İLK CİNAYET

31 5 29
                                    

DİLAN TAŞDEMİR:
Bu gece de her gece olduğu gibi birinin peşindeyim etraf gecenin zifiri karanlığı olsa da ben bunu asla umursamam. Karanlık genellikle benim yolumu aydınlatır çoğu zaman katil olduğumda çoğu zaman ise işten eve döndüğümde.

Bugün ise bir şerefsiz iş adamının peşindeydim mehmet adalı 48 yasında her gün eve sarhoş gelip eşine ve çocuklarina zarar veriyor. Adama dışarıdan bakılınca adam normal bir iş adamına benzesede içeriden hiç de öyle değil.Her zamanki gibi yine ilk önce eceli olduğum adam ile uzun sohbet edip onun güvenini sağladım ve şuan benim ayarladığım bir yerde oturmuş içiyoruz. "Ee birer sigara içelim mi mehmet bey " Diye söze başladım çünkü bu adamın suratına baktıkça midem bulanıyordu. "İçelim tabiki de dilancım ve hatırlatırım bu gece uzun gece olucak " Uzun gece mı ahahahah "tabi tabi mehmet beycim "

Biraz yürüdükten sonra onu nihayet ormanın derinliklerine getirmeyi başardım. Şimdi ise aklımdaki o küçük yalanı söyleyip yanından uzaklaşacaktım. "Aa Mehmet bey ben sigaramı galiba masada unutmuşum hemen gidip alayım " Dedim bana o iğrenç suratı ile gülümsedi o gülünce bile midem bulanıyordu.

"Dilancığım senin gitmene gerek yok benimkinden içebilirsin " "Hayır sizinki ağır geliyor " Diyerek yüzüme sahte bir tebessüm yerleştirdim. Yüzündeki o piç sırıtışını yeniden bularken "tamam bebeğim burdayım "

Kafamı sallayarak ondan uzaklaştım. Çok dikkatli olmalıydım. Az önce geldiğimiz yere varınca yeniden etrafı Kolaçan edip içeri girdim. Üstüme siyah bir ceket alıp kapşonunu kapatıp hemen çıktım

Altımdaki pantolonu değiştirmiştirmemiştim çünkü siyah beni kamufle edebilirdi.cebimdeki bıçağı yeniden kontrol edip derin bir nefes aldım.

Önümde arkası dönük sigarasını içen adamı görünce sırıtıp adama sinsice yaklaşıp bıçağı boynuna dayadım.

"Dilan sen mi geldin "

Sırıtarak bıçağı daha fazla basrırdım boğazına "evet piç kurusu benim senin o iğrenç sesini kesmeye geldim "

Bıçağı yan yatırıp kendime doğru çektiğimde pis kanı her yerime bulasmıstı

Adamın can çekişmesini izleyip öldüğünden emin olduktan sonra onu zor da olsa arabaya kadar sürükledim ve arabaya koydum.

Evinin önüne geldiğimizde ortalığı ilk önce kontrol edip etrafı Kolaçan ettim birisinin çıkmasını istemezdim. Adamı arabadan indirip ev kapısının önüne kadar taşıdıktan sonra zile bastım ve koşmaya başladım. Arabanın yanına gelip arabayı çalıştırdığımda beni kimse görmemişti. Şimdi ise yarınki işim için eve gidecektim.

Yarın işe öğlen gidiyordum ve bu benim için güzel bir şeydi çünkü daha fazla uyuyacaktım. Eve geldiğimde ilk önce soğuk bir duşa girdim ardından yarın yeni gelecek patronu düşündüm herkes onu çok merak ederken bu benim umrumda bile değildi çünkü ben sadece işime odaklanıyordum.

Düşüncelerimden sıyrılıp kendimi derin bir uykuya bıraktım yarın benim için zor bir gün olacaktı bu belliydi.

ZİFİRİ KARANLIK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin