jó vagy rossz döntés?

4 0 0
                                    

Amikor a szobába értünk Jungkook behuzott a szobába és be csukta az ajtót majd oda jött hozzám majd az ágyhoz nyomott amíg az ágyra nem estem. Felém mászott és vagyunk az ajkamra kapott, amit én viszonozta is majd a nyakamat kezte el "kinozni" amit bem hagytam hangok nélkül.

-mh...Juh...Jung...Ah....kérlekhh-mondtam nehezen és lehunytam a szemem és úgy élveztem

-mit kér az én kicsi babocám?-mondta majd újra a nyakanhoz nyúlt

-kérh...kerlekhhh....ne kinozh-mondtam és ennyi elég volt ahoz hogy felülről rajtam és lehuzza a pólóját. Én nagy szemekkel néztem a karját amin sok sok tetoválás volt majd a szemem a kocka hasára tévett át.

-na mi az kicsim?-kérdezte közben mosolygott és a fülemet hajolt-ez mind csak a tiéd gyönyörűségem-majd amikor befelyezte a fülembe nyalt.

-kérlekhh...akarlakh-mondtam és megint a nyakamhoz nyúlt amit meg is szívott. Majd utanna felultetett és levette a pólókat majd a madrágommal együtt az álmomat is. Majd ő is és újra az ajkakat majd a nyakamat kezte kényeztetni. Lassan haladt lefelé amég a farkamhoz nem ért majd megragadta és huzogatni kezdte rajza a bőrt.

-Uhmm....ne..ne ki...kínoz engehm-mondtam nehezen mert már nagyon akartam őt érezni.

Mintha ezt meg is érezte volna mert három ujját a számba majd lehajolt a már merevező tagomhoz és elkezte mozgatni rajta a száját és mintha ez nem let volna elég a szabad kezével meg a golyoimat maszirozta. Amikor úgy érezte hogy elég nedvesen az ujjai akkor kivette őket a számból és felmászott hozzám majd az ajkamra kapott.

-készen állsz arra hogy magamévá tegyelek?- rá néztem ígértem mert ő az első akivel elvesztem a szüzességem.

-ugyeh....tudod...hogyh...te vagy ...az....elsőh?-kerdeztem mire kitagulnak a pupillái majd az ajkamra kap.
És most már biztos készen állok rá. Ezzel a gondolattal bolintottam is egyet.

Egy kis hezitálás után ő is bólintott egyet majd az első ujját létre vezette én meg össze szorítottam a szememet és úgy turtem. Amikor ezt észre vette rögtön meg ált és felnézett rám.

-biztos hogy készen állsz rá ?-kérdezte én meg nem is tudtam hol vagyok csak fel ültem az ágyon majd megráztam a fejemet

-bocsánat....sajnálom...én...én....nem állok rá...készen...sajnálom-mondtam majdnem zokogva,Jungkook meg bem viharzott ki hanem oda jött hozzám és megölelt.

-semmi baj...megértelek...ez az első neked és még nem álszent készen rá-mondta majd megölelt.

-köszönöm-majd a vállára dőltek és úgy gondoltam el az egész dolgon.

Egy herceg életeWhere stories live. Discover now