To snad není možný! Vykřikla jsem si v duchu. On je tak sexy. Dobrý den. Jsem Marty, budu vás učit tělocvik. Co kdyby jsme se trochu seznámili? Skousl si spodní ret. Ach jak je dokonalý.
Z pohledu Martyho
Dnes je můj velký den. Jen se uklidni Marty. Mluvim si sám se sebou. No a co? Už jsem ve třídě. Najednou zahlédnu něco překrásného. Je to dívka střední postavy, s dlouhými blonďatými vlasy a nádherně modrými oči a o poprsí ani nemluvím. Tak si ju vyvolám pomyslel sem si a skousl ret. Vím ze to holky mají rádi. Tak jdu na to! Tak co by sme se trochu seznámili? Řekl jsem. A podíval se na tu bohyni co mě pohltila. Tak třeba ty! Ukázal jsem prstem na tu krásnou dívku. J- já jsem Jeremy Green. Usmála se. Bože jak já ty úsměvy žeru. Pokračuj! Pobídl sem jí a lechce se usmál. Je mi čerstvě 15. Ooo mokrá 15tka. Musím se ovládat. Kamarádi mi říkají Jerry(džery). Tak Jerry. Teď se na neco zeptám já. Ušklíbl sem se a vychrlil ze sebe: máš přítele? C c cože sem to řekl???? To ze mě vážně vypadlo? Jsem kokot. Naprostý kokot. Ne nemám. Zasmutněla. A já měl úsměv na tváři. Ani jsem nezpozoroval ze uz všichni odešli. Všichni kromě ní. Hraje si se mnou. Taky si pohraju. Ušklíbl sem se. Tak Greenová-3 kokečka kolem tělocvičny. Podívala se na mě a poslechla. Sledoval jsem ji a měl v kalhotech vážně těsno.
Z pohledu Jerry
Takhle si běhám kolem tělocvičny. On na mě zírá. To asi dlouho nevydržím. Uz běžím 3 kolečko. Doběhla sem za ním a řekla jsem: jdu do sprchy pane učiteli. Doufám že mě pustíte. Usmála sem se. J- j- jasně m- můžeš. Ušklíbla sem se a šla do šaten. Najednou sem ucítila ruky na mým boku. Přitáhly si mě blíž a já viděla svého o 6 let staršího učitele. Sexy učitele. Díval se mi do očí a přilozil svá ústa na ty moje. A řekl: miluju tě, ikdyz te znám sotva hodinu.Pozn. Autora: 340 slov :) snad se libi :3 v dalsi casti se neco stane :3 urcite :D jako vždy omlouvám se za chyby :D