Peter liseye gidecekti. Dersleri yüksek, sınavları iyiydi. Çok yüksek bir dereceyle liseyi kazanmıştı, çok mutluydu ama kötü hissediyordu çünkü il dışında bir lise kazanmıştı. Bu onu üzüyordu. Hayatında bir kere ailesinden ayrı kalmıştı. O gün kuzenlerinde kalacaktı ama kayboldu, onu kaçırdılar. Ama sağ salim eve döndü. Polise kayıp haberi verildikten sonra birkaç gün geçti ve Peter'ı buldular. Peter çok kötü haldeydi, ağlamaktan gözleri solmuştu. Ama o zaman küçüktü. Artık 15 yaşındaydı. "Artık korkmam," diyordu ama hep o anıyı hatırlıyordu. Ailesi kararlıydı; onun eğitim hayatının iyi olması için her şeyi vermeye hazırlardı. Resmen Peter da onları kıramadı. Korktuğu halde o da gitmek istiyordu çünkü iyi bir derece ile yüksek puanlı bir liseyi kazanmıştı. 1,5 ay sonra okula gitmek için yola çıktı. Otobüste hiç uyumadı. Sonunda vardı. Ailesi onun için rahat ve güzel bir yurt tutmuştu. Vardı ve odasını buldu. Oda arkadaşı vardı, adı Tom'du. O da Peter gibi dersleri iyiydi. İyi anlaşmışlardı. Onunla 1 gün boyunca dışarı çıkmadılar. Bu sürede Peter ve Tom sohbet etti, biraz mobil oyun oynadılar. Sonrasında saate baktılar ve saat 20.00 olmuştu. Yemek yemeye karar verdiler. Tom sabah geldiğinde su, bisküvi, çikolata falan almıştı. Akşam yemeği olarak da noodle yapmaya karar verdiler. Yandaki marketten alıp geldiler. Yemekten sonra film izleyerek uyuyakaldılar.
Sabah uyandılar. Okula son 1 gün kalmıştı. Bu günü güzel ve eğlenceli geçireceklerine karar verdiler. Tüm gün eğlendiler, gezdiler. Şehir çok güzeldi. Tom da Peter gibiydi; gezmeyi sevmiyordu ama Peter ile gezmekten keyif alıyordu. Sonrasında akşam oluyordu, hava kararmaya başlamıştı. Eve doğru gidiyorlardı. Hava kararmıştı, yurdun bulunduğu sokağa girdiler. Sonrasında önlerine bir adam çıkıp para istedi. Onlar vermedi. Adam onları öldürmekle tehdit etti. Bizimkiler ise adamı sarhoşun teki sanmıştı ama adam silah çekti. Tam kaçıyorlardı ki Peter'a doğru nişan alıp tetiğe bastı. Tom ise önüne atladı. Vurulduktan sonra "Kaç!" dedi. Peter kaçıyordu. O sırada adam Tom'u delik deşik yaptı, en az 10 el sıktı. Peter kaçıp saklandı. Polisi ve ambulansı aradı. Hemen geldiler. Tom ağır yaralıydı, onu hastaneye kaldırdılar. Peter ise o sırada Tom'un ailesine haber verdi. Ardından o da hastaneye gitti. Tom'u ameliyata aldılar ama ne yazık ki kurtaramadılar. Kurşunlardan ikisi kalbine gelmişti.
Peter, Tom'un ailesi geldiğinde onlara acı haberi verdi. Onlar da aynı Peter gibi üzülmüştü. Peter eve gitti, Tom'un ailesine Tom'un eşyalarını verdi. Ardından onlar gittiler. Peter ise hemen uykuya dalmıştı, çok üzgündü. Sabah ailesi ile konuştu, olanları anlattı. Ardından okula gitti. İlk dersten sonra müdürden Tom'un cenaze saatinden 1 saat önce için izin aldı ve Tom'u son yolculuğa uğurladı. Ardından eve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Yaşayanlar
Science FictionKüçükken kendi kendime yazmıştım şimdi devam ettirmek geldi içinden burada yayınlıyorum bu hikayeyi 6.bölüme kadar küçükken yazmıştım