Tatlı bir an

13 3 0
                                    

Jungkook Taehyung'un teklifini kabul eder ve Taehyung'un evine giderler Taehyung evindeki(sarayındaki) hizmetçileriyle Jungkook'u tanıştırır ve kalacağı odayı gösterir. Oda neredeyse normal bir ev büyüklüğündeydi.

Jungkook çok yorulduğu için banyo yapmaya karar verdi.Banyo yaptıktan sonra aniden odaya Taehyung girdi.Kendi kıyafetlerini Jungkook'a giymek için verecekti ama Jungkook'u bornozla görünce onu daha çok çekici bulmaya başlamıştı.

Aklından binbir türlü şey geçiyordu ama şu anda zamanı değildi.Jungkook'a kıyafetleri tam verecekken bir anda ayağı takıldı ve Jungkook'un üstüne düştü.Taehyung'un sayesinde ikisi de yatağa düşmüştü ve tüm bu olanlar yanlışlıkla da olsa Taehyung bu olanlardan oldukça mutluydu.

Taehyung'un gözünde manzara çok güzel görünüyordu ama sanırım bu duygu karşılıksız değildi. Jungkook da öyle düşünüyor olsa gerek ki birkaç saniye sadece Taehyung'u izlemekle geçindi.

Aniden Jungkook'un karnı guruldamaya başladı ve bu ikisine de komik gelmişti.Gülme sesleri diğer odaya kadar geliyordu. Taehyung Jungkook'un acıktığını anlayıp üzerinden kalktı ve mutfağa doğru ilerledi.

Jungkook o kadar çok utanmıştı ki ilk yarım saat sadece az önce yaşananları düşünüp durdu.Sonrasında hiçbir şey olmamış gibi üstünü giyip Taehyung'un yanına geldi. Taehyung Jungkook için neredeyse her şeyi yapmıştı. En çok da beğendiği tüm yiyecekleri.

Birlikte yemek yedikten sonra Taehyung Jungkook'u odasının manzarasını izlemek için balkona götürdü. Manzara o kadar güzeldi ki güneşin doğuşu rahatlıkla izlenebiliyordu.

My Little Cute Baby/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin