Aşk kapını çalınca:)

21 7 2
                                    

Merhaba nasılsınız canlarım ben sizi ve hikaye yazmayı çok özledim.Neyse yazdım sonunda bu arada bişey söylicem.Hikayenin sonunda vote tuşuna basmak zor değil sanırım teşekkürler şimdiden...
******************************
Boş bi sınıfa girip ağlamaya başladım .5 sn sonra falan kapı hayvan gibi açıldı.Tabikide başka bi hayvan olmadığı için bu Sarp'tı içeri girdi.
Şöyle dedi:
-Özür dilerim.
Ben:
-Bana bağırdı içinmi, bişey yaparken beni düşünmediğin içinmi yoksa o çocuğu öldürceğin içinmi???
O:
-Birincisi bağırdım için ikincisi seni düşünmediğimmi seni niye niye düşünmem gerek sen benim neyimsin dedi sırıtarak.
Bende:
-Ya arkadaşınım ya işte dedim.
O da:
-Küçük kız herkes benim arkadaşım olamaz dedi ve çıkıp gitti bende sınıfa gittim.
Sınıfa hoca gelmişti.Ama sarp yoktu.Ayy acaba başına biseymi geldi.Öff bananeyse zaten dimi.Neyse sonunda ders bitti.Aaa çıkışta sarp var hemen yanına koşmalıyım. Yanına gidip:
-Nbr dedim biliyom çok saçma ama başka ne diyeyim sanırım ben sarpa aşık oldum ama kimseye söylemiyorum çok çaresizim.
Sarp bana:
-İyide sen nası bi kizsin yani agliyon bi nbr diyon dedi.
Bende :
- öylesine dedim dedim hadi by dedim o bana beraber gidelimmi dedi bu çocuğunda bi dediği bi dediğini tutmuyo.
Neyse tm dedim yürümeye başladım. Eve geldik.Tam gidiyodum bişey unutmadinmi dedi bende ne dedim.
O yanağını gösterdi.
Yanağına miniminnacık bi öpücük kondurup gittim.Eve girdim baya sesli bi sesli bi müzik açıp duşa girdim.Çıktım whatsappıma girdim.Ve gizli numaradan bi mesaj gelmişti. Biliyodum artık her şey çok farklı olacaktı...
********************************
Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin