"Bu kadar sevinmenizi neye borçluyuz küçük hanım?"
Babam özenle hazırladığım masadaki yemeklere iştahla bakarken elimdeki tabakları masaya dizerek sorusunu cevapladım.
"Abim geliyor!"
Babam hayretle tek kaşını havaya kaldırdı "Cha Wang mı geliyor?"
Bu sefer mutfaktan elindeki servis tabağında mis gibi kokan yemekle içeri giren annem onu cevapladı "Evet hayatım birazdan burda olur" Cümlesini bitirir bitirmez çalan zille tekrar konuştu "Ah geldi bile! Chae Ra koş kapıyı aç!"
Elimdeki işi bırakıp hemen kapıya koştum. Abim sabırsız ve tez bir insandı ben gelene kadar kapıyı ikinci kez çalmıştı. Derin bir nefes aldım, kapı koluna elim gidince nedense içim biraz buruklaşmıştı.
Abimi görünce ağlamazdım umarım. Zilin bitmesine fırsat vermeden kapıyı açtım. Çünkü biraz daha bekleseydim abim zil tuşunu çökertebilirdi.
"Abi!"
"Küçük cadı!"
Ona göre bir karınca kadar olan bedenimi yapılı kollarının arasına alıp sıkıca sarıldı.
Ve geri çekildiğimizde arkasında gördüğüm bedenle nerdeyse küçük dilimi yutuyordum.
Tabi ani gelen öksürük krizi perilerini tutamadım. Abim şiddetle öksürüp kıpkırmızı kesilen suratıma endişeyle baktı ve "Chae Ra burnun kanıyor" dedi. O an beynime dank eden burnumdaki sıcaklık hissiyle ellerimi hemen burnumun üstüne kapattım.
Ve ardından içeriye koşarak üst kattaki banyoya kendimi kilitledim.
Umarım rezil olmamışımdır.
Hay benim canım biricik abimin kıçının en can alıcı kısmını sivrisinekler, pireler, bitler, böcekler ısırsın!
İnsan gelirken bi kardeşine haber verir ya!
Bak kardeşim yanımda yakışıklı getiriyorum, kalbin müsait mi kalp krizi geçirmeye diye bir sorar ya!
Ama yoook nerde benim öküz abim hiç kardeşini düşünür mü?
Lavaboya ilerleyip suyu açtım. Burnumu ve kan bulaşan ellerimle yüzümü yıkadım. Burnum çok heyecanlandığımda ya da stres yaptığımda kanardı.
Tekrar kanaması şiddetlenmeden lavabonun altındaki çekmecede duran pamuklardan biraz alıp burun deliklerime tampon şeklinde tıkladım.
Bu durumu hemen kızlara haber vermeliydim. Çünkü aşağıda salak saçma hareketlerde bulunabilirdim, bayılabilirdim ve birilerinin beni rezil olmaktan kurtarması gerekiyordu.
Acilen!
Hava alma işlemini ağzımla hallederken şortumun cebinden çıkardığım telefonum az kalsın fayans zemini boyluyordu fakat üstün Spider Man reflekslerimle yakaladım.
Refleksimle yakaladığım duruşu hiç bozmadan elimi ağ atacak şekilde birkaç kez denedim ama olmadı.
Tüh ya! Spider Man olup evden kaçma ihtimalim de tamamen yalan oldu.
Grup konuşmasına girdim.
✨️Şıpsevdiler yakışıklı görünce eridiler✨️ ~ wp grubu
Chae Ra : Kızlar helvam fıstıklı olsunSoo Hee : Helva mı?
Seona : Fıstık mı?
Eun Chan : Helvanın içine atlayalım biz direkt ya hiç uğraşmaya gerek yok, Fıstık gibi karılarız sonuçta :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Güvenlik ◇ Kth
FanfictionChae Ra : KIZLAR BİR YAKIŞIKLI GÖRDÜM Chae Ra : ALLAH NELER YARATIYOR ANALAR NELER DOĞURUYOR DEDİMMM