Küçük kıvılcım

10 0 0
                                    

Bizim hikayemiz bitti şimdi sıra sende ....Son ...

Evet yeni bir kitap bitirdim yani okudum. Her kitapta olduğu gibi bu kitabıda sulu gözlerle bitirdim ne yapıyım kitaplar bitince benim hikayemde bitiyor gibi taki  yeni kitap alana kadar .

Ah kusura bakmayın kendimi tanıtmadım. Ben Betül adanur evet soyadım da bir isim ama yinede seviyorum . 19 yaşındayım ,babam la yaşıyorum annem ve babam boşanalı 8 yıl oluyor onları en son ne zaman yanyana gördüğümü hatırlamıyorum .

Annem başka bir adamla evlendi ve Almanya'ya taşındılar. Bildiğim kadarıyla  bir erkek çocuklar olmuş . Yani üvey erkek kardeşim var  inanın ismini dahi bilmiyorum ama mutlu olduklarını biliyorum .

Babam bekar yani kumar oynar geceleri eve gelmez . Onunla fazla muhabbetimiz olmuyor ama benden sıkıldığını beli ediyor .

Aslında burdaki son akşamım çünkü öğrendiğim kadarıyla anneannemden bana bir miras kalmış kızına vermemiş çünkü şimdiki kocası elinden alabilirmiş . Anneannem 1 aydır vefat etti . Mirası bana bıraktığını öğrendiğimde onunla vakit geçirdiğimiz eve taşınacaktım orda kocam bir kütüphanem var. Orası benim için cennet .

Gözyaşlarımı yanımdaki peçeteyle silip telefonumun ekranına baktım . Saat 02:36 geçiyordu evet yine kitap okurken saatler geçmiş ve ben farkında değilim .

Telefonumu elime alıp alarmımı kurdum . Çünkü saat 08:30 gibi tanışma yıldönümünü kutlamak için toplanıcaktık . Gözlerim yorgunluktan ve ağlamaktan olsa gerek uyuma isteği çoktu .

Gözlerimin isteğini yerine getirip . Kendimi karanlığın ortasına bıraktım .

                               🌸🌸🌸

Lanet olası ses kulaklarımı tırmalarken gözlerimi araladım ne sesimi alarm sesi .

Hemen yataktan kalkıp banyoya yöneldim ,yüzümü bir güzel yıkayıp havluyla kurutup odama yöneldim . Dolabımı açıp kıyafetlerimle kısa bir bakışma ve sonunda üstüme bir siyah tişört altıma diz üstü siyah bir etek giyip üstümü düzelttim .

Siyah saçlarımı biraz dalgalandırıp tekrar taradım bana göre güzel doğan bir görüntü veriyor . Yüzüme hafif güneş kremi sürüp ayağa kalkıp çantamı hazırladım .

Çantamın içine kulaklık kablosu ve şarjı , yeni okuyacağım kitap koyup birde kızsal eşyalarımı koyup çantamın fermuvarını çekip koluma taktım .

Ben kahvaltıyı seven biri değilim bu yüzden etmicem . Kulak üstü kulaklığımı takıp evden çıktım .

Otobüs durağına gelip otobüsü beklemeye başladım .

Aradan 5-10 dk sonra geldiğini anlayıp bindim en arka koltuğa oturup şarkı listemden parmağımın çarptığını  dinlemeye başladım .

Melodiden anladığım kadarıyla yedinci ev anlat ona  çalıyordu beni anlatan bir şarkı .

Ağla dedin bana
Şu halime iyice baka baka
İnanmadın bana gözlerimin içine
Baka baka

Evet Berk ban inanmadı sertti en önemlisi kitaplardan nefret ederdi . Berk benim eski hoşlandığım çocuktu 1 ay bana yalan söyledi ve beni seviyormuş numarası yaptı .

Ben bunları düşünürken şarkının hızına yetişememiştim ve tabiki değişmişti . Bu gün hem taşınacaktım artık o adamın yüzünü görmek istemiyorum .

Ve İnceğim  yere geldiğimde "duracak var" düğmesine bastım ve otobüs durdu hemen inip kitap kafeye doğru yürümeye başladım 10-15 dakikalık yürüme mesafesinde ve otobüs oraya gitmiyordu .

Satırlar da aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin