Ayı gibi bişeye çarptım.Daha kim olduğuna bakmadan :
-Oha üzerimden kamyon geçti sandım dedim.
O:
Sen önüne baksaydın. Dedi.
Çocuğa baktım ayı dedim ama sanırım bir taşa bir kayaya yok yok bir meteor çarpmıştım. Resmen 5 dk bakıştık. Ama deniz böldü bakışmamızı. Knk hadi gidelim diye offf.
Meteor çocuk:
Ben Sarp dedi elini uzatıp .
Bende:
-Ben güneş dedim.
Sonra başka bi daş sarp gel knk dedi.
Sarp giderken ben içimden sarp sarp sarp diye tekrarlıyodum. Sonra kendime mal noluyo lan sana dedim ve denize hadi sınıfa gidelim dedim.Ama deniz sarın arkadaşına abayı yakmıştı heralde.Ben denizin kulağına:
-Deniz diye böğürdüm.
O da:
-Ne diye bağırdı. Hadi sınıfa gidelim dedim.Beraber sınıfa gittik.En arkada bi sıraya oturduk.
Deniz bana:
-Knk şu sarp denene aşıkmı oldun yoksa dedi.
Bende:
-Yoo ne alakası var canım hem ben eski sevgilim Göktuğ yüzünden erkeklerden nefret ediyorum bütün erkeklerden.
O da:
Hı hı dedi.Sınıfa sarp la daş arkadaşı girdi.Denizle ikimizde oraya baktık.Ve gelip bizim önümüze oturdular. Daş çocukla deniz konuşmaya başlamışlardı. Çocuğun adı rüzgarmış. Sarp bana doğru döndü.
Bana:
-Yine mi sen küçük cadı dedi.
İnanabiliyomusunuz bana küçük cadı dedi.
Bende ona :
-Ben sana yinemi sen ayı diyorum dedim.
O:
-Onu boşverde siz yenimisiniz dedi.
Ben de :
-Evet eski Okulumuzdan atıldım dedim.
O:
-Neden cadıları okulda tutmuyolarmı dedi.
Bende:
- Yo sevgilimle bastığım kızı dövdük o yüzden atıldık dedim
O biraz sinirlenip önüne döndü. Rüzgarla denizde bizi dinliyodu.
Rüzgâr bana:
-Sarp herzaman böyledir dedi ve önüne döndü.
Deniz:
-Knk bu sarp senden hoşlanıyor dedi.
Bende :
-He He dedim.
Ders başladı ilk ders matmış öff ya.tenefüs oldu ben çok kötüyüm. Sanırım göktuğdan hala hoşlanıyodum. Ama sarp da hoşuma gitmişti.Denizle bahçeye çıktık.Sarpla rüzgar bi çocuğu bahçede sıkıştırıyolardı. Biz gidip napıyosun uz yazık çocuğa dedim.
Dövdükleri çocuk:
-O yengeler yakıyolar dedi.Sarp çocuğa bi yumruk atıp beni kolumdan tutup lavaboya soktu.Sana bana Karışma hakkını kim veriyo diye bağırdı hayvan.Bende nolacak yani dedim.O da o çocuğun babası benim babamı vurdu bende onu öldürecektim sen gelmeseydin dedi.
Ben ona:
-öldürseydin nolucaktı hapse girecektir diye bağırdım.
o bana:
-Ben hapse gidecektim sen değil dedi.
Ben:
-O zaman ben napacaktım deyip çıktım.
Boş bi sınıfa girip ağlamaya başladım.
*****************************
Merhaba arkadaşlar böyle oldu yeni bölüm en kısa zamanda gelir.Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡