❄️ Uwielbiacie razem uprawiać różne sporty zimowe. Szczególnie często zabierasz go na łyżwy.
❄️ Mimo uroczego wyglądu i charakteru Fubuki potrafi być zazdrośnikiem, zwłaszcza, jeżeli widzi, że jakiś random do ciebie podbija. Wtedy grzecznie tłumaczy mu, że jesteś już zajęta.
❄️ Zimowe wieczory spędzacie razem pod kocem przy kubku gorącej czekolady.
❄️ Dość dobrze dogadujesz się z jego bratem, Atsuyą.
❄️ Kiedyś razem postanowiliście przykleić przezroczystą folię na wejściu do kuchni i posmarowaliście ją klejem, a następnie zawołaliście Atsuyę. Biedak wpadł w waszą zasadzkę, a potem nie mogliście go odkleić.
❄️ Lubisz piec babeczki, a Fubuki wręcz je uwielbia. Zawsze chwali twoje wypieki i często się o nie upomina, bo naprawdę mu zasmakowały.
❄️ Pewnego śnieżnego dnia ulepiliście bałwana, którego adoptowaliście i uznaliście za wasze dziecko. Gdy nadeszły cieplejsze dni, a on się roztopił, chłopak musiał cię pocieszać, bo było ci żal waszego "dziecka".
❄️ Wbrew pozorom, Fubuki jest znakomitym makijażystą. Od kiedy pokazałaś mu jak to się robi, wkręcił się w to i teraz czasami pozwalasz mu się umalować, a on daje czadu.
❄️ Przytula się do ciebie niemal 24/7.
❄️ Chłopak panicznie boi się burz, więc zawsze gdy na jakąś się zapowiada, albo ty przychodzisz do niego, albo on do ciebie i razem spędzacie razem burzę.
❄️ Pewnego dnia rano, gdy byłaś w kuchni usłyszałaś spanikowany wrzask chłopaka z sypialni. Jak się potem okazało, po prostu obudził się i nie mógł cię znaleźć, przez co okropnie się przeraził.
❄️ Atsuya kupił sobie kota i popełnił jeden, fatalny błąd. Przyniósł go do domu. Wtedy ty i Fubuki mu go ukradliście i niemal zagłaskaliście na śmierć (kociakowi się podobało). Od tamtego czasu to wasz kot, a nie Atsuy'i ( [*] ).
❄️ Razem z jego bratem we trójkę urządzacie sobie maratony filmowe przy ciepłym kakao i żelkach.
❄️ Waszym ulubionym śniadaniem są tosty.
←Gdybyś miała problemy z sercem:→
❄️ Raz gdy miałaś podwyższone ciśnienie, chłopak nie opuszczał cię nawet o krok, ciągle był przy tobie i pytał, czy czegoś nie potrzebujesz.
❄️ Gdy tylko dowiedział się, że jesteś w szpitalu, biegł do ciebie z poświęceniem, bo w ulewie i to jeszcze w burzy! Parę razy musiał się zatrzymać, bo zbyt panikował, ale za każdym razem powtarzał sobie, że przecież nie wybaczyłby sobie, gdyby coś ci się stało, a on nie zdążyłby dobiec na miejsce i biegł dalej.
❄️ Gdy jesteś roztrzęsiona, przytula cię, okrywa kocem i przeznacza cały swój czas na tulaski z tobą.
❄️ Gdy jest ci słabo i jesteś zmęczona, łapie cię w stylu panny młodej, bądź bierze na barana i nosi, byś nie musiała chodzić i się przemęczać.
❄️ Za ciebie gotów jest oddać życie.
❄️❄️❄️❄️❄️
❄️❄️❄️❄️❄️
CZYTASZ
×♡☆→ 𝕀𝕟𝕒𝕫𝕦𝕞𝕒 𝔼𝕝𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕁𝕒𝕜𝕠 𝕋𝕨ó𝕛 ℂ𝕙ł𝕠𝕡𝕒𝕜 ←☆♡×
FanfictionPostacie z Inazumy Eleven/Inazumy Eleven GO jako twój chłopak, cóż więcej rzec, zapraszam do czytania (。•̀ᴗ-)✧