Pembe gecelik

64 8 38
                                    

İyi Okumalarr🎀
Hatırlatma🤍

Chan
Felix iyimisin bi durgunsun sanki hm

Jis
Ya Hyunjin gelmedi diye öyle bebeğim gelir birazdan kasma kendini dimi aşkım

Min
Evet aşkım konuştum ben onunla gelicekmiş

Lix
Umarım öyle olu- ay kapıı çaldııııı

Hatırlatma bittii🤍

Felix koşarak kapıyı açmaya gitti ve gelen palyaçoyu görünce üzülerek yerine geçti.

Palyaço
Hey Felix niye bu kadar üzgünsün yoksa başkasını mı bekliyodun hm?

Lix
Evet ama sen geld- sen adımı nerden biliyosun pekii

Palyaço Hyun
Çünkü ben Hyunjinimm

Felix gelen Palyaçonun Hyunjin olduğunu görünce açtığı kollarına koşarak kocaman bir sarılma yerleştirdi.

Lix
Sizi çok özledim bay hwangg

Hyun
Bay hwang ne demek hyungun değil miyim ben senin

Lix
E şey evett hyungg

Min
Hyunjin hava yolları kalkışa hazır-

Jisungun koluna vurmasıyla susmuştu Minho,o kadar güzellerdi ki şuanki sarılmayı kimse bölmek istememişti.

Chan
Hadi ayrılın artık yeter bu kadar

Min
Bencede gören de sevgilisiniz sanı-

Minho yine jisungun vurmasıyla susmuştu.

Jis
Sus artık sus

Min
Of aşkım sende hiç konusmama izin vermi-

Bu sefer jisung dudaklarına küçük bir öpücük kondurup geri çekilmişti ve Minhoda ağzı açık kalmış ve susmuştu.

Lix
Pastam çok güzel olmuş teşekkür ederim hyungg

Hyun
Rica ederim keselim mi artık

Lix
Olurr

Chan pastayı almaya gitmiş jisungda mumları yakmaya çalışırken Minhoya ışıkları kapatması için işaret ediyordu Minho ısrarla anlamayınca Jisung elindeki çakmakla kötü bir hareket yapınca Minho hızla yerinden kalkıp ışıkları söndürmüştü ve pastayı getirip hep beraber doğum gününü kutladıktan sonra herkes evine dağılmış sadece Hyunjin ve Felix kalmıştı, Felix bugün için Hyunjine teşekkür edip sarılmıştı, Hyunjin ise karşılık vererek nasıl onunla bir dost gibi bu kadar yakınlaştığını düşünmeye başlamıştı.

"Rica ederim Felix sen iste yeterki"

Felix Hyunjinin yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra odasına gidip kapıyı kapatmıştı, Hyunjin hala etkisinden çıkamamış olduğu yerde dona kalmıştı.

"Gerçektende çok fena gayim ben" ~rhino

Hyunjinde odasına çıkıp rahat bişeyler giydikten sonra tekrar salona inip koltuğa uzandı ve eline telefonu alıp bişeyler izlemeye başladı.

(bişeyler) anlayın amcocujları

Felix'ten
Hyunjini neden öptüğüme dair hiç bir fikrim yoktu ama kokusu çok güzeldi, sanırım ondan hoşlanıyordum ve etkilemem gerekiyordu.Jisuntan aldığım tavsiyeleri uyguluycaktım.Üstüme yeni aldığım pembe geceliğimi giyip salona indim ve koltukta uzanan Hyunjine baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hyunlix/HizmetçimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin