4.Bölüm

4 1 0
                                    

𝟒 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐮̈ 𝐛𝐢𝐫𝐚𝐳 𝐠𝐞𝐜 𝐚𝐭ı𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐠𝐞𝐜 attabilirim 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫𝐢𝐦 𝐤𝐮𝐬𝐮𝐫𝐚 𝐛𝐚𝐤𝐦𝐚𝐲ı𝐧

𝐈̇𝐥𝐚𝐡𝐢 𝐛𝐚𝐤ı𝐬̧ 𝐚𝐜ı𝐬ı:
Sezine aşık olduğunu kendine itiraf etib  Sezine itiraf Murad yine askeriyede Sezini izliyordu.

Uzakdan gizlice izlemek Murada göre değildi. Ama red edilmek istemiyordu. Askerlerine 'bu mu aşk?  Birini izlemek ve sevmekmi? Boş işler peşindesiniz' demişdi. Şimdiyse kendine ne kadar küfür ediyordu. Ona göre aşk sacmaydı, boşdu şimdiyse inatcı, gözü kara başı dik birine tutulmuşdu kalbi.

Kalbi tamda onu zayıf yerinden vurmuşdu. Murad kalbinede kaderine de kufurler yağdırmakdan başka bir şey yapmıyordu.

Öyle bir bakıyorduki Sezine gözünü ayırmadan"Komutanım yine dalmışsınız?" diyen Helini bile duymadı.

"Komutanım?" Helin elini Muradin omzuna koyduğunda Murad Sezinden gözünü ayırıb Heline döndü. "noldu Helin?" dedi.

Helin gülerek Muratın bakdığı yere bakdı. "Hayirdir komutanım?" başıyla Sezini işaret etdi. Murat Helinden bir şey saklamazdı. Kardeşi gibiydi onun Helin. Bu seferde saklamadı.

"Benim için hiç hayır değil Helin" dedi Murat ve yanındaki sandalyeyi çekib oturdu. Helinden yanına kuruldu hemen. "Rütbedemiyiz?" dedi önce.

Başını iki yana sallayib hayir dedi Murat. Helinse bunu bekliyordu "Noldu Murat Sezinemi tutuldun?" dedi hemen.

Tutulsa iyiydi. Tutulmakdan beter oldu. "Hemde nasıl" diye cevab verdi Murat.

Güldü Helin "Oda sana aşık bence" dedi. Helinin bu sözünden sonra Muratın aklina Sezinin cümlesi geldi.

"𝙎𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙖𝙗𝙞𝙢𝙨𝙞𝙣 𝙈𝙪𝙧𝙖𝙩. 𝘼𝙗𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙮𝙚𝙧𝙞 𝙨𝙚𝙣𝙙𝙚 𝙙𝙤𝙡𝙙𝙪"

Bu cümleyi hatırladığı gibi burukca gulumsedi Murat. "Onun için abiden otesi degilim" dedi. Hemen cevab verdi Helin "eskiden öyleydi belki deyişmişdir hisleri"

Deyişmediğine emindi Murat. O kadar şeyden, acıdan sonra asker olan birini sevemezdi Sezin. Sevse bile Murat askerdi Şehit ola bilirdi Sezine ise üçüncü bir acı yaşatmak istemiyordu.

𝟔 𝐲ı𝐥 𝐨̈𝐧𝐜𝐞 𝐈̇𝐬𝐭𝐚𝐧𝐛𝐮𝐥:

Gülerek elinde kahvesiyle geliyordu Sezin. Arkadaşı Denizle konuşarak kahkahalar atıyordu birazdan olacakları bilmeden.

Acilin kapısına geldiklerin bir telaş vardı kapının önünde. Deniz "noldu ya iki dakika ayrıldık" dedi ve söylenerek ilerledi.

Sezinde arkasında gidecekken sedyede acile götürülen askeri gördü. Yüzü kanlar içinde zor tanınıcak askerdi.

Sezinin elinde ki kahve yere düşdü. Gözleri doldu. Asker abisiydi. "Sezin hanım gelmeniz gerek" diyordu hemşire. Sezinse donub kalmışdı.

Zar zor toparlanıb acile koştu. Kanaması vardı Alpin. Bir kurşun kalbinin tam yanından delib gecmis biriyse tam karnına isabet etmişdi.

Elleri titreyerek müdahile etdi Sezin. Tam 3 saat. 3 saat Sezin abisinin ameliyatındaydı. Alpin kalbiyse gitdikce yavaşlıyordu.

Gözyaşları akıyordu artik Sezinin. Alpin kalbi durdu. Sezin titreyen ellerini abisinin kalbinin üstüne koydu. Kalb masajı yapmaya başladı.

"Hayir ölemezsin hayir abi" diye ağlıyordu. "Söz vermişdin gidemezsin" gözyaşları içinde abisinin kanına bulanan elleri abisinin kalbine masaj yaptı.

Ama Alpin kalbi atmadı. "Ölüm saati 12:07" dedi diger bir doktor. Sezinin hayatı 12:07 bitti. Sezinin de kalbi 12:07 de durdu.

Dün konuşmuştu abisiyle iyiydi sesi iyi geliyordu. Bu günse ellerinin altında durmuşdu kalbi. Elleri kanli gözleri yaş cıktı o acilden Sezin.

Annesi yere yığılmışdı iki asker kaldırmaya çalışıyordu. Başka bir askerin kucaginda 3 yaşında erkek kardeşi ağlıyordu. Başka askerlerde bekliyordu abisinin askerleriydi büyük ihtimal

Yaşları gözleri herkesin ustunde gezindi Sezinin. Annesi kızını gördü yanina koşdu"kizim abim iyi dimi iyi oldu " dedi sesi titreyerek ve yaşlı gözlerle.

Sezinin sesi titredi konuşamadı bir an. Zorla kısık sesiyle "Vatan sağ olsun" dedi. Annesinin cığlıklari duyuldu o an.

Askerler annesini kaldırıb sakinleşdimeye çalışıyordu. İki asker annesini bir odaya götürdü. Muhtelemen sakinleşdirici iyne için görürdüler. Askerlerin bile gözleri dolmuşdu.Sezinin ayakları tutmadı dizlerinin üzerine düşdü askerler hemen yanına koştu.

"İyimisiniz?" dedi bir asker. Sezinin gözyaşları kalmamıştı artık. Sessizdi ve boşluğa bakıyordu. Abisiyle anıları film şeridi gibi gözünün önünden geciyordu.

"𝐀𝐛𝐢 𝐠𝐞𝐳𝐦𝐞𝐲𝐞 𝐠𝐢𝐝𝐞𝐥𝐢𝐦"
"𝐈̇𝐬̧𝐢𝐦 𝐯𝐚𝐫"
"𝐍𝐨𝐥𝐮𝐫 𝐲𝐚 𝐚𝐛𝐢. 𝐍𝐨𝐥𝐮𝐫 𝐧𝐨𝐥𝐮𝐫. 𝐘𝐚𝐥𝐯𝐚𝐫𝐢𝐫𝐢𝐦 𝐠𝐢𝐝𝐞𝐥𝐢𝐦"
"𝟓 𝐝𝐚𝐤𝐢𝐤𝐚𝐲𝐚 𝐡𝐚𝐳ı𝐫 𝐨𝐥𝐦𝐚𝐳𝐬𝐚𝐧 𝐠𝐢𝐭𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦"
Abisi ona hayir diyemezdi ki biraz israr ederdi hemen kabul ederdi.

"𝐀𝐛𝐢 𝐜𝐚𝐧ı𝐦 𝐲𝐚𝐧ı𝐲𝐨𝐫"
"𝐆𝐞𝐜𝐢𝐜𝐞𝐤 𝐤𝐨𝐫𝐤𝐦𝐚"
"𝐁𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐚𝐜ı𝐲𝐨𝐫"
"𝐁𝐞𝐧 𝐛𝐮𝐫𝐝𝐚𝐲ı𝐦"
Her canı yandığında abisi yanında olub elini tutardı. Şimdi nerdeydi?

"𝐀𝐛𝐢 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐚𝐬ı𝐥𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐜𝐮𝐠𝐚 𝐧𝐨𝐥𝐝𝐮?"
"𝐇𝐚𝐬𝐭𝐚𝐧𝐞𝐥𝐢𝐤 𝐨𝐥𝐝𝐮"
"𝐍𝐞?"
"𝐊𝐢𝐦𝐬𝐞 𝐛𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐤𝐚𝐫𝐝𝐞𝐬̧𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐬ı𝐥𝐚𝐦𝐚𝐳"
Abisi asla kardeşi hakkinda birinin yersiz konuşmasina izin vermezdi.

"𝐀𝐛𝐢 𝐭𝐚𝐤𝐭𝐢𝐫 𝐚𝐥𝐝ı𝐦"
"𝐀𝐟𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐤𝐚𝐫𝐝𝐞𝐬̧𝐢𝐦𝐞 𝐠𝐮𝐫𝐮𝐫 𝐝𝐮𝐲𝐮𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧𝐥𝐞"
Abisi hep onla gurur duyardı.

"𝐍𝐢𝐲𝐞 𝐚𝐠̆𝐥ı𝐲𝐨𝐫𝐬𝐮𝐧 𝐦𝐚𝐥?"
"𝐀𝐛𝐢 𝐨𝐤𝐮𝐥𝐝𝐚 𝐛𝐞𝐧𝐢 𝐳𝐨𝐫𝐛𝐚𝐥𝐚𝐝ı𝐥𝐚𝐫"
"𝐇𝐚𝐧𝐠𝐢 𝐚𝐠𝐳𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐢𝐜𝐭𝐢𝐠𝐢𝐦 𝐳𝐨𝐫𝐛𝐚𝐥𝐚𝐝𝐢 𝐬𝐞𝐧𝐢 𝐚𝐝ı𝐧ı 𝐯𝐞𝐫𝐢𝐲𝐨𝐫𝐬𝐮𝐧 𝐡𝐞𝐦𝐞𝐧 𝐒𝐞𝐳𝐢𝐧"
Abisi hep onu zorbalardi ama baskasinin zorbalamasina izin vermezdi.

"𝐀𝐛𝐢 𝐛𝐚𝐛𝐚𝐦 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐠𝐢𝐭𝐦𝐞"
"𝐁𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐩 𝐲𝐚𝐧𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐮𝐜𝐚𝐦"
"𝐒𝐨̈𝐳𝐦𝐮̈ 𝐚𝐛𝐢?"
"𝐒𝐨̈𝐳 𝐤𝐚𝐫𝐝𝐞𝐬̧𝐢𝐦"
Sözün ttutmamışdı. Gitmişdi. Babası gibi onu bırakmışdı.

Sezin abisinin cenazesine kısa saçlarla katıldı gözleri doldu ama tek bir göz yaşı dökmedi. Akşam ise hickira hickira ağladı.

𝐒̧𝐢𝐦𝐝𝐢𝐤𝐢 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧:

Murat derin bir nefes alıb Heline bakdı. "Aşık olsa bile ben onunla olamam" kaşları catildi Helinin. "Niye lan sende onu seviyorsun"dedi.

" seviyorum. Ama ben Şehit olmak istiyorum Helin. Sezinse iki canı toprağa emanet edenlerden ben bunu ona yapamam. Hayatina girib sonra Şehit olub onu tek bırakamam"diye cevab verdi Murat.

Bir Murata birde Sezine bakdı Helin. Burukca gülümsedi ve Murata dönüb"onun yaralarını sadece sen kapata bilirsin iyi düşün abi " dedi ve ayağa kalkib digerlerinin yanına gitdi.

Tekrar Sezinin izledi Murat. Babası ve abisi aklına geldiğinde aglamamak için zor duran, abi ve baba konusu acildiginda biraz bahs edib ortadan kaybolan, yorulmuş ama hala güclü duran kıza baktı Murat.

Onun her şeye rağmen annesi kardeşi vardı. Muratınsa kimsesi.Ya istemezse beni ya yanına yakışdırmazsa beni diye düşündu Murat. Sezinin arkasından gülümseyib ayağa kalkdı. Uzakdan seve bilirdi yapa bilirdi bunu. Timinin yanına gitdi ama hala aklında Sezin vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker Kaderi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin