Rüyamın Kahramanı

7 0 0
                                    

Sabah kalktığımda içimde farklı garip bi huzur vardı. Farklı bi hoşnutluk. Tamamen gözlerimi açınca hatırladımki ben çok harika bir rüya görmüştüm. Ve rüyamdaki kişinin yüzünü o kadar net hatırlamıyordum bir tuhafıma gitmedi değil açıkcası. Ama çok güzel bir rüyaydı. Ben rüyalarımı ara ara yaşayan biriyim. Dikkatinizi çekerim dejavu yaşamıyorum,rüyalarımı yaşıyorum ve yaşadığım an da oha bunu bir rüya olarak görmüştüm diyebilecek kadar hatırlıyorum.

Rüyam da şöyleydi... Dırı dırı....

Hollandaya giden Ece çok mutlu mutlu geziyordu.Asla neden niçin orada olduğunu bilmeden bisiklete binen insanlara bakıyor hemde şehrin güzelliğine dalıyordu. Onu buraya getiren o kadın bi anda yanına belirdi ve ona biraz para verdi. Ecenin sadece 300 lirası vardı Hollanda da lira ne alakaydı ama asla sorgulama yoktu. Kadını kesinlikle tanımıyordu ve ona burada sadece 5 gun kalabilecek kadar parasının olduğunu soyledi ve biraz gezmesi için ona musaade verdi. Ece tekrardan şehrin güzelliğine daldı

Şehrin sokaklarında adeta huzuru iliklerine kadar hissediyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Şehrin sokaklarında adeta huzuru iliklerine kadar hissediyordu. Orada hollandanın meşhur patatesinden tatlılarından yedi. Ve artık oteline geri dönmesi gerektiğini anladı. Oteline geri dönünce bir çocukla karşılaştı ortalama 21 22 yaşlarında yüzünden düzgün ve beyfendi bir çocuk olduğu belliydi. Ve ona Ece hadi gel biraz gezelim dedi. Ece bir anda neye uğradığını şaşırsa da hiç de itiraz etmedi. Onunda onlardan olabileceğini düşündü. Çünkü Ecenin de çocuğa bayıldığı bir gerçekti. Çocuğunda Ece ye . Bakışlarda sanki önceden birbirlerini tanıdıkları ve derin duygular sakladığını hissetti. Ama olay örüntüsüne bakılırsa daha birbirlerine açılamadıklari bariz belliydi. Ece hemen heyecanla tamam gezelim ama otelden ceketimi almam gerekiyor diye ondan müsaade istedi. Çocuk onu orada bekleyeceğini söyledi. Ece çok mutluydu demekki ondan hoşlanmıştı ama tabiki rüyanın öncesini bilmiyordu. Hiç bir şeyi tereddüt etmeden yaşadı. Hızla ceketini almaya çıktı. Odayı bir türlü bulamıyordu. Bir sürü kat cıkmıştı. Artık en son katta odasını bulunca içeri girdi ve hemen ceketini aldı. O kadında oradaydı ve ona selam verdi o da valizleriyle uğraşıyordu. Ve çocuğu çok beklettiğini ve gideceğinden korkarak hızlıca aşağıya inmeye koyuldu. Ama maalesef Ece bir türlü çıkışı bulamadı. Sağa baktı sola baktı ama bir türlü o lanet otelden çıkamıyordu. İçinde sinirler dolup taşıyordu. Insanlara soruyor ama kimse onu anlamıyordu. Rahat 1 saat geçmişti. O otelden çıkamadığına değil onun oradan gidebileceği ihtimali onu korkutuyordu. Çünkü onu kaçırmak istemiyordu. Sanki bir trendi ve zamanın bitince gidecekmiş ve hiç bir daha gelemiyecekmiş gibi. Nihayetinde çıkışı buldu ve insanlara takılmadan koştu. Ilk bakışta onu goremedi gidebileceğinden korktu. Ama daha dikkatli bakınca orada olduğunu gordü. Ve hemen ona doğru yöneldi hızla yürüdü ve hadi gidelim dedi. Çocuk bir anda elinden tuttu. Ve Eceye gümsedi. Ece neye uğradığına tabiki şaşırdı. (Kelebek etkisi) çünkü daha önce kimse onun boyle elini tutmamıştı. Hollanda sokaklarına mutlu mutlu ilerlerken............
 

"Vee rüyam böyleydi"
Dedim Zeynebe. Her zamanki gibi rüyalarımı sıkıcıymışcasına dinledi beni. Anlatmaya çalışıyorum bu seferki farklı diyorum ama nafile. Her zamanki gibi saçma rüyalarııın diye uzata uzata güldü benimle. Haklı mıydı? Evet. Hemde sonuna kadar. Çünkü onu rüyalarımla sıkmıştım. Her geldiğinde buna benzer rüyalar anlatıp duruyordum. Ama bu seferki farklıydı farklıı iştee. Neyse onu ikna edemem sonuçta, zorunda değilim. Biz annemin yaptığı mantıyı yerken birden odaya abim daldı. Elinde telefonuyla son ses "lvbel c5  submarine" dinliyordu.

"Nabeeerrrr gençlerrr,
Alladiini sihirli lambayı gittim ben sattım kendime bir saat aldım submarineee , submarineeee"

Ordan zeynep gülerek, Bari doğru söyle yaaaa diyince,

Sus kız sen ne anlarsın, siz ders çalışın. Ben bugün tatildeyim canolar benle uğraşmayınn, Hadi cıstakk cıstakk cıstakk. Neyse şaka maka ama Ece dün iş yerindeki hani şuu ecrin diyodum ya

Eee abi noldu onaa . Zeynebe dönerek fısıltıyla, yine hangi kızın canınu yaktı acabaa?

"O geldi benden hoşlandığını söyledi bende hemen e gel bu akiam yemeğe çıkalım dedim akşam yokum yaanii. Babama da söyledim arabayıda vericekk. Akıllı ol güllllüüümm
Hadi cısgak cıstak gel senden de bi yanak alayım."
Zeynebin yanaklarını sıktı canım benim kim bilir heyecanla ne kadar sıktı tontiş yanaklımı.

Abim gidince bizde havadan sudan konuşucaktık kii zeynebin galiba anlatacak şeyleri vardı

"Sana ne dicem bugün dershaneye bir çocuk daha yazıldı yanıma oturduuu vee bygün onunla acayip iyi anlaştık sankii çok hoşlandım ondan bana taktik versene yaa tavlayayım çocuğuu"

Kızım ben ne anlarım oğlan tavlamasından ben kimseye aşık olmadımkı nasıl tavlancağını bilmem sende tam adamına sordun hee.

Yaa ne olcak olur bee benim 2 tane oldu. Oldu da noldu, hiç bir şey hepsi şerefsizin önde gideni çıktı boşver doğru insanı bulamadıysan yapma sevgilii. Ama ben galiba bulmakk üzereyimm

Sustum. Çünkü bununda anlık bi heves olduğunu biliyordum ama canım kuzenimin hevesi kırılmasın diye bir şey dememeyi tercih ettim. Ben hala o rüyamdaki o çocuğun beni bulmasını istiyoruuuum yaa. Neyse elbet bulur.

Mantımızı hevesle yerken annem birden beni çağırdı.

Eceeeee kızımm
Efendim annneee
(

Ses yok)
Anneeee
(Yine ses yok)
Efendiiiiiiimmm Ahh anneee 
Diyerek yanına gittim
Kızım yaa şu çamaşırları asarmısın bak bir kaç gün sonra uzaktam akrabalar gelcek nevresimleri halletmemiz lazım hadi.

Ne ? Misafir mi ? Annee bunu niye bana demediniz ona göre zeyneplere gider orda kalırdım. Onlarda bir kaç gün amcasına gidicekmiş iptal edemezz.

- kızım istesende bi yere gidemezsiinn kii tatlım yatılı misafirlerle ben aslaa başa çıkamam hem tanımıyoruz da pek. Babanın yengesinin akarabaları normalde büyük babanlarda kalıcaklardı baktılar yer yok mecbur bizde ağırlamak zorunda kaldık. O yüzdenn aşkımm sende bana yardım ediyorsunn hadi bakalım, Zeynep yabancı değil o otursun beklesin seni. Hem biz sana da dedik bunu yemekte hatırlamıyo musun?

Yoo hatırlamıyorum anne. Off yaa ooooofffffff kim bilir kaç kişiler, kaç gün kalıcaklar dıdısının dıdısıyla niye biz uğraşıyoruz yaa. Neyseee anne ben pek muhattap olmam zaten. Kaç kişiler?

Valla bize gelecekler aşağu yukarı 7 8 kişi. Olsun kızım misafir bereketle gelir. Öyle düşünme hadi as bakalım benim cici kızım

Söylene söylene astım çamaşırları. Kimdi bunlar yaa. Dersime mani olacak misafir bozuntuları.

Arkadaşlar dediğim gibi yazım hataları yazım problemleri akışlatda sorun olabilir tamamen hobi olarak yazılıyor aklınızda bulunsun.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RÜYAMIN KAHRAMANIWhere stories live. Discover now