Kitaba düşmanlık katmasam ayıp olucakmış gibi geldi. Biraz kaynaşsınlar ve yeni karakter açılımına okeyiz bence...
Bu arada bölümleri düzenlemeye alırsam diye söylüyorum (elbette şu an değil.) medya boş kalmasın. Aklınızda olan veya bölüme uyacağını düşündüğünüz şarkı varsa yazınnnm ❣️
Keyifli okumalar 📖
***
"Tehlikeli Sular..."
"Akira! Beni bekle!"Hem koşarken ardından bağırmak zor gelmişti. Eskisi kadar hızlı mı değildim, bilmiyorum. Sesime karşılık olduğu yerde kaldı. İki adım arkasında durdum.
"Ne var Takatou?"
Arkasını dahi dönmeye tenezzül etmiyordu. Bu kadar mı nefret ediyorsun diye sitem etmek istedim lakin yapamadım. Evet, mahçubiyet şu an ona karşı duyduğum duygunun adıydı.
"Konuşabilir miyiz? Kaçmadan."
Başını sağa çevirip yüzünüm yarısını görmemi sağladı. Hala gözlerinde aynı ifade umursamayan.
"Neden? Vicdan azabı mı duyuyorsun?"
"B-b-ben"
Ne diyeceğimi bilemedim. Birşeyler söylemek istedim ama istemedim de. Özür borçluydum evet koca bir özür. Aslında değildim de.
" O an, o an sadece sadık olmaya çalışıyordum. Sonra-"
"Vicdanının sesi mi yükseldi."
Önünü bana döndü. Keskin kahveleri ile bakışıyorduk. Bir zamanlar olduğu gibi arkadaş kalmamızı çok ama çok isterdim. Ama maalesef bunu bozmakta payım vardı.
" Evet. Özür dilerim. Hatalı mıyım emin değilim ama gerçekten özür dilerim."
Yine ifadesizce bana baktı. Sonra baştan aşağı süzdü beni. Neden bilmiyorum ama ürperdim. Hatalı değilsin ama beni ezdin der gibi bakıyordu. Sinirli değildi ama mutlu da değildi.
"Senin hatan ona sadık olmandı."
Bunu söylediğinde başımı kaldırıp şaşkınca ona baktım. Yanlış kişiye sadık olduğumu düşünmüyordum. Belkide ona sadık bir arkadaş olmamı istemişti ama istediğini bulmamıştı bende.
Kaşlarımı çatarak ona baktım bu sefer.
"Sadık olmayıp ne yapacaktım söyler misin? İkiniz de benim arkadaşımsınız."
Esmer, uzun boylu yapılı biriydi Akira. Hep böyleydi. Biz çocukken de. Hepte kibirli biriydi. Saçları 3 numara asker tıraşıydı.
Onu ilk tanıdığımız zamanlara geri dönmüştü. Bizimle arkadaş olduğu zamanlar saçlarını uzatmış, daha nazik biri olmuştu. Şimdi ise tekrar eski Akira olmuştu. Gözlerinde ki ışık belkide ben geldiğim için gitmişti.
Sinirle söylediklerim karşısında sadece tek kaşını kaldırdı. Bu hareketi ile ileri mi gittim düşüncesi ile duraksadım.
Tamam, belki şu an onunla değiliz ama küste değiliz Ouzou ile kavga ettikten sonra bana tek kelime dahi söylemeden, kızmadan sadece bakıp gitmişti. O an tekrar aklımda canlandı..
[...]
"Benim ne yaptığım veya yapacağım seni ilgilendirmez! Bunu nerden öğrendin?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge Eyes| Victory Kickoff
Teen FictionKomik ama olayı eksik olmayan bir VK kurgusudur. Her hafta cumartesi saat 20.00 bölüm Başlama: 20/06/2024 @Sadecesenile_7