Part-11[Seeing]

90 7 1
                                    

(Unicode)

Mr Park တစ်ယောက်Jayစကားကြောင့်ဒေါသတစ်ပုံကြီးထွက်လာပေ၏။

"Moonlightနှင့်Gyuvinအတွက်ပေးစရာမလိုဖူးသူတို့ရှယ်ယာကရှိပြီးသား၊မင်း Sunooဆိုတဲ့ အကောင်အတွက်ထားစရာကိုမလိုတာ,Yumi အတွက်ကိုသာထားထားတာဟုတ်လိုယူထားတဲ့ရှယ်ယာ15 percent ပြန်ပေးရမှာ။"

Jayအသံမြင့်ပြီးစကားစပြောတာဖခင်ထက်ပိုလေသံကတင်းမာလာသည်။

"ကျွန်တော်ရှယ်ယာဟုတ်လို့ပြန်ယူတာကိုအဖေကမကျေနပ်တာလား။ရှိပြီးသားMoonlight နှင့် Gyuvin အတွက်အစ်ကိုတစ်ယောက်တာဝန်သိပ်မကျေခဲ့တာမဟုတ်တော့ထားပေးတော့အဖေကဘာဖြစ်တာလည်း?"

"သူတို့မှာသူတို့ရှယ်ယာ....ထားဘာလို့ဟိုကောင်တွက်လုပ်ပေးနေတာလည်းလူသတ်သမားကောင် ကရှယ်ယာ၁၀ရာခိုင်နှုန်းကိုပိုင်ဆိုင် သင့်လို့လား။"

"အတိတ်က ကျူပ်ရောအဖေပါသူပေါ်မှားခဲ့တာတော့ တာဝန်မယူပေးခဲ့ကြဘူးလေဘယ်သူမှ၊မှားတာကိုတောင်းပန်တဲ့အနေနှင့်Sunooနာမည်နှင့်ထားတော့ဘာဖြစ်လို့လည်း။အဖေနှင့်လည်းပြတ်ဆဲပြီးသားလေ၊ပြီးတော့ ကျွန်တော်ကြောင့်အဖေသူကိုမဟုတ်တရုတ်စွတ်ပါစွဲခဲ့တာ၊ကြားက သူစိမ်းဖြစ်တဲ့Joကအဖေကြောင့်လင်ငယ်လို့တောင်စွတ်စွဲခံရတာ၊ Joပေါ်လည်းအားနာပါအုန်း။သူတို့ကိုမှားတဲ့အပြစ်တွေ...."

"မင်းကအခုမှသူတော်ကောင်း‌ လာယောင်ဆောင်နေတာလား။"

"အဖေ မှားခဲ့ရင်အချိန်မကျခင်တောင်းပန်မှ မသေခင်နောင်တမရမှာ၊ကျွန်တော် Sunooကို တောင်းပန်ချင်ရုံပဲ"

"လူသတ်သမားသူက သူအဖေတောင်သတ်တာ"

"ကျွန်တော်တော့မယုံဖူး။သူလိုအားအရမ်းနည်းတဲ့ omegaက လူတစ်ယောက်ကိုစသတ်ဖို့တောင်မပြောနှင့် သူအဖေကိုသတ်ရဲ
မဲ့သူမဟုတ်ဘူး။"

"ဆောက်ရူး သက်သေတွေမြင်နေတာတောင်။"

"သတ်လားမသတ်လားမှမသိ တာမဟုတ်တဲ့သက်သေပြရုံနှင့်။ကျွန်တော်ပြောထားမယ် အဖေကအရင်ကသူကိုလိင်ပိုင်းဆိုင်ရာကျွန်တော်ဖက်နှိပ်စက်တာကျွန်တော်သိတယ် မဆွဲပဲအသာလေးမ
နေခဲ့တာအများကြီးပဲ။ကျွန်တော်သူကိုတောင်းပန်ချင်မိတာအမှန်ပဲ။အဖေရဲ့စိတ်ကသာ အခုထိအပြစ်တင်တဲ့စိတ်မရှိဖူးပဲ။"

 𝙴𝙽𝙲𝙷𝙰𝙽𝚃𝙸𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴 𝙲𝚄𝚁𝚂𝙴Where stories live. Discover now