A vallomás

10 1 3
                                    

(múlnak a hetek azóta hogy Jungkook itt van,már apám megpróbált rávenni hogy beszéljek vele de nem tudok egyszerűen nem megy. Amikor megkér hogy beszéljek vele akkor mindig kimegyek Hópihéhez az istállóba. Így történt ez ma is csak hogy Jungkook megszólítása húzott vissza gondolkodásom közben)

-S-szia gondolom t-te vagy a király f-fia, ugye? (megfordultam és egy csoda szép szempárral találtam szemben magam)

-Igen..mit szeretnél? (cuki...ahogyan megkérdeztem egyből elpirult..de miben?)

-Cs-Csak azt szerettem volna kérdezni h-hogy nem lenne e k-kedved sétálni egy kicsit? (mindjárt megeszem olyan cuki....istenem)

-De van kedvem...menjünk (vajon miért szeretne velem sétálni? na mind egy)

(ahogyan sétálunk messzebb a kastélytól valami boldog érzés tölt el,egyszer csak Jungkook megfogja a kezem én meg fel nézek rá és amikor meglátja hogy nárem elengedi a kezemet és elpirul majd megáll)

-Nyugi semmi baj nem történt (mondom erre felkapja a fejét és ijedten néz engem)

-D-De baj van vele m-mert te herceg vagy é-én meg csak egy lovászfiú (szomorúan lehajtja a fejét, miért rémült meg ennyire?)

-Figyelj én elmondom a titkomat amit csak apám tud oké? (kérdezem tőle ő meg fel emeli a felet és bolint)

-Szóval..én meleg vagyok és hogy őszinte legyek veled apám elfogad engem de nem akármilyen fiú vagyok aki meleg...én egy omega vagyok,és csak hogy tud én kedvellek téged akármennyire hihetetlen is. (mondom ő meg nagy szemekkel halgatot végig)

-A-akkor én is elmondom,rendben? (olyan cuki amikor dadog... bolintottam egyet hogy halgatom azt amit mond)

-Szóval....én is meleg vagyok és engem kitagadtak otthonról e miatt,és én nem omega vagyok hanem alfa....és én is őszinte szeretnék veled lenni ezért...(itt nagy levegőt vesz és össze szorítja a szemét) én is kedvellek téged. (ahogyan ezt elmondta akaratlanul is meg akartam csókolni,de csak álltam ott és méregettem magamnak)

-Sajnálom hogy kitagadtak,de megkérem apát hogy lakj nálunk. (mondtam neki mosolyogva)

-Köszönöm (meg szeretett volna hajolni de én nem így gondoltam, megfogtam a kezét és magamhoz húztam egy csókra....istenem de régen vártam már erre,sajnos a levegő hiánya miatt el kellet válnunk egymástól)

-Szeretlek Jungkook (mondtam neki mire meglepődik egy kicsit)

-É-én is szeretlek hercegem (mondja nekem és meghajol)

-Hívj nyugottan Jiminnek (mosolygok neki,ő meg bolint egyet)

-Nem kéne vissza menni? (mondja egy kicsit félve)

-De....menjunk (megfordulunk és vissza fele megyünk,ahogyan megyünk Jungkook megfogja a kezem megint de most össze kulcsolja az ujjainkat is.)

-Mi lenne ha megkérdeném apát hogy maradj itt? (mondom neki mikor megérkeztünk)

-Rendben (mondja és oda lép hozzám egy gyenge csókot kérni amit meg is kap)

Time skip

-Apa,apa nem fogod elhinni mitörtént (mondom apámnak aki mosolyogva von egy ölelésbe)

-Na mesélj....mi volt? (kérdezi tőlem izgatottan)

-Az volt hogy kint voltam hópihénél és Jungkook oda jött hogy menjunk el sétálni...( mondom apámnak lelkesen mert anya halála óta nem voltam boldog pedig annak már vagy 5 éve)

-Ésss... mi volt még? (kérdezi izgatottan tőlem én meg annyira őrülök hogy majdnem sírok)

-Azt mondta hogy kitagatták a szülei és nincsen hova mennie...azt szeretném megkérdezni hogy maradhat itt a kastélyban? 《kérdezem meg tőle mire bolintot egyet...ez az》

-Köszi apa te vagy a legjobb 《mondom apának és meg is ölelem érte,majd amikor mennék is apám vissza ránt》

-Jimin....mi volt még..mond el kérlek Bem érdekel ha szereted vagy ha ő téged de még nagyon fiatal vagy....ha érted amit brobálok mondani《mondja apa nem nyugott hangon hanem inkább aggódva,mintha meg szeretne óvni》

-Apa nyugi..semmi daj nem lesz...és az volt hogy megfogta a kezem utána meg szerelmet vallotunk egy másnak...és elmondtam neki hogy egy omega vagyok...és ő is elmondta de ő nem omega hanem alfa《 ahogy ezt elmondtam láttam apám arcán a megkönnyebbülést》

-Rendben fiam..itt maradhat Jungkook egy feltétellel

-igen apám mi lenne az《néztem rá kérdőn,meg olyan fejjel is hogy mond már mert mennék》

-Azzal a feltétellel hogy lehedtek egy szobában meg össze bujhadtok..csak használjátok az óvszert is kérlek 《na ez meglepett,na jó..először még ismerkedek aztán jön aminek jönnie kell》

-Rendben apa..de megnyugtatlak hogy nem lesz ilyen még...de ha lesz használunk 《mondtam a szín tiszta igazat apámnak akin látszott hogy megkönnyebult》


Egy herceg életeWhere stories live. Discover now