Salak elbise

82 6 56
                                    

Heyoo ben geldimm uzun zaman sonra yeni bölüm atıyorum nasılımm

Simdi söyleki ben sınır koymustum sanırım 220 olunca atıcaktım dün baktım 212 ydi bugün 225 olmus atiyim bari dedim bide cok sasırdım boyle aa falan dedim cok mutlu oldum yani anlatamam😮😮

Simdi siz okurken bende diger bölüm için bişeyler düşünücem ama smut yazsammı acaba bilmiyorum daha önce hiç yazmadım ayrıca çok erken mi olur hiç bi fikrim yok neyse yine çok yazdım hadi okuyun bakolom🤭🤭

Felix'ten
Her zamanki gibi aynı saatte kalktım ve rutin işlerimi halledip kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim normalde hızlı bi şekilde hazırlayıp dinlenirdim fakat hyuncin hyung ve arkadaşları daha uyuyorlardı bende ses yapıp uyandırmak istemedim,uyandırsam bişey olmazdı belkide çünkü dün gece aklımdan çıkmıyo bana çok yakın davranmıştı ve kasları..

Yavas ve sessiz bir şekilde sofrayı hazırladıktan sonra dolaptan soğuk bir su çıkarıp içtim, şimdi kendime gelmiştim çünkü hava fazlasıyla sıcaktı.

İçerden gelen televizyon ve esnemeyle karışık sesleri duyunca masaya oturup telefonumla uğraşmaya başladım inşallah bugün kalkıp geliceklerdi derken Hyuncin hyungun kalktığını gördüm.

"Günaydın Felix kalkmışsın"

"Günaydın efendim evet kalktım hatta kahvaltıda hazırladım. "

"İyi sen otur bizde geliriz birazdan. "

"Peki efendim. "

Hyunjin odasına gitti ve ardından Minho hyungda arkasından gitti bi insan en azından günaydın der hıh.

Ortalığı toplamak için içeri girdim fakat Chan hyung hâlâ uyuyordu bende uyandırmak istemediğim için ses çıkarmadan odadan çıktım ve tekrar masaya oturup telefonuma bakmaya başladım ardından Hyunjin,Minho ve Chan hyung geldi.

"Günaydın Lix"

"Günaydın Hyung"

"Ne güzel hazırlamışsın masayı sen böyle"

"Ee para veriyoruz tabiiki hazırlıycak işi bu"

"Para vermesen sanki yapmıycak"

"Doğru her türlü yapar sonuçta karşısındaki Hwang Hyunjin değil mi Felix"

"Ah Felix dilini mi yuttun yoksa"

"Hayır efendim"

"Cevap ver o zaman para vermeseydim yinede benim için bunları yapar mıydın? "

"Bilmiyorum efendim yapardım heralde"

"Tabiiki yapıcaksın karşındaki adam koskoca şirketin sahibi paranın babası ne istese yapıcaksın"

"Evet Felix Minho haklı Hyunjin için ölüp biten yüzlerce insan var ve sen onun evinde onun karşısında oturabılıyosan çok şanslısın demektir"

"Gerçekten çok mu zengin"

"Tabi ne sandın şuan üstündeki elbiseyi bile hyunjin sana özel hazırlattı kim bilir kaç milyonlar verdi şu kumaş parçasına"

"Nasıl yani gerçekten mi efendim benim için özel mi hazırlattınız bu elbiseyi"

"Evet Lix sadece sana özel"

"Çok teşekkür ederim efendim bilmiyodum gerçekten çok iyi birisiniz"

"Ne demek bende teşekkür ederim hadi kahvaltını yap biran önce bugün işimiz var"

"Ne işi efendim"

"Benim şirkete gitmem lazım ve gitmeden önce alışveriş yapmam lazım bu yüzden sende benimle geliceksin akşamki toplantıya güzel kıyafetlerle gitmeliyim"

Hyunlix/HizmetçimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin