Alexin odasına doktorlar dahil hiç kimse girmedi sadece yemek ve su için bir hizmetçi kapısının atından yemek veriliyordu.Alex babasının onu sevmediğine emin olmuştu artık tek seçeneği kaçmaktı planlar yaptı ama yaraları nedeniyle bu planı erteledi.Alexin iki bacağında kırıklar vardı ve bir koluda çatlaktı ve binlerce açık yarası ve morlukları vardı ona kimse yardım etmedi edemezdi de zaten Alex bir şekilde kendi yaralarını sardı.
1 ay boyunca o odadan hiç çıkmadı her gece ağladı yardım edin diye haykırdı ama ona kimse yardım etmedi 1 ayın sonunda ise Alex umutsuz bir şekilde camdan dışarı bakıyordu çünkü kış geliyordu Buda Alexin ölüme en yakın olacağı mevsimdi hava normalden iki kat hızlı soğumuştu.Alex her geçen gün kendini halsiz ve hasta hissediyordu zamanla yataktan bile çıkamaz halle geldi yemek bile yiyemiyordu ve hizmetçileri her seferinde kapıdan geri yoluyordu bu şekilde bir hafta geçti Alex gözle görülür halde zayıflamış güçten düşmüş bir haldeydi.Kral ise kış krallığı ile yapılacak olan savaş için hazırlık yapıyordu Kraliçe ise en sevdiği oğlu olan tian için gelin adayları arıyordu.kral oğluna yemek götüren hizmetçiyi çağırdı ona sorular sormaya başladı hizmetçide herşeyi anlatı prensin 1haftadır yemek yemediğini artık yaşadığından bile şüpheli olduğunu söyledi kral ise başta önemsemedi ama kış krallığı ile olan savaş için askerleri oğlunun yani Alexin yönetmesini istiyordu bu yüzden hizmetçiyi yoladı ve kendisi Alexin odasına doğru yürüdü kapının önüne geldiğinde cebinden anahtarı çıkartı ve kapıyı açtı içeri girdiğinde kral etrafın pis kokusuna dayanamadı ve burnunu tıkayarak yatağa doğru ilerledi içerisi çürük et ve ölüm kokuyordu kral bu kokuyu çok iyi biliyordu kralın Birden kalbi sızladı içine bir korku büründü hemen yatağın başına geldi bataneti hızla kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey maskeden ibareti
FantasyKral Alex ailesi tarafından kral olmak için yetiştirilir ama Alex'in tek istediği mutlu olmaktır...Alex hastalanır krallık birbirine girer