O ne ? "
Phil, en büyük oğlunun az önce kendisine söylediklerini sindirirken kendini zor tutuyordu. Kanatları mutsuzca açıldı, elleri kulübelerinin mutfağındaki küçük masayı kavradı. Güneş pencerelerden birinden içeri süzülerek odayı aydınlattı.
"İlk başta inanmadım," diye başladı Technoblade, devasa bedeni tezgaha yaslanmış, kollarını kavuşturmuş bir şekilde, "ama o gerçekten buna kararlı."
"Ona inanamıyorum..." diye mırıldandı Phil, elini saçlarının arasından geçirerek ve içinde fokurdayan öfkeyi bastırmaya çalışarak, "Wilbur'un onun için yaptığı onca şeyden sonra... ağabeyi!"
Bir sessizlik oldu, ikisi de söylemek istemedi.
"Onu durdurmalıyız." Yaşlı adam derinden kaşlarını çatarak ısrar etti.
"Biliyorum." Technoblade iç çekti, gözleri yorgundu, "Biliyorum..."
Tommy çok kötü bir gün geçiriyordu.
Aslında genel olarak korkunç bir zamandı.
Son üç haftadır kuledeki yerinden neredeyse hiç kıpırdamamıştı. Yemek yememek, uyumamak, hiçbir şey yapmamak. Sadece mecbur kaldığında temel ihtiyaçlarını karşılıyordu. Dürbün boynuna asılmıştı ve çoğunlukla gözlerine bastırılıyordu. Sürekli tetikteydi. Bir an bile gözlerini başka tarafa çevirme fikrine dayanamıyordu. Ranboo ve Tubbo, Tommy'yi tuhaf ifadelerle izlerken kendi kendilerine bir şeyler mırıldanarak pek çok kez yanlarına gelmişlerdi. Onu biraz ara vermeye, aşağı gelip Michael'ı ziyaret etmeye, onlarla kalmaya, oteli kontrol etmeye, oturup hapishaneye bakmak dışında herhangi bir şeye ikna etmeye çalışmışlardı ama işe yaramamıştı.
Gönülsüz bir teslimiyetle ikisi, onu fiziksel olarak Snowchester'a geri sürüklemedikleri sürece onu kuleden uzaklaştıramayacaklarını kabul etmişlerdi. Ancak Tommy, her türlü fiziksel temas girişimini şiddet ve sözlü saldırıyla karşılayacağını açıkça belirtmişti.
Bu yüzden çok daha az tercih edilen bir plana başvurdular; bu çoğunlukla onun yiyecek olduğundan ve ölmediğinden emin olmaktan ibaretti. Sık sık gelip onu hapishane dışında başka konularda konuşturmaya çalışıyorlardı ama Tommy yorulduklarını görebiliyordu. Kuleden, hapishaneden, aslında onunla ilgili olan her şeyden.
Tommy sessizce hareket ederek giydiği kazağın kollarını daha da aşağı çekti. O kadar yüksekte hava çok daha soğuktu ve yeniden dirilmenin getirdiği sürekli bir ürperti olduğunu fark etmişti; asla yeterince ısınmadı. Ranboo bunu hemen fark etmiş ve ona büyük bir kestane rengi kazak teklif etmişti. Dürüst olmak gerekirse çok büyüktü. Tommy, hâlâ ekşi bir yüzle onu Ranboo'nun elinden almadan önce sessizce buna ihtiyacı olmadığını mırıldanmıştı.
Sarışın dürbünü bir kez daha yüzüne doğru kaldırdı ve hapishanenin farklı yerlerine dikkatle baktı. Görüş alanı normalde bulunduğu yerden çok uzun süre sapmıyordu ama görebildiği her yeri düzenli olarak kontrol ettiğinden emin oldu. Bunu yaparken bir tür transa girme eğilimindeydi ve zaman onun en son endişesi haline geldi. Birkaç dakikanın bile geçtiğinin farkına varmadan saatler geçirebilirdi.
Bir el omzuna konduğunda ne kadar süredir bu işin dışında olduğundan emin değildi.
Bir anda kanının soğuduğunu hissetti. Ranboo ve Tubbo ona dokunulmaması gerektiğini biliyorlardı. Bunu asla yapmazlardı, bu da ona dokunan kişinin ikisinden başka biri olduğu anlamına geliyordu.
Yalnız bu duygu sanki yanıyormuş gibi hissettiriyordu, vücudu hiçbir şekilde dokunulmaya alışkın değildi ve Tommy hızla gözleri kocaman açılmış bir şekilde koltuğundan fırladı. Sırtını kulenin köşesine dayadı, ağır bir nefes alırken davetsiz misafirlere baktı. Babası ve ağabeyi bir zamanlar oturduğu yerde duruyorlardı ve onların ifadelerini ölçemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tommyinnit; the three ends and two beginnings
Teen FictionTommy... hapishaneden sonra pek iyi durumda değildi. Bu muhtemelen verilmiş bir şeydi. Olmayan şey, onun hepsinden bıktığına karar veren, yukarıda izleyen tanrıydı. Sunucunun geri kalanıyla birlikte bir odada sıkışıp kaldınız ve Tommy'nin anılarını...