Çocukken yaşadıklarım normal şeyler değildi. O günden bu yana dövüş ve belirli spor dersleri almaya başladım. Çok çalışmalıydım ancak O zaman annemin intikamını alabilirdim. Babam normal adamlardan biri değildi babam çok güçlüydü ve neredeyse tüm teknikleri çok iyi biliyordu. O yüzden 14 yıldır dövüş kursları alıyordum. Ben Pelin Dora Akgün ve annemin intikamını almadan durmayacağım henüz kendimce en iyi olamadığım için babamın karşısına dikilmeyecektim. Daha üniversite sınavına girmemiştim. İstesem istediğim bölümü rahatlıkla alırdım ama kendimi şimdilik dövüş kurslarına adamıştım. Ve artık cidden çok sıkılmıştım. Bir an önce annemin intikamını almak istiyordum. Düşündüklerimden antrenörüm Murat Hocanın sesi ile irkildim "Dora hadi bu kadar mola yeter hemen ısın ondan sonra hemen çalışmalara başlayalım yarın yardımcı antrenörlük sınavın var" dedi. Oflayarak yerimden kalktım.Evet ders aldığım kulübün yeni gelenlerini ben yönetiyordum.3 saatlik çalışmanın ardından kendi paramla aldığım 1+1lik evime girdim. Evim küçük olabilirdi ama yeterince genişti o yüzden çok güzel dekore etmiştim. Heryer siyah ve karanlık, evimin en güzel köşesine geçtim. Evimin tüm köşeleri siyah veya gri olduğu için evimi çok seviyordum. Ama çalışma masamın olduğu kısmı daha çok seviyordum. Önünde bir cam vardı, çalışma masam siyahtı, yanında kocaman bir kitaplık yarısından fazlası katiller yada dövüş sanatları ile alakalıydı. Kitaplığıma yönelip çok merak ettiğim 'Bir İdam Mahkumunun Son Günü' kitabını aldım. 15 dakika boyunca kitap okuduğumda susadığımı hissettim. Kalkıp mutfağa geçince kupa koleksiyonumdan siyah büyük bir kupa aldım. Sürahiye yöneldiğim sırada kapı çaldı. Benim evime kimse gelmediği için merak etmiştim. İlk başta delikten baktım kimse yoktu hemen açtım. Karşımda kilitli poşet içindeki kanlı ve paslı bıçağı ve üstüne yapıştırılmış zarfı gördüm etrafıma bakındım. Kimse yoktu kimden geldiğini anlamamıştım. Hemen elime bir peçete alıp poşeti elime aldım. Ve kağıyı kapatıp çalışma masama oturdum. Zarfı açtığımda içinde bir not birde annemin çok güzel çıktığı bir fotoğraf vardı. Fotoğrafı görünce gözlerim dolmuştu. İçindeki notu çıkarıp baktım saman kağıdına yazılmıştı ve notta aynen şöyle yazıyordu. "Nasılsın güzel gözlü Pelinim " Bunu sadece babam bana derdi. Düşüncesinden sıyrılıp kağıdın devamını okumaya başladım. "Beni sorarsan ben çok iyiyim ve yeni ailem ile çok mutluyum. İnanır mısın bilmiyorum ama içkiyi bıraktım. Evet cezaevinden 9 yıl önce çıktım. Ve senin 3 yeni kardeşin oldu. Seni daha fazla tutmayacağım. Poşetteki bıçak sana bir yerden tanıdık geldi mi? Eğer gelmediyse açıklayayım o anneni öldürdüğüm bıçak. Sana doğum gününde bu hediyeyi vereyim dedim. İyi ki doğdun güzel kızım seni seviyorum... BABAN"
Okuduklarım kanımı dondururken babam olacak şeref yoksunu it bunu bana nasıl yapabilirdi? İyi ki doğdun dediği için tarihe baktım ve tarihin 27 Aralığı gösterdiğini gördüm. Doğum günlerinden nefret ettiğim için unutmuştum. Ama önemli olan konu bu değildi ben ne yapacaktım? Belki de bu bana evrenin gönderdiği bir mesajdır ve annemin intikamını almanın vakti gelmiştir diye düşündüm. Hemen yarın yapardım bu işi ama yarın yardımcı antrenörlük sınavım vardı. Bu işi bu gece halledecektim bunu kafama koymuştum ve yapacaktım...
🔥🔥🔥🔥🔥Helüüüü napıyorsunuz ?
Normalde bölüm daha uzun olacaktı ama duramadım🥰
Yarın görüşürüz iyi okumaları❤🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
RomanceAnnemin intikanmını almak için tam 14 yıldır spor ve dövüş dersleri alıyordum ne de olsa babam da güçlü biriydi...