Herkese öncelikle merhaba yeni bir hikaye başlıyoruz bu hikaye tamamen benim hayali kurgumdur.
Diğer hikayemde oy sayısı çok az olduğu için bu hikayeye oy sınırı koymaya karar verdim .
Yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim.
Hadi o zaman başlayalım .
Sara Deniz Kaya
Model Erikamimimi
Bu hanım kızımızın annesi İtalyan babası Türk ama İtalya'da doğmuş büyümüş ve şuan orada yaşıyor .
Roma kulübünde doktor . Şuan bir sevgilisi var adı Zeno ama kitapta çok görmeyeceğiz .
Birazcık da kişilik özelliklerinden bahsedelim biraz takıntılı yani düzen problemi var ve duygusal bir kişilik .
Doğum günü 25 şubat 1995 yani bir balık burcu yani 28 yaşında .
Neyse bence yeterince bilgi verdik denizciğimle ilgili şimdi partnerimize geçelim .
Paulo Dybala
Bu beyefendiyi tanimayanınız yoktur ama ben yinede biraz kendilerinden bahsedicem.
Roma kulübünde futbolcu 21 numaralı formayı giyiyor .
Arjantinli olan Dybala 15 kasım 1993 doğumlu bir akrep burcu 30 yaşında .
Kişilik özelliklerinden bahsedelim azıcıkta .
Biraz dik başlı ama yeri geldiğinde İstanbul beyefendisi oluyor .Oldukça hanımcı olan Dybala beyin şuanki sevgilisinin ismi Bianca ama bu kızdan da kitapta çok bahsetmiyeceğiz .
Anna Ela Akyazı
Model Sara Crumbleleg
Deniz hanım kızımızın bebeklik arkadaşı.
Şuan ciddi bir ilişkiden çıktı.Daha doğrusu aldatıldı .
Doğum günü 26 Haziran 1995 yani bir yengeç burcu kutapta çok sık göreceğiz zaten son olarak unutmadan .
Mesleği sportif antrenör şuan Roma klübünde çalışıyor .
Bence bu kadar bilgi yeterli . He bu arada bunuda annesi italyan babası Türk.
Carlo Amato
Model miquel melero
Buda Dybala nın takımdakı en yakın arkadaşı .
Sevgilisi var ve ismi Emma bu kitapta bunuda çok görmeyeceğiz yani bu sevgilileri kitapta çok görmeyeceğiz .
Romadaki forma numarası 25 ve İtalyan annesi de babası da.
Doğum günü 27 Haziran 1993 yengeç burcu .
Kişilik özelliklerinden bahsedersek .
Çok rahat o kadar rahatki antrenmanlara 3 saat sonra bile gelebiliyor .
Araba koleksiyonu var yaklaşık 40 tane arabası var .
Evet bu bölümden sınır koymaya başlıyoruz .
Okuma sınırı 10
Oy sınırı 4O zaman yeni hikayelere yelken açma vakti .