මතක....🤍

97 29 30
                                    

කොහෙද මේ ළමයාගේ වැඩේ ඉඩක් ලැබුනහම අර තැඹිලි පාට ලයිබ්‍රිය පැත්තේ වටයක් දාන එකනේ... අම්මා ඔව්වා දන්නවා...අනික ඉතින් දැන් මගේ සුදු මහත්තයා මගේ අතේනේ....

හි...හී......

අනේව් මගේ සුද්දා...

*******************************

මම කාමරේට ගිහින් මගේ ශුඩු මාත්තියට මගේ මේසේ තැනක් වෙන් කලා. දැන් ඉතින් හිතේ විතරක් හිටිය එයා දැන් හැම වෙලේම මගේ ඉස්සරහා ඉන්නවා...

හැම දාම වැඩ කරන්නත් හිතෙයි මට මේසෙට වෙලා. එයා ඉන්න නිසා මට පාළුත් නෑ, බයත් නෑ....මරු.....

මට හෙනම ත්‍රිල් අප්පා....

තියන සතුටට මම මගේම පද වැල් වලින් The Untamed එකේ Wuji කිය කිය නටන්න ගිහිල්ලා තව ඩිංගෙන් කකුල පැටලිලා හොම්බ බිම ඇනෙනවා....

වෙන් දී චෙන් තෝ චෝ චං
හුචං...
අම්මා.... ආහ්...හුත්ත...ආආආආආහ්...

ෆූ...අනූ නවයයි....දශම නමයයි නමයයි නමයයි නමයෙන් හොම්බ බිම ඇන ගන්නේ නැතුව කකුලේ සූටි ඇඟිල්ල උඩට මේස උඩ අඩමානෙට තියලා තිබුණු අර පතාංග ඔක්ස්ෆර්ඩ් ඇඩ්වාන්ස් ලර්නර්ස් ඩික්ෂනරිය පෙරල ගත්තා කියාම්කෝ....

බය වෙන්න දෙයක් නෑ, කොම්ලා දස්සයා චූටි ඇඟිල්ල විතරක් ඌවා කරගෙන ඇඟේ ඉතුරු කොටස් ඔක්කොම බේර ගන්න සමත් උනා...ඒ නිසා 1990ට කතා කරන්න එපා...මේ දරුවා තාමත් යහතින් සඳමාලි...

හැබැයි ඉතින් නැති හුජ්ජ බරකුත් ලෝඩ් වුනා මට..කටට ආපු කුණුහර්පෙත් බ්‍රේක් නැතුව එලියට දාලා තනි කකුලෙන් පැන පැන ගිහින් වටයක් කැරකිලා ඇඳට පතබෑවුනේ මේසේ උඩ ඉන්න මගේ ශුඩු මාත්තියට ෆ්ලයින් කිස් එකුත් පා කරලා යවන ගමන්...

උම්මාහ්....මගේ සූකිරි බෝලේ....

ඒ තරම් සතුටුයි මට අද මේ තෑග්ගට.... මෙච්චර කාලෙකට මට තිබ්බ හොඳම බර්ත් ඩේ සප්‍රයිස් එක....

 මෙච්චර කාලෙකට මට තිබ්බ හොඳම බර්ත් ඩේ සප්‍රයිස් එක

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Birthday Gift ( short story 💯✅)Where stories live. Discover now