Kayboldum(Gözlerinde)

16 4 3
                                    

Ertesi sabah Taehyung erkenden kalkıp korumalarına Jungkook'un her hareketini takip etmelerini ve kendisine söylemelerini ister.Birkaç gün sonra korumaları Taehyung'a Jungkook'un neredeyse her gün mezarlığa gittiğini, orada ölen annesini ve babasını ziyaret ettiğini söylerler.Taehyung o an belli etmese de duygulanır ve toparlanıp Jungkook'un ailesini ziyaret etmeye gider.Çiçekçiden aldığı çiçekleri Jungkook'un anne ve babasının mezarına bırakır.Tam o anda korumalarından bir mesaj gelir.Mesajda da Jungkook'un Taehyung'u takip ettiği yazıyordu. Taehyung hafif sırıtarak arkasına döner ve:

Taehyung
Beni takip ettiğini biliyorum.

Ağacın arkasına saklanan Jungkook ortaya çıkar ve:

Junkook
Neden ailemi ziyaret ediyorsunuz?

Taehyung
İleride korumam (Sevgilim) olacak birisini daha da yakından tanımak için ailesini ziyaret ediyorum.

Jungkook
(Aslında sanırım ona o gün biraz kaba davrandım. Ayrıca dışardan göründüğü gibi kaba birine benzemiyor ve korumalarının ailesiyle tanışan sevimli birini ilk defa görüyorum.Aslında biraz mafya gibi duruyor ama bence mafya olmazdı. Çünkü o çok sevimli birisi.)
Aslında yaptığın işin ne olduğunu bilmediğim için teklifini reddettmiştim ve sana biraz kaba davrandım. Dışardan bakılınca mafya gibi görünüyorsun ama kesin değilsindir. Ailemi ziyaret ettiğin için de teşekkürler.

Taehyung
(İçinden sırıtır)
Evet mafya değilim.Sadece peşime takılan birkaç kişi yüzünden koruma buluyorum. Ama işim biraz mafya olmaya benziyor. Merak etme sana zarar vermem. (Tam tersine seni korumak için elimden geleni yaparım ilerideki sevgilim.)

Jungkook
Koruman olmayı kabul ediyorum ama bir şartım var.Her zamanki gibi ailemi ziyaret edicem. Bu arada bu akşam müsaitsen sana muzlu süt ve ramen ikram edebilirim.Yanlış anlama bu teklifi sadece arkadaşlarıma sunarım. Sen de hem arkadaşım hem de patronumsun.

Taehyung
(Arkadaşın olduğumdan emin misin? Ben pek öyle sanmıyorum sevgilim ya da bebeğim mi desem?)
Tamam şartını kabul ediyorum. Ayrıca akşam işim yok teklifini de kabul ediyorum.(bebeğim)

Ardından birlikte Taehyung'un evine gelirler.Taehyung Jungkook'u korumaları ile tanıştıracaktı ama adını hiç sormadığı için Taehyung Jungkook'a dönerek:

Taehyung
Adını sormayı unuttum.Ben Kim Taehyung.Sana nasıl hitap edebilirim? (Mesela bebeğim, aşkım sevgilim veya hayatım nasıl sence?)

Jungkook
Aa doğru adımı bile söyleyemedim. Ben Jeon Jungkook.Ama siz bana Cookie diyebilirsiniz patron.

Taehyung
Cookie sen de bana adımla hitap et böyle resmi olmana gerek yok.

Jungkook, Taehyung'un bu söylediğine karşı fark etmese de yanakları kızarmıştı ve bilmediği bir şekilde ona çok yakın hissediyordu. Daha yeni tanışmalarına rağmen sanki yıllardır tanışıyormuş gibilerdi.Onları dışarda gören herkes sevgili sanıyordu ve bir araya geldiklerinde parlıyorlardı.

Taehyung
Bugün çok yoruldun. İstersen bende kal. Zaten yarın erken çıkmamız lazım senin için iyi olur.

Jungkook
Olur ama sana zahmet olmasın Taehyung.

Taehyung
Asla zahmet olmaz. Hem bir oda boşta kalıyordu zaten. (Kesinlikle senin için boşta kalmıyordu kesinlikle:)

My Little Cute Baby/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin