeme van, egyértelmű volt hogy nem tartozunk oda. Mármint, származásilag, attól függetlenül, hogy mi már ide születtünk.
Tehát visszatérve, izgatottan várom válaszleveled. Ne felejtsd el azokat az aranyos cicás matricákat a borítékba rakni, amiket régebben is!
Üdvözlettel, Bianca McLaren.
ESTÁS LEYENDO
Dear Jeon Jeongguk! | Jungkook ff.
Fanfic"Tisztelt Méretes Férfi Nemiszerv! Egy hosszú beszélgetés után amit a barátnőimmel folytattam, rájöttem, hogy [...] Elmondhatatlan gyűlölettel, Bianca McLaren."