1. Bölüm - Askerlik

19 4 13
                                    

İlk önce Minho'yu tanıtayım! Minho 6 aylık bir askerlik yapacak ve bu süreçte bir takım olaylar olacak. İleriki bölümler dahil hepsi askerlikle ilgili olacaktır, bilginize~! 💕

~

Minho asker arkadaşlarıyla konuşurken bir görevli içeri girdi.

"Hediyeleriniz var." Dedi soğuk bir tonda.

Minho heyecanlanmıştı, arkadaşlarıyla birlikte hediyelerin olduğu odaya gittiler. Herkes teker teker açarken Minho'ya bir paket gelmediğini fark ettiler.

Bir arkadaşı Minho'nun çok üzüldüğünü görünce durumu hafifletmek için konuşmaya başladı.

"Minho? Eminim seninde vardır, sadece daha ulaşmamıştır." Dedi hafif gülümsemeyle.

Minho derin bir iç çekerek hediyelere baktı sonra arkasından bir ses belirdi, en büyük düşmanının sesi Alex'in sesiydi.

"Bugün de sapsın, ha? Sap geldin, sap gideceksin." Dedi alaycı bir ses tonunda.

Minho kaşlarını hafif çatarak ona baktı. Diyecek çok bir şey olmasada konuştu.

"Kızları çorap gibi değiştirmekten iyidir, Alex." Dedi.

Alex kaşlarını kaldırdı, yüzündeki o alaycı gülümseme hâlâ duruyordu.

"En azından değiştirebiliyorum, ezik." Dedi.

Minho göz devirerek odasına geri döndü, zaten başı ağrıyordu birde bu gerizekalı ile konuşamazdı.

Minho telefonunda gezerken bir reklam gördü. Tam geçecekti ki ilgisini çekti, adı 'Love Meter' idi.

Bu uygulamada karşında ki kişiyi beğeniyorsun, o seni geri beğenirse çift olabiliyordunuz.

Minho böyle şeylere çok inanmıyordu ama sırf Alex'e yalnız olmadığını kanıtlamak için uygulamayı indirip profilini oluşturmaya başladı.

"En fazla ne olabilir ki?.." Dedi, bilinmez bir tonda.

Nöbet zamanı geldiği için dışarı çıktı, profilini oluşturmuştu. Dışarıda nöbet tutarken profillere bakmaya başladı, önüne bir anda Jisung adlı profil çıktı.

"Of tam dalga geçmelik." Dedi gülerek.

Bunu dedikten sonra profili beğendi, daha Jisung onu beğenmediği için eşleşmediler.

Uygulamadan sıkıldığı için telefonu kapatıp nöbetine devam etti, zaten telefon yasaktı.

Nöbet bittikten sonra sabah odasına döndü, hiç uyumamıştı ve inanılmaz yorgundu.

Esneyerek odasına girdi Alex yine yeni sevgili yapmış onunla konuşuyordu. Minho bunu umursamadan odasında yatağına uzandı.

Alex arkasından geldi, kızla görüntülü konuşurken bir anda kamerayı Minho'ya çevirdi, Alex konuşmaya başladı.

"Buda buraya sap geldi, sap gidecek." Dedi kahkaha atarak.

Minho kaşlarını çatarak Alex'e baktı.

"Odamdan gider misin, Alex? O kıza da söyledin mi diğer kızı?" Dedi, tehtitkar bir tonda.

Minsung - Military ManHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin