Naz'dan 2 cevapsız arama
Naz:
KENAN YILDIZ NEREDESIN!!kenan:
yatiyomnaz:
Saat kaç oldu
Alooo bugünkü sporun aksadı Kalk kalk kalk Düzenli çalışmazsan vallahi o güzelim kasların yok oluykenan:
uykum vaenaz:
Iyi sen bilirsin bundan önceki çalışmaların boşa gitsin hepkenan:
GELIYOEUM GITMESIN KASLARIMnaz:
Gelirken yemek alsana yiyelimkenan:
yiyelim??naz:
Acıktım Birlikte yiyelim istekenan:
Of dağlar
-
Çantamı sırtıma atıp evden çıktım. Yemek için ne almam gerektiğini bilmiyordum. Apartmandan çıkarken rehberde Naz'ın numarasını bulup üstüne tıkladım. İkinci çalışta açmıştı. Birkaç sesten sonra sessiz bir alana geçmişti."Alo?"
"Ne yiyeceğiz ne alayım?"
"Hamburger olsa da yesek.""Ciddi misin?" Ulan kadın benim spor koçumdu. Nasıl spor yapmam gerektiğini öğretiyor, beslenme planları falan yapıyordu. Gelin görün ki spor öncesi hamburger yemek istiyordu.
"Canım çekti... Bir kereden bir şey olmaz."
"Geçen iki dilim baklava yedim diye ortalığı ayağa kaldırdın Naz! Şimdi spor öncesi hamburger mi yiyeceğiz of Naz of." Telefondan birkaç kıkırtı geldiğinde telefonu yüzüne kapattım. Bazen Naz'ı dövmek istiyordum <3
Hamburgerleri alıp spor salonundan içeri girdim. Naz biriyle konuşuyordu. Yanına yaklaştığımda gözleri bana döndü ardından odasını işaret etti.
Salonda kendisine ait küçük bir odası vardı. Içeri girip kapıyı kapattım. Şükürler olsun sessizlik. Salonda çok fazla ses vardı.Birkaç dakika sonra Naz gelip yanıma oturdu. O sırada ben hamburgerleri paketten çıkarıyordum.
"Al diyet kola aldım. Spor öncesi hamburger gömüyoruz bari diyet kola içip kendimizi avutalım."
"Böyle şeyler olabilir..."
Hamburgerleri bir güzel gömdükten sonra pişmanlık hissi gelmişti. Şimdi bu kaloriyi yakmam lazımdı.
"Evet şimdi, bir hamburger yaklaşık 295 kalori ve bunu yakmak için neredeyse 2 saat koşmalıyız."
"Ne?!" Bir daha hamburger yediğime pişman olmuştum.
Naz gülerek koşu bandında yerini alıp koşmaya başladığında sızlanarak yanına geçmiştim..
Alnımdan terin boynuma doğru kayışını hissetmiştim. Uzun süredir koşuyor olsam gerek yorgunluktan ölecektim.
Sanırım bugünkü kol çalışmamı atlamam gerekecekti. Çünkü bu koşu beni bitirmişti.
Naz iki şişe su ve havluyla yanıma gelmişti. Havluyu alıp yüzümdeki terleri sildim. Vallahi bayılacaktım şuraya.
"Bir daha hamburger falan yemek yok asla." Ben söylenirken o gamzeleri gözükene kadar gülümsemişti. Gamzeleri of...
Biraz dinlendikten sonra -yaklaşık 30 dakika, o hamburgeri yakmak kolay olmamıştı- artık asıl olaya gelmiştik.
Ağırlık sehpasına uzandığımda Naz haltere ağırlıkları takıyordu. Hazır olduğunda halteri kaldırmaya başladım. Naz başımda bekleyip izliyordu. Dikkatimi birkaç saniye ona verdiğimde gülümsemişti. Gülmesene ulan Yorulduğumda Naz halteri almıştı. Şükürler olsun.
Naz elindeki suyu bana uzattığında hızla suyu alıp kafama diktim. Kenardaki iki erkek Naz'ı yanına çağırdığında geleceğim diyip onların yanına gitmişti.
Adamlar açıkça Naz'a saçma sorular sorarak flört etmeye çalışıyordu. Kaşlarımı istemsizce çatarken başka tarafa baktım. Beni ilgilendirmezdi.
Gözlerim tekrar Naz'a kaydığında gülümseyerek erkeklere yardımcı olmaya çalışıyordu. Muhtemelen hiçbir şeyin farkında değil! Naz onlar seninle flört etmeye çalışıyor diye bağırmak istiyordum. Neyse beni ilgilendirmez.
Yattığım yerden kalktığımda az önce Naz'ın yanında olan erkeklerden biri yanıma gelmişti.
"Merhaba." Hayır git ben Naz değilim
ben seninle flört etmem,Ayrıca ben erkeğim. Kuru kuru bir merhaba diyerek Naz'a döndüm. Hala erkekle konuşuyordu!Yanımdaki erkek onunla ilgilenmeyip Naz'ların olduğu tarafa bakmamı büyük ihtimalle yanlış anlamıştı. Hayır arkadaşınla da seninle de ilgilenmiyorum. Kusura bakma ama Gay degilim ben,ama belki Arda için evet.
Naz'ın geleceği yoktu. Zaten gidecektim beklemeye gerek yoktu. cocuklar iyi oyalamıştı.Cocugun yanından birkaç şey geveleyip ayrıldım. Naz kibar olabilirdi ama ben biraz odundum.
Spor salonundan çıkıp temiz hava eşliğinde evime doğru yürüyordum.
"KENAN!" Aniden Naz'ın sesini duyunca arkamı döndüm. Birkaç adımda yanıma ulaştı.
"Neden... Beklemedin..." Nefes nefese konuşuyordu. Peşimden baya
"Erkeklerle konuşman bitmeyecek gibiydi." Önemsizmiş gibi konuşmuştum. En azından öyle yapmaya çalışmıştım. Beni alakadar etmiyordu. Kimle konuşursa konuşsun yani.
"Özür dilerim. Fazla soru sordu ne bileyim hepsini cevaplamaya çalıştım." Eli ensesinde Mahçupça konuşmuştu. Ah Naz ah iki metre öteden çocuğun flört etmeye çalıştığını anladım sen anlamadın yani.
"Önemli değil. Yarın görüşürüz o zaman?"
"Görüşürüz." Yine gamzeleri iyice belli olana kadar gülümsemişti. Şöyle güzel gülmesene lan.
<><><><><><><><><><><><>
izmiirbombasi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you'r eyes,kenan yıldız
FanfictionKenan:Biz nerede hata yapıyoruz da ilişkimiz zor ilerliyor? (devam ediyor..)