YD ! 3

6.1K 25 8
                                    

Pada pukul 7 pagi, Mira terjaga dari tidur. "Ermmm" Mira melihat Runa yang berada di sebelahnya. Gadis itu masih tidur dengan nyenyak. Segera Mira turun dari katil dan berjalan ke tandas untuk mandi. Setelah dia mandi dalam 5 minit, Mira keluar.

"Awal kamu bangun" Mira terkejut dengan empunya suara itu. Kepala nya segera ditoleh. "Atok Lucien ?"

Lucien melihat Mira dari atas ke bawah.  "Fuck" carut Lucien menelan air liur. Lelaki itu mendekati Mira dengan lebih dekat. "Atok ada nampak Mira tak ?" tanya Runa kebetulan berada di kawasan dapur. Dia menggosok mata nya . Jarak cucu perempuan nya dengan mereka berdua tidak lah beberapa jauh.

"Mungkin dia mandi" jawab Lucien tertarik badan Mira ke dakapan nya. "Oh" Runa hanya angguk kepala sahaja tanda mengerti. "Runa tak perlu mandi, sekejap lagi kita nak pergi mandi air terjun nanti"

"Ok, Runa pack baju jap" Runa berjalan ke dalam bilik nya semula. Lucien melepaskan keluhan dan pandang Mira. Kelangkang Lucien berdenyut-denyut pada kawasan bawah Mira. Mira mendongak untuk pandang Lucien.

"Kau cuba goda aku ?" Mira menggeleng kepala. "Fuck, pergi masuk dalam bilik" kata Lucien masuk ke dalam tandas. Pintu tak sempat tutup rapat, Lucien terus mengeluarkan batang 10 inchi. Terkedu Mira dibuatnya.

Segera Mira kembali ke bilik Runa. Kelihatan gadis itu sedang bersiap-siap susun baju dalam beg. "Lama kau dalam tandas" tegur Runa pandang Mira. "Kenapa mandi dulu ? Kan atok nak bawa kita pergi air terjun" beritahu Runa.

"Aku lupa hehehehe"

Selesai bersiap-siap, Runa dan Mira ke kereta untuk meletak beg. "Comel nya cucu atok ni" ucap Lucien mengusap kepala Runa. Lucien betul-betul berdiri di belakang Mira. Kelangkang nya berdenyut-denyut di belakang bontot Mira. "Terima kasih atok. Atok pun kacak juga"

Runa berjalan ke Jace untuk tolong apa yang patut. Tak sempat Mira ingin pergi, Lucien tahan pinggang Mira. Buatkan Mira terdiam. "This is all your fault. You have to take responsibility, Mira" ujar Lucien di telinga Mira. Lucien bernafas panas di tepi telinga gadis itu. Sejujurnya dia sudah turn-on.

ರ⁠╭⁠╮⁠ರ

"Cantik nya" puji Runa mengeluarkan telefon untuk mengambil gambar keindahan alam. Mira tolong Jace untuk keluarkan beberapa barang keperluan. "Hari ini ibu masak apa ?" tanya Runa berjalan disebelah puan Hajah ke pondok.

Mira meletak barang di lantai. "Mira jom mandi" ajak Runa sudah tidak sabar. "apa kata Mira tolong atok bakar ayam ? Runa boleh kan mandi bersama ibu dan ayah?" pinta Lucien ukirkan senyuman. "Ya boleh" mereka bertiga masuk ke dalam untuk mandi.

"Kau suka benda macam tu ?" tanya Lucien mengeluarkan beg baju milik Runa dari bonet belakang kereta. "Suka apa ?" tanya Mira balik. Cuba berpura-pura untuk tidak tahu. Lucien mengeluarkan dick 10 inchi dari seluar. Mira terdiam. Mata nya tidak lepas memandang.

Lucien mengusap kepala Mira dan tarik kepala Mira ke dick Lucien. "Mesti kau good girl, kan ? Jadi tak salah patuh pada aku" dick Lucien menari-nari di kawasan muka Mira. "Ermmm"

"Open your mouth, baby" arah Lucien. Peluang yang dia tunggu-tunggu selama ni. Jika dia terlepas dia akan rugi. Jika dia terima, pasti ramai akan berkata bahawa dirinya perempuan murahan. Mira membuka mulut dan mula jilat kepala dick Lucien.

Mira gerakkan kepala nya untuk menyelam dick Lucien dengan lebih dalam. "Oh fuck" Lucien terduduk. Cara Mira hisap buatkan Lucien dalam keadaan sedap. "Ahh Mira"

Mira menghisap dick sambil jilat. "Mmm be mine girl" Lucien mengusap kepala Mira. Lucien menekan kepala Mira sedalam-dalamnya buatkan dick sampai ke kerongkong. Air liur meleleh keluar buatkan Mira ingin muntah. Mira pandang Lucien dari bawah.

"Yes, baby" Lucien menggerakan pinggangnya untuk menujah lebih laju dalam mulut Mira. Dalam beberapa saat, Lucien menarik keluar dick dari mulut Mira.

"Grandpa !! Cepat lah turun. Jangan lupa panggil Mira!!" Runa sudah memanggil.

"Sekejap lagi, grandpa turun ya" Lucien menampar dick di lidah Mira. "Kenapa aku baru tau kau macam ni? Kalau kita kenal sebelum ni, aku dah lama bagi kesenangan pada kau" kata Lucien.

Mira hanya memandang Lucien. Mata nya dahagakan akan hal itu. Sudah seminggu dia tahan. "Buka mulut" Mira ikut apa yang diarahkan Lucien. Lucien meludah air liur ke dalam mulut Mira. "Telan baby" Mira telan.

Lucien dan Mira turun ke bawah. "Jom mandi sama-sama!!" kata Runa pergi kearah Mira. "Tapi Mira kena tolong grandpa masak--" tidak sempat Mira ingin habiskan ayat, Lucien sudah masukkan tangan ke dalam seluar Mira. Bermain-main dengan pussy Mira buatkan dia terangsang.

"Betul tu. Grandpa tak dak assistant. Apa kata Runa ajak Jace ?" Lucien memasukkan jari telunjuk ke dalam pussy Mira. "Oh ok. Lepas Mira tolong grandpa, benarkan dia mandi dengan Runa pula. Jom abang Jace" Runa pergi kearah Jace dan tarik tangan Jace.

Semasa Lucien membakar ayam, tangan kirinya sibuk bermain dengan pussy Mira. Laju jari nya finger pussy Mira buatkan dia hilang kawalan. Ia nya terlampau sedap. Mira moan. "Jadi milik aku, Mira"

Mira hanya angguk kepala. Tanda terima. Lucien finger pussy Mira dengan laju sambil tampar pussy Mira. "Ahh ahh" Mira terpancut air pussy nya dengan agak banyak di tangan Lucien. Badan Mira mula lemah dan hampir jatuh. Lucien sempat sambut badan Mira.

ミ⁠●⁠﹏⁠☉⁠ミ

"Laparnya" kata Runa baru lepas mandi. Ternampak Mira sedang tidur nyenyak. "Ehh kenapa Mira tidur ?" tanya Runa pelik. Jace kebetulan berdiri di belakang Runa buatkan dia diam.

"Dia kata dia penat angkat barang berat  jadi, atok suruh dia rehat dan tidur" jawab Lucien menghulur pinggan berisi ayam bakar dan salad kepada Runa. "Atok... Mira tak boleh angkat benda berat" kata Runa prihatin terhadap Mira.

"Sorry, atok tak tau. Dia kata lepas ja angkat benda berat, dia nak rehat sekejap. Tahu-tahu dah tertidur" kata Lucien memandang lembut pada Mira. Gadis yang dia ingin rasa lebih dalam lagi. "Lepas ni jangan suruh Mira angkat benda berat lagi" Runa beri amaran sebelum pergi makan.

"Okey cucu ku" kata Lucien sambung masak sosej dan ayam. Jace masih perhatikan gadis itu. Mata nya menyaksikan hal itu. "Kau nak makan apa-apa kah Jace ?" tanya Lucien meletak ayam yang telah masak di atas tray. "Ya, saya nak makan" kata Jace mengambil pinggan plastik. "Nak aku ambilkan ?"

"Tak apa, saya ambil sendiri untuk saya"

"Tak apa, saya ambil sendiri untuk saya"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Yes Daddy !Where stories live. Discover now