තෑග්ග 🎁

165 28 20
                                    

හම්මෝ, යන්තම් ජනේලෙන් ඉර එලිය ඇවිත් මගේ මූනට වැටෙනවා... ඒ කියන්නෙ උදේ වෙලා..තවත් අලුත් දවසකට ඉර පායලා...

"ඒ අයියේ නැගිටිනවා...අන්න අම්මා කන්න එන්න කිව්වා...වැඩිය පරක්කු වෙන්න එපා. හීල් බත් තියෙන්නේ පිලුං වෙයි..."

"හ්...හ්ම්..හ්ම්...එන්නම්..."

මගුල තව ටිකක් නිදා ගන්න තිබ්බා...ඒත් කොහෙද ඉතින් මගේ නංගි පරානේ ඇවිත් මගේ කන ලඟින් කෑගහන්න පටන් ගත්තෙ උදේ පාන්දරම ඝාණ්ඨාර පූජාව පවත්වමින්....

මමත් ඉතින් රෙදි පෙරවන් පුක උඩ දාන් නිදාගෙන හිටපු එකේ හරියට ඇහැක්වත් ඇරලා බලන්නෙ නැතුව නංගිට එන්නම් කියලා කිව්වා...මට නැගිටින්න හෙන කම්මැලියි අප්පා...

මගේ වාසනාවටද මන්දා අද තිබ්බ ලෙක් එකක්ත් කැන්සල්. මම දවසම ෆ්‍රී.... ඉතින් උදේ පාන්දරම නැගිට්ටා කියලා වැඩක් නෑනේ....

ආතල් එක කියන්නේ අද ඉස්කෝලේ දවසක් වෙලත් අපේ පොඩි ඩබලත් අද ගෙදර. නගාගේ ඉස්කෝලෙ  ස්ට්‍රයික් එකක් ලු. මලයටත් එක ලෙක් එකයිලු දවසටම. ඒකත් ඔන්ලයින් නේ. ඉතින් නසරාණියෝ දෙන්නා අද මගේ ඔලුව කනවා සත්තයි...

"ආ මේ...හැපී බර්ත් ඩේ හොඳේ..."

"ම්ම්ම්...තැන්ක් යූ..."

යන්න ගියපු නංගි ඊලඟ තත්පරේ මෙන්න ආයේ ඇවිත් මට හැපී බර්ත්ඩේ කියලා ගියා... මාත් ඉතින් නිකන් තැන්ක් යූ පාරක් දැම්මා...

අපි එහෙම තමයි. අඥේ හුඥේ ගාගෙන හග් දීගෙන කිස් දීගෙන වැඩි බයිල නෑ...විශ් කලා , තැන්ක් යූ කිව්වා...සරලයි සුගමයි. අපේ ඔය වැඩි කැටයම් නෑනේ...

ඔව් ඔව් අද මගේ උපන්දිනේ. අදට මම මේ ලෝකෙට ඇවිත් අවුරුදු 21ක් වෙනවා...මේ පුක උඩ දාගෙන ගෙම්බා පොලවේ ගැහුවා වගේ නිදාගෙන හිටියට මමත් විස්ස විද්‍යාල සිස්සයෙක්...අපේ ගෙදර ලොකු එකා...ඒ උනාට ඉතින් තාම අම්මගේ පොඩි එකා.... 

මම කවුද කියලා බලනවා ඇති නේ. මගේ නම ශියාඕ ජාන්. මේ ඉන්නේ මම,

 මේ ඉන්නේ මම,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Birthday Gift ( short story 💯✅)Where stories live. Discover now