3.Bölüm

12 3 3
                                    

𝐇𝐢𝐜̧ 𝐠𝐞𝐜𝐢𝐤𝐦𝐞𝐝𝐞𝐧 𝟑 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐮̈ 𝐚𝐭tım 𝐢𝐲𝐢 𝐨𝐤𝐮𝐦𝐚𝐥𝐚𝐫 𝐜𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫ı𝐦

~𝟏 𝒉𝒂𝒇𝒕𝒂 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂~
Muradın anlatımıyla:

Siz her zaman başladığınız yere döndünüz mü? Ben hep başladıgım yere döndüm.

Beni terketdikleri yere defalarca döndüm. Ve bu gün de burdayim.Yetimhane.

Burdaki çocuklarla zaman gecirdiğimde kafamı burda dinlerim Ben. Ailemse bu çocuklar.

"Abi" Nisa koşarak kucağıma atladı. Gülerek kucagima aldım ve saçların öptüm.

"Abi seni çok ozledim" boynuma sarıldı. Gülerek bende ona sarıldım. "Bende seni abim"

Sarılmamızı telefonumdan yükselen bildirim sesi kesti. Kucagimda Nisayla telefona baktım.

𝐒𝐞𝐳𝐢𝐧
𝐀𝐤𝐬̧𝐚𝐦 𝐛𝐢𝐳𝐢𝐦 𝐞𝐯𝐝𝐞 𝐭𝐨𝐩𝐥𝐚𝐧ı𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳. 𝐒𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐠𝐞𝐥.

"Abi kalbin çok hızlı atıyor"Sezine yanıt verib Nisaya bakdım.

Gercekden kalbim yerinden çıkacakmiş gibi atıyordu. Nisaya gülümsedim ve " Özel biri mesaj atdı o yüzden abicim" dedim.

"Abi sen aşık mı oldun?" Küçük çocuk bana 'aşık mı oldun?' dedi yoksa bana mı öyle geldi.

"Nerden çıktı o abim" dedim. Güldü Nisa. "Aşık olunca böyle atar kalp"
"Allah Allah sen nerden biliyorsun kız" gıdıklamaya başladım ve kahkahaları bütün yetimhaneye yayıldı.

Gıdıklamayı bırakdığımda gülmeyi durdurub "Onu gördüğünde ne his ediyorsun?" diye sordu.

Bu duygunun ismini Ben koyamıyorum belki bu minik koyar. "Garib his ediyorum. Soluğum kesiliyor sanki. Ona yakın olmak istiyorum" diye cevab verdim.

Gülücükler saçtı Nisa "Onun için endişeleniyormusun?" evet anlamında başımı salladım ve gülüşü büyüdü. "Aşıksın aşıksın. Yengemle tanismak istiyorum"

Güldüm. "Hadi sen iceri gec bende gidicem" Başını sallayib koşarak arkadaslarinin yanina gitdi.

                ******

İlahi bakış acısı:

Yetimhaneden çıkıb parkda oturmuşdu Murat. Bu garib his hakkında düşünüyordu. Gercekden aşık miydı?

Acaba napıyordur? Ozledim o beni ozlemişmidir diye düşündü

"Oğlum unut Şu kızı aklında hep" dedi kendi kendine düşüncelerden zorla sıyrıldı. Daha doğrusu sıyrılamadı.

Ayağa kalkıb gezmeye başladı. "niye aklimdan çıkmıyor oğlum? Banane elalemin kızından" 5 yıldır elalemin kızıyla aynı ortamda ve tanıyor ve bunu bile bile elalemin kızı diyordu. Duygularından haberi olmadan tabi.

Tekrar oturub ellerini saçlarının arasına gecirdi."Kalpsizim ben. Duygusuzun tekiyim. Benim neyime sevmek. Sevemem. Kalpsiz biri aşık olmaz" diye düşündü.

Düşüncelerden uzaklaşmak için telefonunu aldı. Ve instagrama girib Leylanın storysine bakdı.

Ateş ve Bozkurt timi hep birlikde çekildikleri fotoqrafımı paylaşmışdı Leyla. O an zaman durdu ve Murat bile gülümseyerek bütün timin arasından sadece Sezine baktığını fark etmedi.

****
~Muratın Anlatımıyla~

Ateş ve Bozkurt timi buluşub sahile gitmişdik. Kızlar dedikodu yapıyor biz erkekler birlikde oturub katıldığımız görevlerden bahs ediyorduk.

Bir Sezin herkesden uzakdaydı. Kollarını başının arkasına koymuş gökyüzüne bakıyordu.

Bakışları bana dönünce önüme döndüm. Ayağa kalkıb kum olmuş ellerini temizledi ve bizim olduğumuz tarafa doğru geldi.

"Naber beyler* dedi gülerek. " iyidir komutanım "Diye ortaya atladı Poyraz.

" İyi olun iyi "Dedi ve gülerek yanımıza oturdu. Ahmet gözucuyla bana bakıb" Rütbedemiyiz komutanım?" diye sordu Sezine. "Yok be ne rütbesi" diye ise cevabını aldı. Kızlarda yanımıza gelmişdi

"Ahmet sence Murat mı Sezin mi?" diye hiç guzel olmayan Soru yöneltdi Onur. Askeri dışında normal insanlardık ve normal isimlerimizi demesinde sorun yoktu.

"Ceza almak istemiyorum" Ahmetin cevabına herkes kahkaha atarak güldü. "Ben oyle biri miyim? " dedim.

Canım timim hepsi birlikde "Evet" diyince göt gibi kaldım tabi Ben. Bunu yüzümede yansıtmış ola bilirim. Bozkurt Timi yüzüme bakıb kahkaha atıyordular.

"Bari Sezin gibi sinirli değilsiniz. 100 tur koşdurtmuyorsunuz insanı" dedi Irmak. Allah rahmet etsin artık.

Hislerime sesli dile getiren kişi ise Leyla oldu"Allah rahmet etsin Irmakım " herkes kahkaha atarken Sezin Irmaka ters ters bakışlar atıyordu.

"Bari ben Murad gibi askerlerine ilgisiz yanaşmıyorum. İlgileniyorum sizle. "

Tek kaşım havalandı"Öylemi Sezin hanım?" Başını dik tutub "Öyle" dedi.Ee o zaman bakalım kim ilgi göstermiyormuş.

Gülerek ayağa kalkdım. Sezin napıcama bakarken onu sırtıma atdım.

Oyle bir cığlık atdı ki sağır oldum desem yeridir. "İndir beni " diye bağırıyordu ama ben sadece gülüyordum.

Bütün tim napıcama bakarken Suyun yanına gelib Sezini suya fırlatdım. Benide kendiyle çekene kadar ben kurudaydım.

Birlikde suyu boyladığımızda timin kahkahaları bütün sahilde duyuluyordu.

Suyun dibinden cıkıb bir birimize ters ters bakışlar atıyorduk. "Beni niye çektin be kızım" diye yükseldim. Tabi geri kalırmı? Asla "Sen ne diye Beni suya atıyorsun lan" diye aynı şekilde o bana yükseldi ve artı ustume su sıcratdı.

"Nasil ilgi gosterdim? guzel dimi" yuzune su sıcratırken bu söz dalaşı eğlenceye döndü. Kahkahalar atarak bir birimizin üzerine su sıcratıyorduk.

Gülerek kuruya cıktığımızda Sezin tam yerle bütünleşecekdi ki belinden tutub düşmesini engelledim. 10 saniye bir birimize bakdıkdan sonra gözlerini kaçırdı ve timin yanına doğru Yurumeye başladı.

Arkasından yürümeye başladım. Hava kararmaya başlayınca Sezinde titremeye başladı. Benim için için ustumdekilerin ıslanması sorun olmazdıda o titriyordu.

Ayağa kalkıb arabaya doğru yürüdüm. Batdaniye olması gerekiyordu. Batdaniyeyi bulub Sezinin yanına döndüm.

Batdaniyeni omuzlarına bırakdım. Batdaniyeyi örterken 10 saniyelik göz göze geldik ve o 10 saniye benim kalbimin yerinden cıkacak gibi atmasına sebep oldu.

Yerime gecib oturduğumda sadece onu izledim. Islak sarı kahve rengi karışık saçları yırtık mavi şortu ve beyaz buncuklarla süslenmiş gömleyi ile daha güzel görünüyordu.

Ve onu izledikce kalbim yerinden cıkacak gibi atıyordu. Ben Murat Bozkurt. Dik başlı Sezin Öztürke gönlümü kaptırdım.

Asker Kaderi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin