Άλλη μια μέρα αλλη μια γαμημενη μέρα στο ορφανοτροφείο ήρθε η άλλη η μαλακισμενη και με ξυπνησε να μου πει να παω να βοηθήσω στην κουζίνα ως μεγαλυτερη που είμαι . Και εκτός από αυτό φοβάμαι να παω σχολείο...
Παπαδοπούλου "κορίτσι μου συγνώμη για αυτά που περνάς καθημερινά ξέρω είναι δύσκολο αλλά θα τα καταφέρεις και θα φύγεις από εδώ μέσα"
Δανάη "δεν μου φταίτε σε τίποτα κυρία Παπαδοπούλου είστε καλή μαζί μ.. Αλλά να σας ρωτήσω κάτι;;"
Παπαδοπούλου "οτι θες κορίτσι μου"
Δανάη "γιατί δεν φευγετε από εδώ μέσα"
Παπαδοπούλου "αχ κορίτσι μου δεν μπορώ να αφήσω την στριγλα να σας κάνει ότι θέλει" Και έτσι χαχανισα
Φορμπς "μωρή κατέβα να βοηθήσεις μόνο που με άφησες μόνη σήκω και βοηθά! "
Δανάη "μμαλισττα"Και έτσι έφαγαν όλα τα παιδιά πρωινό και έτσι έφυγα για να πάω στο άλλο μέρος της κόλασης. Μπαίνω μέσα και δεν είχε κανέναν έξω λογικό αφού άργησα και η ώρα είναι 8:40 και έτσι έκατσα έξω .
Εκεί που καθόμουν ήσυχα και ζωγράφιζα βλέπω τον Άγγελο με ένα τσιγάρο και να με κοιτάει καλά καλά χωρίς να το περιμένω ετρεμα τόσο πολυ και με πλησίαζε. Τρέμω.
Άγγελος "βρε βρε ποια άργησε σήμερα" Συνέχισα να τρέμω ώσπου δεν του απαντουσα έτσι με άρπαξε από το πηγούνι για τον κοιτάξω "όταν σου μιλάω μαλακισμενη θα μου μιλάς και θα με κοιτάς στο έχω ξανά πει"
Δανάη"μμμμαλιστττα "και έτσι μου ψιθυρισε στο αυτί" Έτσι μπράβο "και έφυγε.Είναι η 6 ώρα έχω βαρεθεί την ζωή μου εννοείτε πως ο Άγγελος με ενοχλούσε και σήμερα..και δεν είχα μόνο αυτόν είχα και τις άλλες τις τσουλιτσες να με χτυπάνε και εκείνη την ώρα χτυπησε το κουδούνι.
Εγώ καθισα στην τάξη και άκουσα την πορτα να ανοίγει και να κλείνει δεν έδωσα σημασία ώσπου μπήκε στην τάξη μου και ήμουν μόνη με αυτόν..
Άρπαξε με το έτσι θέλω αυτό που ζωγράφιζα και πήγε να το σκίσει
Δανάη "μην το κάνεις σε παρακαλώ.. "
Άγγελος "γιατί να μην το κάνω;;" Και έτσι είδε την ζωγραφιά "Μπα δεν ήξερα ότι ένα ορφανό ξέρει να ζωγραφίζει και μάλιστα καλά " Και έτσι πήγε να το σκίσει αλλά εγώ του έπιασα το χέρι για να μην το κάνει
Αγγελε"ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΞΑΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ "
Δανάη "σσυγγνωμ-"με διέκοψε
Άγγελος "να την βράσω την συγγνώμη σου " Και έτσι χωρίς πολλά πολλα έφυγε από την τάξη.Πίσω στην άλλη κόλαση
Φορμπς "ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΠΛΕΝΕΙΣ ΚΑΛΆ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ" Δανάη "συγγνώμη δεν τττο ηηθελα"
Φορμπς "την επόμενη φορά ξέρεις τι θα γίνει" Και έτσι μου πέταξε το πιατο πάνω μου και έφυγε..Είμαι στο δωμάτιο μου και μπαίνει κάποιος με φορά
Παπαδοπούλου "έμαθα τι έκανε η σκρόφα είσαι καλά;;"
Δανάη "μια χαρά είμαι "
Παπαδοπούλου "να ξέρεις πως ε έχεις πολυ υπομονή"
Δανάη "ναι.. "
Και έτσι έφυγε και χωρίς το περιμένω αποκοιμηθηκα στο κρεβάτι για να ξυπνήσω την άλλη μέρα. Δυστυχώς....ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ .
ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ Ο'ΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ!
YOU ARE READING
u are mine
FantasyΤι θα γίνει όταν η Δανάη βρεί τον μπελά της ;; Αγγελος+Δανάη Δανάη+ Άγγελος Δανάη ευγενική ,καλή τι θα γίνει όταν στο σχολείο όλοι την κοροϊδεύουν επειδή μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο και ο μεγαλύτερος νταής είναι ο Άγγελος οποίος είναι το bad boy του σ...