3.BÖLÜM: BAĞLARIN GÜCÜ

0 0 0
                                    

Aysima ve Barış, düşmanlarını alt ettikleri gecenin ardından sessizce kütüphaneye döndüler. Her ikisi de yaşadıkları çatışmanın etkisi altındaydı, ancak bunu birbirlerine belli etmemeye çalıştılar. Barış, Aysima'ya nazaran daha soğukkanlı görünüyordu, ancak gözlerindeki endişeyi saklayamıyordu.
Barış, raflardan bir kitap daha alarak Aysima'ya uzattı. "Bu kitap, daha ileri seviye güçleri kontrol etmeyi öğretiyor. Artık buna ihtiyacın olacak," dedi sert bir ses tonuyla.
Aysima, Barış'ın bu sert tutumuna alışmıştı ama içten içe onunla aralarındaki bu duvarın nedenini anlamaya çalışıyordu. Kitabı alırken gözlerini kaçırmadı. "Anladım. Peki ya sen? Senin de böyle bir kitaba ihtiyacın var mı?" diye sordu alaycı bir şekilde.
Barış, kaşlarını çatıp derin bir nefes aldı. "Benim ne yapmam gerektiğini sen düşünme. Kendi işine odaklan."
Aysima, Barış'ın bu tavrına sinirlenmişti, ancak bunu belli etmemeye çalıştı. "Tamam. O zaman bana karışma, ben de kendi yolumda ilerlerim."
Günler geçtikçe, Aysima ve Barış birlikte çalışmaya devam ettiler. Barış, Aysima'ya daha karmaşık güçleri kontrol etmesini öğretirken, Aysima da kendini daha da geliştirdi. Aralarındaki gerginlik her geçen gün artıyor, ama aynı zamanda birbirlerine olan çekim de güçleniyordu. İkisi de bunu kabullenmek istemiyor, gururlarına yenik düşüyorlardı.
Bir gece, yoğun bir antrenmandan sonra Aysima, kütüphanede yalnız başına çalışırken Barış yanına geldi. "Bugün iyi iş çıkardın," dedi soğuk bir tonda. "Ama hala yapman gereken çok şey var."
Aysima, Barış'ın bu sürekli eleştirel tavrına karşılık vermekten kendini alamadı. "Teşekkürler ama senin sürekli beni eleştirmen de bana pek yardımcı olmuyor," dedi. "Bazen senin de destek olman gerekiyor."
Barış, bu sözlerin ardından kısa bir sessizlik yaşadı. Gözlerini Aysima'nın gözlerinden kaçırmadan, daha yumuşak bir tonla konuştu. "Aysima, sana sert davranmamın bir nedeni var. Senin güçlü olman gerekiyor. Bu güçleri kullanırken zayıflık göstermemelisin. Benim de seni korumam gerekiyor."
Aysima, Barış'ın bu açıklaması karşısında bir an duraksadı. İçinde hem bir öfke hem de bir minnettarlık hissetti. "Anlıyorum," dedi yavaşça. "Ama bazen gerçekten destekleyici olman daha iyi olabilir."
Barış, hafif bir gülümseme ile başını salladı. "Belki de haklısın. Ama yine de seni zorluyorum çünkü sana güveniyorum."
Aysima, Barış'ın bu sözlerinden sonra aralarındaki duvarın bir parça da olsa yıkıldığını hissetti. Ancak yine de, aralarındaki mesafe ve gerginlik hala tamamen ortadan kalkmamıştı. Barış'la daha iyi bir uyum içinde çalışmanın yollarını ararken, bir yandan da içindeki karmaşık duygularla başa çıkmaya çalışıyordu.
Bu sırada, kötü niyetli kişiler de boş durmuyordu. Aysima ve Barış, her an tetikte olmak zorundaydılar. Bir gece, Barış aniden Aysima'nın odasına geldi. "Hemen hazırlan," dedi ciddi bir şekilde. "Bir saldırı daha bekliyoruz. Bu sefer daha güçlüler."
Aysima hızla toparlanıp Barış'la birlikte dışarı çıktı. Barış, Aysima'ya döndü ve gözlerinin içine baktı. "Bu sefer seni koruyacağıma söz veriyorum. Ama sen de bana güvenmelisin."
Aysima, Barış'ın bu sözleri karşısında şaşırmıştı ama başını sallayarak kabul etti. "Sana güveniyorum. Birlikte başaracağız."
Savaş başladığında, Aysima ve Barış omuz omuza savaştılar. Aralarındaki gerilim ve çekim, bu zorlu mücadelede daha da belirgin hale geldi. Ancak her ikisi de duygularını bastırarak, düşmanlarına odaklandılar. Gece sona erdiğinde, zafer yine onların olmuştu. Ancak bu zafer, aralarındaki ilişkide yeni bir dönemin de başlangıcıydı.
Aysima ve Barış, artık sadece savaşçı değil, birbirlerinin en büyük destekçisi olmuşlardı. Duygularını saklamaya devam etseler de, aralarındaki bağ her geçen gün daha da güçleniyordu. Bu bağ, onları gelecekteki tüm zorluklarla başa çıkabilecek kadar güçlü kılıyordu.

GECEYE GİZLENEN GERÇEKLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin