「¹³」

19 1 0
                                    

Kelepçeli ellerini birkez daha çekiştirip bağlandığı uzun ipe baktı Minho, ve sonrada karşısında sandalye'ye oturmuş sigarasını içip üstüne viski yudumlayan jisung'a çevirdi kızgın bakışlarını.

Jisung ondan adresini aldığında Minho' nun evine gelmiş ve hiç beklenmedik bir şekilde kelepçelemişti onu, ardından şok içerisinde olup idrak etmek için bekleyen Minho'yu uzun iple pencerenin demir kısmına sıkıca bağlamıştı, bunların hiçbirini beklemeyen Minho çatık, kızgın bakışlar ile jisung'u süzüyordu.

Minho onu yakalayamasın diye az ilersine gitmiş ve kendince kurduğu planı uyguluyordu.

" bak nasıl kuduruyorsun Minho-si, sen vaz geçene kadar durum bu olacak, ben karşında keyif çatarken sen kudurmuş halinle beni izleyeceksin " jisung gülerek konuşuyor ve oturduğu masananın üzerinden sarkıtğı bacaklarını salıyordu.

Minho ise jisung'un tam tersine kızgın ve tehditkar bakışları ile baldırlarına koyduğu ellerini kaldırıp baş parmağını salayarak "beni bi çöz göreceksin sen kim neyle nasıl keyif çatıyor! Bu yaptığın haksızlık! "

" hadi ya bak sen!, birde şöyle düşün eğer ben ellerim çözüldüğünde de içersem jisung beni hep bağlar ve oda hep içer yani mantıken o tekrar sigaraya içkiye uyuşturucu'ya benim yüzümden başlamış olur diye düşün belki vaz geçersin " dedi jisung marlboro sigarasından derin bir nefes çekip burnundan çıkarırken, zehir tekrar bedenine işlerken o içtiği viski'nin büyüsüne yavaştan kapılmıştı bile.

Bakışları baygınlaşmış bir şekilde " Minho " dedi sesi yorgun çıkmıştı, Minho ise bakışlarını jisung'un bu haline dikip sadece " hm " diye bilmişti, " benim için bıraksan? Belki sen annem için bırakacağım babam için bırakacağım diyemiyorsun dur, ama ben varım benim için bıraksan? Senin için değerli değilmiyim? " dedi jisung dolan gözlerine lanetler ederken.

" jisung... Sen benim için çok kısa sürede çok değerli biri oldun ve öncedende dediğim gibi daha değerli bir yere hazır ol, ve şu an gördüğüm görüntü beni rahatsız eti, seni kendim iğleştirmiştim lakin şimdi kendim geri eski günlere itiyorum seni! Ve ne kadar zor olursa olsun bırakacağım,,, senin için "

Jisung genişçe gülümseyip Minho 'nun karşısına geçti ve çektiği dumanı Minho'nun yüzüne üfleyip " aferin sana Minho -si ödül olarak ise... " diyip geldiğinden beri baktığı dudaklara bastırdı dudaklarını, sadece birbirlerine değmiş bir şekilde duran dudaklar jisung'un çekilmesi ile son buldu.

Minho sonuna kadar şok ile açılmış gözlerini jisung'un genişçe gülümseyen yüzüne dikti dili tutulmuş gibiydi jisung ise birazcık utanmış olacakki hemen apar topar kapıya koşmuştu son anda Minho'nun " hey beni çözmedin bebeğim! " diye bağırması ile duraksayıp hızlıca ip ile birlikte kelepçeyi de çözmüş ve tekrar kapıya koşmuştu Minho ise acıyan bileklerini ovalayıp arkasından bağırdı.

" böyle ödüler hep olacakmı!? "

Bölüm sonu

cigarettes ||minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin