Herkese iyi okumalar umarım beğenirsiniz...
Süsen den
Sınav bitmiş sonuçlar açıklanmıştı Ömer de bende istediğimiz bölümleri kazanmıştık artık geriye birtek evlenmek kalmıştı ve iki gün sonra resmen Eren olacaktım.
Sabahın ilk ışıklarında uyunmis kahvaltımı yapmış omerle öğlen buluşmak için sozlesmistik gelinlik ve damatlık bakacaktik.. şimdi bu koca
evdeki son günlerimdi. acı, tatlı günlerim geçmiş ti bu evde ama en çokta yalnızlıkla geçmişti şimdi gideceğim ev benim yatak oadamdan da küçük bir ev hata kumestiama bu benim umrumda bile değildi artık yalnız değildim sevdiğim adamla olacaktım ne sabahlarim ne aksamlarim yalnız gecmeyecekti.
_Sevgilim nerde kaldin valla sen böyle ağırdan alırsan biz nikahada geç kalırız benden demesi..
-Saçmalama Ömer ya geldim işte trafiğe takıldım. İnsan bı hoşgeldin der öper sarılır ama nerde anca azar
Sen hep hoggelirsin zaten sevgilim öpüp koklayacam sen hiç merak etme iki gun sonra istemediğin kadar opecem söz ama şimdi hemen gelinlik bakalım yoksa geç kalacaz.
Ömer den
Mahaleden Rahmetli Şengül yengenin bi arkadaşı kendi halinde gelinlik yapıp satıyordu bizimde cebimize en uygun orasiydi tabi susenin elinden tutup Fatma teyzenin dukanina doğru yola çıktıkSevgilim sana istediğin gibi bir gelinlik veya düğün yapamıyorum özür dilerim ama söz iyi bir cerah olunca eger sende istersen çok güzel bı düğün ve istediğin gibi bir gelinlik sen nasıl istersen öyle olacak .
Ya Ömer konuştuk biz bunları neden sürekli sürekli aynı konulari açıyorsun ben seninle çok mutluyum lütfen bir daha bu konuyu açma zaten mahcubum bu konu da sana karşı biliyorsun.
Tamam sevgilim acmayacam bir daha. mahçup olacak bi durum yok ayrıca bizde bunu konuştuk tamam mı ! bundan sonra kim olursa olsun ,ne olursa olsun kimse yüzünden ayrimayacaz tamma mi?
Benim en degerlim Emel ve sensin bundan sonra ikinizi mutlu etmek için yasayacam, siz beni bu hayata bağlan, ve mutlu eden yaşama sebebimsiniz. Seni çok seviyorum süsen çok seviyorumBende seni çok seviyorum sevgilim herşeyden herkesten çok. Bu akbabada ne kadar çok toz varya gozlerimi yaktı
Ömer gözleri dolan sevgilisinin gözlerini silip yanağına öpücük bıraktı çoktan geldikleri kapıdan içeri girdiler Fatma teyze haril harıl gelinlik diktiği için onların iceri girdiğini duymadı bile..
Kolay gelsin Fatma teyze dediğini bile duymadı kadın Ömer yaklaşıp umuzuna dokunun ca kadın korkudan çığlığı basmıştı
Korkma Fatma teyze benim Ömer gelinlik bakmaya gelmiştik te sen baya bı dalgın sin
Düğün sezonu başladı oğlum anca yetiştirmeye çalışıyorum özel olarak diktirenler oluyor hazır istemiyorlar şimdiki kizlar neyse. hoşgeldiniz bu güzel kizmi nişanlın maşallah çok güzelmiş.
Evet nişanlım süsen. Sevgilim Fatma teyze mahallemizin kameramanı kim, kimle nerde ne olmus, bütün bilgiler onda.
Memnun oldum Dukan çok şirinmis bu bütün gelinlikleri sen mi diktin Fatma teyze ne kadar beceriklisin ben hiç beceremiyorum dikis işini
Evet ben diktim kızım dikiste iyimdir bari bu işten para kazanayım dedim öyle üç beş biseyler kazandım çocukları böyle okutabildik eşim de calisiyo tabi ama tek kişi çalışınca kiraya mutfağa çocuklara yetişemiyordu ..
Ne güzel eşinizle bir olup herşeyin üstesinden gelmişsiniz bizde omerle bir olup hayallerimizi gerçekleştirecez inşallah
Ne güzel. inşallah kızım insan sevince herşeyin üstesinden gelir.
Ah haticem de gorsey bu günleri Ömer'inin düğününu bu güzel nişanlısını çok severdi Ömer'i bı ayrı sever di, göremedi garbim genc yaşta gittler bu dünyadan.