🍙 Chłopak jest bardzo troskliwy i często przekłada twoje bezpieczeństwo i zdrowie bardziej nad swoje, dlatego zawsze masz na niego oko, by kiedyś przypadkiem czegoś sobie nie zrobił.
🍙 Na waszą rocznicę kupił ci szczeniaczka.
🍙 Zawsze nosisz przy sobie jakieś opatrunki gdy idziesz odwiedzić go na treningach, bo zwykle kończy z obtartymi rękoma i mnóstwem obitych miejsc.
🍙 Często oboje razem z Tsunami'm wychodzicie gdzieś na miasto i spędzacie razem czas.
🍙 Lubi cię nosić w stylu panny młodej.
🍙 Kochacie podziwiać razem wschody słońca. Zwykle potem chłopak idzie na trening, a ty mu towarzyszysz.
🍙 Kiedy raz obtarłaś sobie delikatnie kolano, gdy potknęłaś się na chodniku, od razu chciał biec z tobą na rękach do szpitala.
🍙 Gdy chorujesz, przychodzi do ciebie z pudełkiem husteczek, lekami i masą słodyczy. Wtedy oglądacie razem seriale na Netflixie i spędzacie ze sobą dużo czasu.
🍙 Według niego każdy dzień bez ciebie jest dniem straconym.
🍙 Kiedy ma gorsze dni i wątpi w siebie, pocieszasz go i wygłupiacie się razem, aż humor mu się poprawi, a następnie mówisz mu, by się nie poddawał i zawsze dążył do celu, a ty w niego wierzysz. Wtedy wdzięczny zamyka cię w szczelnym uścisku i mówi ci, że jest najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, ponieważ cię ma.
🍙 W piątki po treningach zabiera cię na sushi, bądź inne dania jakie lubicie.
🍙 Jesteś jego oczkiem w głowie.
←Gdybyś miała problemy z sercem:→
🍙 Kiedy dowiedział się, że chorujesz, nie odstępował cię nawet o krok. Niekiedy musiałaś go odganiać siłą.
🍙 Zawsze o ciebie dba i ma w głowie cały plan działania, na wypadek, gdyby coś ci się stało.
🍙 Raz, gdy zasłabłaś, chłopak niemal zemdlał na miejscu. Zaczął panikować i cały plan działania w jego głowie mu się posypał. Ale po chwili wziął się w garść i się tobą odpowiednio zajął.
🍙 Po swojej małej "wtopie" gdy zasłabłaś, zabrał cię do jego mieszkania i obsypał pluszakami, które ci wcześniej kupił i przepraszał jak głupi, mimo że tak naprawdę nic się przecież nie stało.
🍙 Pewnego dnia, gdy trafiłaś do szpitala z powodu zbyt wysokiego ciśnienia, Tachimukai gdy tylko się dowiedział zerwał się z treningu i piechotą biegł na złamanie karku do szpitala, by cię zobaczyć (przegapił autobus...).
CZYTASZ
×♡☆→ 𝕀𝕟𝕒𝕫𝕦𝕞𝕒 𝔼𝕝𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕁𝕒𝕜𝕠 𝕋𝕨ó𝕛 ℂ𝕙ł𝕠𝕡𝕒𝕜 ←☆♡×
FanfictionPostacie z Inazumy Eleven/Inazumy Eleven GO jako twój chłopak, cóż więcej rzec, zapraszam do czytania (。•̀ᴗ-)✧