@/yagmurcakmakk
sinavlari gecmem serefiyle kendime aldim ciceklerimi
beratozdemir5, ceylinsaka, tugcealacaa ve diğer 1.784 kişi beğendi@121 saka maka ama bu kiz harbili güzel
@beratozdemir5 cicek alacak kimse yok demiyor da..
↪️@yagmurcakmakk ne alakasi var abicimYağmur's dm
barisalperyilmaz
yagmur
senin derdin ne ya
gidip neden berkana
sacma sapan seyler anlatiyorsun
yok kavga ederek ayrildik
yok baris benim degerimi bilmiyor
hayirdir yani
goren de dusmaniz sanaryagmurcakmakk
Engellemedigime pisman ettin beni
Ne var ya
Ne var
Yalan mi soylemisim
Bana yalan oldugunu kanitlasana
Hadi
Bekliyorum
Sen benim onca yillik emegimi hice saydin
Senin kiskancliklarin yuzunden kotu gecmeyen bir gunumuz bile yoktu
Ya berattan bile kiskandin beni ya
Berattan berattan
Benim cocukluk arkadasimdan
Abim saydigim birinden
Simdi gelmis bana hesap soruyorsun
Aciklasaydin berkana guzelce
Ben yagmuru cok uzdum
O bana katlandi ama ben birden ondan ayrilip onu ortada biraktim
Deseydin
Niye soylemiyorsun
Bana bak
Ben kendimi yeni toparladim
Senin biraktigin enkazi yeni yeni toparliyorum
Bunu bozmana izin veremem
Beni rahat birak tamam mi
Gizlice Ecrin'e yazip beni sordugunu da biliyorum
Sorma
Ne sor ne de yaz
Tamam mi
Madem ayrildin bir daha benimle kişisel iletisim kurmaBu kişiyi takipçilerden çıkardınız
Bu kişiyi engelledinizSinirli bir şekilde telefonu bıraktım. Beyefendiye bak ya. Gelmiş neler diyor. Eskileri düşünmeye başladım. Barış ile mutlu olduğumuz zamanları. Birbirimizi çok seviyorduk. Lisedeyken aynı okuldaydık. Ben dil okuyordum. Şuan da ingilizce mütercim tercümanlık okuyorum. Bu benim hayalimdi. Barış bu hayalimin hep arkasında olmuştu. Hatta annem ve babamı ikna eden de oydu.
Ortak arkadaş grubumuz ile İzmit'te büyümüştük. Hepimizin yaşları aynı değildi fakat bu bize engel olmuyordu.
Kalabalık sayılırdık. Ben, Barış, Kerem, Berat, Ceylin, Enis, Eren, Ecrin, Tuğçe.
Bu grup cocukluktan gelse de ilerleyen zamanda gruptakilerin sevgilileri de dahil olmaya başladı. En büyük örneği Yunus. Tugçe ile lise başında kütüphanede tanıştılar. O zamandan beri mükemmel bir ilişkileri var.
Berkan ise Ceylin'in sevgilisi. Onlar da 3 veya 4 sene önce tanıştılar. Berat ise karmaşa. Ecrin ile flörtten öteler ama ikisi de sevgiliyiz demiyor. Ama ben bizden gizli yaşadıklarını düşünüyorum.
Her neyse genel olarak böyleydi işte.Bizim Barış ile olan hikayemiz ise bambaşkaydı. Şahsen ben ona olan hislerimi ortaokula başlarken fark etmiştim. Bir tiyatro oyunu oynuyorduk. Ben prenses olmuştum. Öğretmenimiz prens olacak kişiyi seçmişti fakat Barış bu duruma çok sinirlenmişti. İki gün boyunca öğretmene yalvardı prens olmak için. Öğretmenimiz en son dayanamadı ve rolü Barış'a verdi.
Onunla lisedeyken sevgili olmuştuk. Lise yıllarım onun sayesinde çok güzel geçti. Ailem onu çok seviyordu. Hâlâ seviyorlar.
Benim hayatımdan Barış'ı çıkarırsanız koca bir enkaz kalırdı. Hayatımdaki anıların yüzde seksene yakını onunlaydı. Ben ona o kadar aşık olmuştum ki onu benden uzaklaştıracak her şeye düşman olmuştum. Ona yanaşan kızlara, bana yanaşan erkeklere, onun hakkında saçmalayan herkese düşmandım. Yavrusunu koruyan anne kediler gibi tırnaklarımı çıkarıyordum.
Ben Barış'a o kadar çok kapılmıştım ki kendisini hayatımdan çıkarmaya çalıştığını anlayamadım. Ayrılmak istediğinde birden ne olduğunu şaşırdım. Şuan grubumuzdan ötürü mecbur onunla görüşüyordum ama onun bana çektirdiği acıyı unutamam.
Unutmamanızı istediğim bir şey var. Barış hayatımdan çıktığını düşünebilir. Fakat ben onu hayatımdan çıkaramam. Ne kendisini ne de anılarını.
Ben bunu yapamam.<------------------------->
500 kelime.
Oyy ilk bölümm
Hikayeyi anlayin diye yaptim
Devami gelcek elbette
Koca bir yaz var
HallederizzzzBayssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let me love you! baris alper yilmaz!
FanfictionBarış ve Yağmur'un karışık ilişkisi don't you give up i won't give up let me love you