5

161 9 2
                                    

Heyecanla Yağmur'un ziline bastım. O kadar gerginim ki anlatamam. Bunca zaman sonra ilk kez anlatacağım olanları. Otomatik kapı açılınca içeri girdim. Yağmur'un katına çıkıp tekrardan zile bastım.

Çok bekletmeden yavaşça kapıyı açtı. Önce yüzünü gördüm. Detaylı ama hızlı bir şekilde inceledim. Sade yok denecek bir makyaj yapmıştı. Üstünde gündelik beyaz bir elbise vardı.

Ona gelinlik çok yakışacak.

"Davet mi bekliyorsun girsene içeri."

O an fark ettim dikildiğimi. Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim.
"Yağmur tekrardan kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Ne kadar mutluyum bilemezsin."

Cevap vermeden hafifçe gülümsedi. Salonu işaret etti. Ben önde o arkada ilerledik.

Hiç bir şey değişmemişti. Ayrıldıktan sonra ilk defa girdim evine. Bizimkilerle her ne kadar onun evinde plan yapsalarda uygun olmayacağından gelmemiştim. İkili koltuklardan birine ben oturdum diğerine Yağmur oturdu.

"İçecek bir şey ister misin? Limonata ve gazoz var."

"Olur fark etmez bana. Sen hangisini istiyorsan koy."

"Pekala. Limonata getireceğim. Bekle biraz."

Ses çıkarmadan beklemeye başladım. O sırada etrafı izledim. Televizyonun yan tarafındaki duvarda birçok çerçeve vardı. Yakından bakmayı çok istiyorum ama yerimden kıpırdayamam. Zaten çok geçmeden geldi.

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim. Ee başla bakalım ne anlatacaksın."

"Öncelikle lütfen anlatacaklarımın bitmesini bekle. Ben hiç bir şeyin böyle olmasını istemedim Yağmur. Ayrıldığımız zaman, Galatasaray'a transfer olmuştum. Bu her ne kadar güzel bir haber olsa da aynı zamanda zordu. Yağmur eğer o dönemde birlikte olsaydık sen çok yorulacaktın. Biliyorum klişe ama her şey senin iyiliğin içindi. Biliyorum elime yüzüme bulaştırdım her şeyi. Şuanki aklım olsa yemin ederim ki aynılarını yapmazdım. Seni çok özledim Yağmur. Sensiz yapamıyorum. Lütfen bana bir şans ver. Lütfen. Yemin ederim ki üzmeyeceğim seni. Lütfen Yağmur."

"Gerçekten ben onca acıyı senin saçma koruma amacın için mi yaşadım? Ya Barış sen nasıl öyle düşünürsün? Canımı acıtmamak için yaptığımı söylüyorsun ama canımı en çok sen acıttın. Sana hâlâ kıyamıyorum ve bu çok sinirimi bozuyor. Gerçekten hâlâ seni sevdiğim için çok üzülüyorum."

"N-ne, beni hâlâ seviyor musun?"

"Evet, aptal. Seni hâlâ seviyorum."

"Bu şans verdiğinin bir işareti mi?"

"Evet Barış."

Ne kadar mutluydum anlatamam. Hızla Yagmur'un yanına gidip kollarımı beline sardım. O da karşı çıkmayıp doladı kollarını. Sonsuza kadar bu şekilde durabilirdim.

…………

Aradan ne kadar süre geçti bilmiyorum. Ben kanepede arkama yaslanarak yatarken Yağmur da başını göğüsüme koyup yatıyordu. Televizyonu açmıştık ama ne o odaklanıyordu ne de ben. Televizyon sesi odayı doldururken ben sadece onun kalbinin sesini duyuyordum.

"Barış, bir şey soracağım."

"Sor birtanem."

"Şimdi biz tekrar birlikteyiz ya, bunu bizimkilere söyleyecek miyiz?"

"Sen ne düşünüyorsun bu konuda?"

"Bence bir süre söylemeyelim. Biraz zaman geçsin."

"Doğru diyorsun canım. Zaman geçmesi daha iyi olur."

"Bu gece burada kalabilir misin? Saat geç oldu zaten bu saatte araba kullanma. Barış lütfen kal lütfen."

"Sakin oll. Tabii kalırım. Hem ayrıca benim burada kalmamı istiyorsun mu sen?"

"Ya evet istiyorum ne var bunda? Sen istemiyorsan kapı orada."

"Tamam tamam istiyorum. Ama aynı yatakta yatacağız değil mi?"

"Saçmalama. Ilk günden gardımı indiremem. Hem Tuğçe duyarsa çok kızar."

"Ya nerden duyacak? Sen söylemezsen kimse duymaz."

"Ya öyle olsa bile sen yanımda yatamazsın. Misafir odasını hazırlarım."

"Peki gülüm öyle olsun bakalım."

İki gün sonra
.......

sefiller

kerem
Gencolar
Bugün günlerden ne?

yunus
GALATASARAY!!

kerem
Kim kazanacak?

tuğçe
GALATASARAY!!

kerem
Kim ağlayacak?

baris
FENERBAHCE!!!

kerem
Ya salak cocuk
Niye buyuk harfle yaziyorsun
Mal ya

berat
Harbili he
Ben bile yapmam oyle bise

ceylin
Onu bunu birakin da
Bi bulusak mi
Benim eve bekliyorum sizi
Yarin degil ertesi gunu
Uyar mi

baris
Ne gerek var ya
Daha gecen bulustuk

Siz
Bence de ya bulusmamiz lazim

baris
Evet ya bulusalim

Siz
/salak bu ya
/yakalanacaz
/anlayacaklar

tugce
Aha/
Yakaladim sizi/
Salaklar/
Uyar bana da geliriz yunusla

ecrin
Yagmur egitememis barisi/

yunus
PUAHAHAHHAHA/
SALAK SALAK/
Evet evet

ceylin
Hepiniz okeysiniz diye sayiyorum o zaman
Aksama dogru gelirsiniz
Hadi yatin zibarin simdi

…………

Helloo
Uzun zaman sonra bolumke
Oy vermeyi unutmayin
Optumm

let me love you! baris alper yilmaz!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin