Wilbur Oradayken.

7 3 3
                                    

Ekran aydınlandı ve bir kez daha uyum sağlamaları gerektiğinde onları geçici olarak kör etti. Tommy tekrar düzgün bir şekilde görebildiğinde, ekrandaki yüzü neredeyse tanıyamıyordu.

Kısa boylu, sarışın bir çocuk uçurumun kenarında duruyordu, kendinden emin bir şekilde gülümsüyordu. Kollarını kalçalarına dayamıştı, göğsü şişkindi. Altında, küçük bir kapalı site vardı, duvarların içinde inşa edilen çok az sayıdaki minibüsten biri.

Tommy, neredeyse inanmaz bir şekilde izlerken dudakları hafifçe aralanmış, kocaman gözlerle baktı. Sargılı eli yüzüne dokunmak için kalktı, defalarca yanmış parmak izleri yanağına doğru hayalet gibi düştü. O oydu . Aynaya en son baktığında, buna hiç benzemiyordu.

Ekrandaki genç versiyonun kabarık, neşeli saçları vardı, rüzgarda uçuşuyordu. Hala diş telleri vardı, ama bu onu hiç rahatsız etmiyor gibiydi. Gözleri parlak maviydi, içlerinde şakacı bir ışıltı vardı. Biraz zayıf olsa da sağlıklı ve dolgun görünüyordu.

Tommy ellerine baktı. Çiğ çiğnenmiş, yara izleriyle kaplı tırnaklar. Saçının beyaz kısmı öne doğru düşerek görüşünü biraz engelledi ve saçını tekrar yerine koydu. Yanakları çökmüştü, zayıf vücudundan elbiseler sarkıyordu. Gri donuk gözlerinin altında büyük morluklar vardı, yüzünde küçük yaralar ve kesikler vardı ve saçları düz, yağlı ve kanla keçeleşmişti. Yoğun bir şekilde yutkundu.

"Aman Tanrım, o Tommy mi?" diye sordu Quackity, ilgiyle öne eğilerek. Diğerleri de meraklanmış gibi görünüyordu. Durumunun ne kadar kötüleştiğini fark edip etmediklerini söylemediler.

"Seni burada bulacağımı biliyordum" Bir ses, ses tonlarında küçük bir gülümsemeyle seslendi. Genç Tommy genişçe gülümseyerek geriye baktı.

Odadaki hava bir anda gerginleşti.

Wilbur!" diye heyecanla bağırdı adama el sallayarak.

Wilbur Soot, tamamen General kıyafetleriyle süslenmiş bir halde ileri doğru yürüdü. Rahat bir yüzü vardı, hafifçe gülümsüyordu.

"Ülkeye hayranız,öyle mi?" Tommy'nin saçını karıştırarak alay etti. Sarışın tısladı, ona saldırdı ve küfürler savurdu. Wilbur yalnızca güldü.

Tommy'nin eli Wilbur'un ekranda ona dokunduğu yere doğru kalktı ve bunun nasıl bir his olduğunu hayal etmeye çalışırken yoğun bir şekilde yutkundu. Artık pek çok güzel şeyi hatırlamıyordu. Wilbur'un saçını sıkıca tutup yere sürüklediği görüntüler zihninde canlandı ve hemen elini geri indirip dudağını ısırdı. Bundan nefret ediyordu.

"Şapkayla aptal görünüyor..." diye mırıldandı Tubbo, havayı yükseltmeye çalışarak. Odanın diğer sakinleri kıkırdadı, bazıları sessizce katıldı. Tommy rahatlamaya çalıştı ama dizinin yukarı aşağı zıpladığını fark etti, kaşlarını çattı.

Wilbur uçurumdan uzaklara bakarken, "Dream'le konuşuyordum," diye mırıldandı. Uzun mavi paltosu rüzgarda uçuştu ve uçlarından biri Tommy'nin suratına çarptı. Genç çocuk kaşlarını çattı ve ceketin kuyruğunu geriye doğru iterek geriye doğru dalgalanmasını sağladı.

Birçoğu buna güldü ve Wilbur'un ağzından çıkan ismi görmezden gelmeyi tercih etti.

Rüya, ha?" Tommy sırıttı ve çenesini yukarı kaldırdı, "Ne olmuş yani?"

“Elbette bağımsızlığımız. Salak." Büyük olanı cevap verdi ama ses tonunda kötü niyetli bir şey yoktu.

Tommy, Wilbur'un hakaretlerinin sadece yüzeysel şakalar olduğu günleri hatırlayınca yüreğinin parçalandığını hissetti; adamın yanında kendini güvende hissettiği günleri.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tommyinnit; the three ends and two beginningsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin