Stella/Steve Rogers
Tony Stark
Steve/Stella Rogers
••••
Uyarılar: Fem!Steve Rogers - Smuts - Tetikleyici unsunlar - Alfa/Omega ilişkisi
••••
"Tony, dikkatli olman gerekiyor." dedi Steve kalkanını sıkı sıkı tutarken. "Loki'nin nereden çıkacağı belli olmuyor."
"Arkana bak Yüzbaşı!"
Steve arkasını döndüğü anda Loki'nin sırıtan yüzü ile yüz yüze geldi. Adamın elinden tuhaf, yeşil renkte sisler çıkıyordu. Steve daha ne olduğunu anlayamadan o sisler kendisine doğru gelmeye başladı ve vücudunun içine girdiğini hissetti.
Karanlık onu çağırıyordu sanki. Derin bir uyku seline kapıldı. Tony'nin ve diğer takım arkadaşlarının bir şeyler dediğini duyuyordu ama anlayamıyordu.
Kendisini çağıran uykuya teslim etti bedenini.
Gözlerini açtığında ise başında ondan fazla kişi vardı. Kaşlarını çatarak etrafındaki adamlara baktı. "Ne yapıyorsunuz başımda böyle?"
Bir şeyler vardı tuhaf giden. Sesi mesela. Çok ince ve kadınsı çıkmıştı.
İlerideki tanıdık yüzü gördüğünde ayağa kalkmaya çalıştı ama tuhaf şeyler hala devam ediyordu. Çok hafif ve zayıf hissediyordu kendisini. Acaba tekrardan sıska haline mi dönmüştü?
Ellerini kaldırıp baktığında dudakları aralandı. Kaslı kolları yoktu. İnce, beyaz bir el vardı. Hayır bunun sıska haliyle de alakası yoktu.
"Fury? Neler oluyor?"
"Yüzbaşı. En son ne olduğunu hatırlıyor musun?"
"Evet." dedi Steve yüzünü adama çevirirken. "Loki'nin ellerinden çıkan o yeşil sisler bedenimi sardı. Sonra bayıldım."
"Bunu düzelteceğiz." dedi Fury gergin bir şekilde.
Steve kaşlarını daha fazla çattı. "Neyi düzelteceksiniz?"
Fury ilerideki aynaya baktığında Steve yataktan inip aynanın karşısına geçti. Aynadaki yansımada uzun boylu, güzel fizikli, sarışın, çekici bir kadın vardı.
"Bu da ne böyle?" diye fısıldadı Steve.
"Olan şu ki: Loki'nin büyüsü seni bir kadına çevirdi Yüzbaşı. Ama söz veriyorum, elimizden geleni yapıp seni kendi bedenine çevireceğiz."
Steve hiçbir şey diyemedi. Dilini yutmuş gibiydi. Fury bunu fırsat bilerek boğazını temizledi.
"Ve bir sorun daha var. Artık Alfa değilsin, Yüzbaşı. Bir Omegasın."
••••
İlk kitabım, çok heyecanlıyım. Yanlışlarım hatalarım olursa güzel bir dille uyarmaktan çekinmeyin. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steve? Stella? • Stony
FanfictionLoki'nin yaptığı bir büyü Steve Rogers'ı kadına çevirir. Tony ise bu yeni Steve'i... Belki de Stella demeliydi... Çok sever. Ah, tek sorun sadece bu değildir. Stella bir Omega, Tony de bir alfadır ve büyü yüzünden Stella kızgınlık dönemine girmiştir...