Uykumdan yüksek bir sıçrama ile uyandım. Hemen elimi çalan alarmıma götürdüm ve tarihe baktım. Hâlâ geçmişteydim. Derin, rahat bir nefes aldım ve telefonu bıraktım. Gördüğüm rüyanın üzerinden kısaca geçtim. Rüyamda Mikey okul kapısının önünde bekliyordu ve ben okula girmeye yaklaşınca bana " Himi-chan çantanı taşımamı ister misin? " diye sordu. Rüya bile olsa bir cevap vermeden uyanabildiğime seviniyordum. Nasıl bir travma bırakmıştı ben de...
Biraz daha yatakta kaldıktan sonra kalkmaya karar verdim. Yoksa annem odama baskın uygulayacaktı. Hızlıca okul formamı giydim ve kahvaltı için aşağı indim. Hiroki ve annem kahvaltı yapıyordu.
" Günaydın abla! " dedi Hiro neşeli bir şekilde. Ona gülümsedim ardından başını şefkat ile okşadım.
" Günaydın ablacığım. " dedim ve sandalyeye oturdum.
" Biraz daha kalkmasaydın , odana gelecektim. " dedi annem. Ona kısa bir bakış attıktan sonra önümde ki ekmeğe yumuldum.
" Kabus gördüğüm için biraz uzun sürdü. " dedim.
" Ne gördün? " dedi annem meraklı bir şekilde. Son lokmamı da ağzıma attıktan sonra evden ayrılmadan önce söyledim.
" Boş ver anne , önemsiz bir şey. "
Okula doğru yürürken aklımda sadece Mikey vardı. Ya rüyam gerçek olursa? Bu ihtimalı düşünürken kalp atışlarım kendisini belli etmeye başlamıştı ama bir şekilde kendimi sakinleştirmeyi başardım. Okul kapısının önüne gelince Mikey'i gördüm. Bu tarafa doğru bakmıyordu. Adımlarımı hızlandırdım ve hiçbir şeye dikkat etmiyordum. Tek istediğim okula girebilmekti. Adımlarımın koşmaya dönüştüğünü fark edemeden sert kalıplı birisine çarptım. Yere düştüğümü bile o heyecandan fark edememiştim. En son kafamı kaldırıp çarptığım kişiye baktım. Of bu Kiyomasa! Karşılaşmak istemeyeceğim ikinci herif. Tabi ki ilki Mikey.
Kiyomasa önümde dikilip sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Ağzında ki sigarayı eline alıp bana yakınlaştırdı. İçgüdüsel olarak geriye çekildim ama o kolumdan tuttu.
" Ben de bu sigarayı yedirebilecek birisini arıyordum , ne güzel denk geldin. " dedi.
" Bırak! "
Sigarayı ağzıma daha da fazla yaklaştırdı. Ben ise çaresizce bu girişimi izliyordum. En sonunda tüm duygularımın üstüste geldiğini fark ettim. Ağzımda ki tükürüğü toplayıp hiç beklemediği bir anda yüzüne tükürdüm. Kiyomasa yüzünü silmek için beni bırakmak zorunda kaldı. O anı fırsat bilerek onun elinden kurtuldum ve sınıfıma doğru koşmaya başladım. Arkamdan savurduğu küfürleri duyabiliyordum. Bu işten nasıl sıyrılabileceğim hakkında ise hiçbir fikrim yoktu.
Dersler su gibi akıp geçti. Okul çıkışında Kiyomasa'ya rastlama ihtimalim vardı. Üstelik bir kaç teneffüs Kiyomasa'yı bizim sınıfın önünde , bana dik dik bakarken yakalamıştım. O yüzden bir süre tuvalette kalmaya karar verdim. Hızlı adımlar ile tuvalete gittim. Bir yandan da tuvaletin camından dışarıya bakıyordum. Görünürde kimsecikler yoktu. Sonsuza kadar burada saklanamayacağım aklıma geldi. Üstelik ailem de çok endişelenirdi. Cesaretimi toplayıp tuvaletten çıktım. Bana kurulan pusuyu fark edebilmem çok uzun zaman aldı. Kiyomasa'nın arkadaşlarından birisi beni sertçe tuttu ve ağzımı kapattı. Diğer ikisi ise beni sürüklüyordu. Kiyomasa ise önlerinden yürüyordu.
" Demek tuvalette saklanıp kurtulabileceğini sandın? Ne aptal bir sürtük. " dedi. Diğerleri ise kahkahalar atıyorlardı. Gözlerimden bir kaç yaş damladığını tenimden hissettim. Çırpıntılarım ve çığlık atma çabalarım hiçbir işe yaramıyordu. Ah salak Himiko , ne vardı geçmişe döner dönmez dövüş eğitimi alsan?
Beni okula bağlı olan su deposunun önüne getirdiler. Bana yapabileceklerinden çok korkuyordum. Su deposunun önünde daha fazla çırpınmaya başladım ve ağzımı tutan çocuğun elini sertçe ıssırdım. Çocuk acı ile inledi ve beni sertçe su deposunun içine itti. Dengemi sağlayamadığım için yere düştüm. Bacağım sıyrılmıştı bir de kanıyordu ama şu an bu önemli değildi. Çünkü önümde birisi duruyordu. Arkası dönüktü. Onu saçlarından ve kokusundan rahatça tanıyabilirdim. Bu Mikey'di...
------
EVET ARKADAŞLARRR BİR SERİYE DAHA BAŞLADIK! BU SERİNİN ÜZERİNDE DAHA FAZLA DURMAYI DÜŞÜNÜYORUM BU ARADA. LÜTFEN YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. İYİ OKUMALAR <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝑰𝑰𝑰 | 𝑴𝒊𝒌𝒆𝒚 x 𝑶𝒄
FanfictionYoshida Himiko başta olmak üzere herkesin hayatı normale dönmüştür fakat bu rutin günler Himiko'nun , Manjiro'ya karşı hissettiği hisler sonucu bozulacaktır. Üstüne üstlük Takemichi de artık eskisi gibi değildir. Himiko son savaşını kazanabilecek mi...