part 13

15 3 11
                                    

                  Δανάη pov

Ξυπνησα από έναν ήχο ήταν όλα πολύ σκοτεινά...αφού άκουγα φωνές γύρω από τους τοίχους άνοιξα την πορτα και μπλε κόκκινα φώτα ήταν γύρω από καπνους .

"Εεε εσυ εισαι η Δανάη" Ήταν ένας αστυνομικός
Δανάη "ναι-ι-ι" Τραυλισα
Αστυνόμος "μην φοβάσαι είσαι ασφαλείς μαζί μου όλα τελείωσαν Δανάη μου, συλλάβανε και την Φορμπς είσαι ασφαλείς μαζί μου" Αυτή ήταν μια πολυ γνώριμη φωνή. Ο αστυνομικός έβγαλε το κράνος του και ξαφνικά ήταν..... Ήταν... Ο Άγγελος.

Αυτός με έπιασε και άρχισε να με φιλάει και...
Ένας δυνατός πόνος ήρθε στην πλάτη μου
Φορμπς "κακομαθημένο σήκω κάνε τις δουλειές του σπιτιού και όταν γυρίσω να είναι όλα στην εντέλεια" Και σηκώθηκε και εφυγε στα τσακίδια. Όταν άκουσα να φυγει δεν άντεξα άλλο και έφυγα από εκεί μέσα ώστε την είδα να γυρνάει και μπήκα γρήγορα ξανά μέσα....

Φορμπς "ξέχασα να σε κλειδώσω" Όχι ρε γαμώτο και τώρα;έφυγα να κάνω τις δουλειές και μέχρι να τις κάνω είχε έρθει... Ξανά μάνα...

                     Άγγελος pov
Έτρεχα με μεγάλη υπερβολική ταχύτητα. Πέρασα όλα με κόκκινο αυτή την στιγμή χέστηκα αν παθω κάτι αυτή να είναι καλά μόνο τίποτα άλλο δεν με νοιάζει αυτή την συγκεκριμένη στιγμή.

Πήρα το Δημήτρη
Δημήτρης "έλα μπρο"
Άγγελος "δεν την βρίσκω λέει ότι έχει πάει Αγγλία αλλά δεν νομίζω και θέλω χάρη"
Δημήτρης "τι χάρη ;" Αφού του είπα μου λέει "εντάξει" Και το έκλεισε. Ο Δημήτρης είναι ο μόνος που ξέρει και είναι και ο μόνος έμπιστος άνθρωπος που ξέρω και ξέρει ποσο την θέλω την Δανάη και ξέρει και πως την θέλω μόνο δική μου. Αν γίνει ότι γίνει δεν θα την αφήσω από τα μάτια μου.

                          Άννας pov

"Γεια Φορμπς" Πήρα τηλ την διευθύντρια σε αυτό το σιχαμενο ορφανοτροφείο
Φορμπς"τι θέλεις Άννα έχω και δουλειές ξέρεις "
Άννα "ξανά περασε εκεί ο Άγγελος;"
Φορμπς "όχι γιατί;"
Άννα "τίποτα τίποτα και Φορμπς μην μάθει ο Άγγελος τίποτα"
Φορμπς" μείνε ήσυχη για αυτο"είπε και το έκλεισε.

Για να σε δώ τώρα Δανάη μου.. Και έτσι χωρίς πολλα πολλά ετοιμαζόμουν για το σπίτι της Ειρήνης. Μουα είμαι μια κουκλάρα και πηρα ότι χρειαζόμουνα και έφυγα.

u are mineWhere stories live. Discover now