Beyaz Yere Açılan Kapı

3 1 0
                                    

sonrasında zoe "uzun bir süre sanırım burada olacağız"dedi. "nereye gidebiliriz"diye sordu zoe peter da "bilmiyorum ama yanımızda erzak yok" dedi. "Bir şeyler yapıp biraz erzak bulmalıyız" dedi. "Sonra zaten burada kalırız" dedi zoe peter a "çevreyi araştıralım o zaman" dedi. Peter zoe'de kabul etti ve etrafı araştırmaya başladılar.
Ormandan biraz uzaklaşıp yola çıktılar,uzun bir süre yürüdükten sonra bir benzinlik buldular hızlıca konserve ve biraz protein bar alıp kasaya yöneldiler.
Zoe yanına biraz para almıştı kasaya ödeme yaptılar ve çıktılar ve birden alarmlar çaldı içerideki kasada duran çalışan alarmı açıp polisi aramıştı.hemen kaçtılar olabildiğince hızlı ormanın içine gittiler güçlerini kullanamazlardı çünkü dikkat çekmemelilerdi.
Zoe ve Peter sonrasında etraftaki kırık dallardan ve yerdeki yaprakları bir güzel toplayıp eşyalarının üstünü kapattılar ardından kendilerine dallardan iki tane küçük yer yaptılar.(yer yatağı benzeri)
Sonrasında derin bir uykuya daldılar.
Sabah olmuştu Peter uyuyor zoe ise ses çıkarmadan yavaş yavaş dünkü benzinliğe doğru yürüdü her yer polis kaynıyordu ardından geri dönüp peter'ı uyandırdı,gördükleri anlattı ve hemen hazırlanıp uzaklaştılar ormanın derinliklerinde uzaklaşıyorlardı taki zoe'nin aklına antreman yaptığı yer gelene kadar ve hemen durup perter'a "böyle sadece uzaklaşıyoruz bunun yerine güvenli bir yere gitmeliyiz,böyle bir yer biliyorum beni takip et" dedi Peter ikilemdeydi ama zoe ile gitmekten başka şansı yoktu ve zoe'yi takip etti bir süre sonra sonunda vardılar.
Deponun içine girip yerleştiler Peter "buranın güvenli olduğuna emin misin?"diye sordu zoe'de "evet bana güvenebilirsin" dedi ardından zoe deponun kapısını kapattı çünkü herkes buranın kullanılmayan bir depo olduğunu biliyordu o yüzden çok gizli olmalılardı ardından bileziği aktive edip bir meşale yaktı. Ve biraz yemek yiyip dinlendiler zaten geldiklerinde öğlendi dinledikten sonra hava yine kararmıştı ve ne yapacaklarını düşünmeye başladılar Peter ne yapacağını bilmiyor,zoe'de kararsızdı. Ve bu şekilde zaman geçirmeye karar verdiler,ardından biraz daha erzak almaya karar verdiler ancak paraları yok o yüzden bu seferlik çalmayı öne sürdü Peter zoe ise her türlü polis gelecek çalmak yerine en azından kartla ödeyelim dedi Peter'da kabul etti. Ve dünkü benzinliğe gitmeye karar verdiler uzaktı ama zaman geçmesinide istiyorlardı.
Ve benzinliğe vardılar bu sefer hızlıca erzak toplayıp kasaya geldiler,kartla ödeme yapıp çıktılar ama bu sefer adam polise haber vermemişti ya da sireni açmamıştı,şaşkınlık içinde depoya doğru gittiler.
Depoya varıp iyi bir uyku çekip yemek yediler ve plan yapmaya karar verdiler.
Peter teslim olmakta ısrar ediyor zoe ise başka yollar düşünüyor derken zoe'nin aklına bir fikir geldi ve şu cümleyi kurdu "bizim onlar ile dost olduğumuzu kanıtlamalıyız biz orada yardım için bulunuyorduk ancak bunu nasıl kanıtlayacağımızı bilmiyorum"dedi ve Peter "ben bunu basıl yapacağımızı biliyorum"dedi ve planını anlatmaya başladı
Eğer onlara bunu kanıtlayacaksak teslim olup dostça davranmalıyız ancak onlar bize zarar vermeye çalışırsa acımayacağız.
Dedi zoe ardından "o halde hadi teslim olmaya gidelim dedi şehre hızlıca gitmek için güçlerini kullanacaklardı,birde takma isim lazımdı peter "bana Mısırlı tavuk de bende sana kristal kadın diyeyim."
Zoe kabul etti ardından güçlerini kullanarak şehre doğru ilerlemeye başladılar. Zoe havada adım attığı yerde kristal basamaklar oluşturup yoluna devam ediyor Peter ise uçuyordu ve sonunda şehre vardıla,ardından hemen şehir merkezine gidip iniş yaptılar.
Zoe kristal meşaleler yakıp etrafa koydu Peter ise havada uçuyor etrafa insan çekiyordu.
herkes olanları kaydediyor sosyal medyaya yüklüyor veya canlı yayın açıyordu bunu hemen farkettim ekipler ve büyük bir teçhizat ile yola çıktılar ekipler askeri üstten hızla hava ve kara olarak,plan takır takır işliyor ekipler geliyordu. Ekipler geldi önce hava ekibi lazer tuttu ve teslim olun anonsunu yaptı,Peter ve Zoe emirlere uydu ve teslim oldular kara ekipleri gelip onları aldı ve askeri üste getirdiler,kafalarına siyah torbalar geçirip ellerine kelepçe vurup araçtan indirdiler içeriye girdikten sonra bir hücreye götürüp kelepçeleri duvara taktılar ardından torbaları çıkarttılar ve hücreyi kilitleyip gittiler
Zoe şimdi ne yapacağız diye sordu
Peter ise "bekleceğiz eğer anlaşamazsak kaçacağız"dedi
Ardından hücreye bir kaç kişi geldi ve hızlıca şu soruları yöneltti
-kimsiniz?
-amacınız ne?
-ne için şehir merkezindeydiniz?
Peter
biz sadece sardırgan olmadığımızı sizin taramanızda olduğumuzu göstermek,az önce sizin dikkatinizi çekip bizi almanızı sağlamak için yaptık.
Zoe'de bizim kötü bir amacınız yok sadece sizinle aynı tarafta olduğumuzu ve bizi tutuklamasanız gerektiğini söylemek istiyoruz.
Az önce soruları soran kişi size nasıl güveneceğiz dedikçe ardından yanındakilere emir verdi ve zoe'ye elektrik vermeye başladılar
Bir yandan da Peter'a doğruyu söyle amacınız ne sorusunu yöneltti. Peter'da 1saattir ne söylüyoruz sen bizi dinlemiyormusun dedi.
Ve onu bırakın dedi elektriği kestiler ve hücreden telsize şu sözleri söyleyerek çıktılar.konuşmuyorlar onları daha ağır şartlara sokmalıyız belkide üstlerinde deney yapabiliriz
Ardından Peter zoe'ye hemen kurtulmalıyız bizi istedikleri cevabı alana kadar işkence edecekler dedi.
Zoe kelepçeyi kristalleştirip çaktırmadan kırdı
Ardından ben hazırım sıra sende dedi.
Peter kelepçeyi kırdı ve kurtuldu ama belli etmiyordu 3'e kadar saydılar ardından Peter kapıya doğru koştu Zoe kapıyı kristalleştirip Peter'ın kırmasını sağladı normaldede kırabilirdi ama kolay yol varken uzun yola gerek yoktu.ardından Zoe Peter ve kendisine kristal bir koruma çemberi yaptı ve duvarları parçalayarak dışarı çıktılar.(Zoe kristalleri istediği gibi güçlendirip güçsüzleştirebiliyor)
Dışarıya çıktıktan sonra Zoe çemberleri kırdı, ardından Peter ben hızlı uçacağım artık ülke bile değiştirmemiz gerekebilir dedi.
Ardından Peter gökyüzüne yükselirken Zoe bacağından tuttu ve hızlı bir şekilde yükselip hızlanmaya başladı.
Peter en son uçakların hızını geçti ve sonrasında önlerine bir kuş sürüsü çıktı ve kuşlara çarptılar ve yönlerinden sapıp uzaya yöneldiler uzaya çıktılar nefes alamamaya başladılar ve bir Yandanda süratli bir şekilde uzayın sonsuzluğuna doğru ilerliyorlardı ve bir anda beyaz bir yere girdiler...



(165050 ve 200050 bu sayıları sonraki bölümlerde anlayacaksınız)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlıkta Yaşayanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin